Szkolenie z Komunikacji

Szkolenie z komunikacji przeznaczone jest dla wszystkich menedżerów, którzy chcą lepiej porozumiewać się z pracownikami oraz kontrahentami biznesowymi. Umiejętność komunikowania się w sferze zawodowej jest niezwykle ważnym elementem pracy każdej firmy.
5 (100%) 1 vote

Komunikacja

Szkolenie menedżerskie
Czas trwania:
od 16h
Ilość osób:
min. 5 os
Cena : 790 PLN/osoba
+23% VAT

Komunikacja w skrócie

Komunikacja jest jedną z podstawowych umiejętności ludzkich. Komunikujemy się niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy oraz pracy, jaką wykonujemy. Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile zrozumiałeś z przekazywanego Ci komunikatu? Czy jesteś pewien, że Twój odbiorca dobrze zrozumiał, co chciałeś mu przekazać? Szumy komunikacyjne zdarzają się bardzo często, kiedy nadawany jest komunikat. Nie jest łatwo tego uniknąć. Komunikujemy nie tylko słowami, biorą w tym udział także gestykulacja i inne komunikaty niewerbalne. Szkolenie z komunikacji pozwoli Ci panować nad przekazami. Sprawi, że będziesz bardziej świadomy komunikatu, który wysyłasz innym, co zmniejszy ryzyko nieporozumienia.

Co otrzymasz po ukończonym szkoleniu?

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

cyfra jeden

Konstruktywna krytyka

Szkolenie z komunikacji pokaże Ci, w jaki sposób reagować na krytykę, ale też nauczy Cię konstruktywnie krytykować innych. Jako menedżer zapewne uczestniczysz w sytuacjach, w których czasami musisz skrytykować pracę członka Twojego zespołu. W jaki sposób to zrobić by nie wywołać konfliktu? Pokażemy Ci, w jaki sposób konstruować krytykę by była ona dobrą nauką dla Twojego podwładnego.

cyfra dwa

Twój potencjał w efektywnej komunikacji

Podczas szkolenia z komunikacji pokażemy Ci, jak wygląda Twoja komunikacja z zespołem. Uświadomimy Ci, jakie błędy popełniasz i co możesz zrobić lepiej. Sprawdzimy dokładnie, jaki masz potencjał w efektywnym komunikowaniu i wskażemy, jak powinieneś go używać. Twoja komunikacja z zespołem nigdy nie była prostsza!

cyfra trzy

Komunikaty niewerbalne

Komunikacja kojarzy się głównie z umiejętnością mówienia. Często nie zdajemy sobie sprawy, że wysyłamy różne komunikaty niewerbalne, a co za tym idzie, możemy nie być świadomi w jaki sposób są one odbierane. Podczas szkolenia z komunikacji pokażemy Ci, jakie komunikaty niewerbalne wysyłasz, jak mogą one być odbierane. Taka wiedza pomoże zbudować lepszy wizerunek jako menedżera.

cyfra cztery

Rozwiążesz konflikt

Konflikty zdarzają się wszędzie, także w miejscu pracy. Spowodowane są przez niewłaściwą komunikację. Jak zrozumieć grupę, której nie rozumiemy? Jak rozwiązać konflikt różnego rodzaju charakterów? Szkolenie z komunikacji pozwoli Ci poznać wiedzę dotyczącą sprawnego rozwiązywania konfliktów, co może być niezwykle istotną umiejętnością dla menedżera. Nauczymy Cię reagować w sytuacjach trudnych, tak by nie utracić zgranego i dobrze pracującego zespołu.

cyfra pięć

Dowiesz się, jak działają emocje

W komunikacji bardzo ważne są emocje. Jedni pokazują je bardziej, inni mniej. Jedni działają emocjonalnie, inny rozsądkowo. A jak to wygląda w Twoim przypadku? Szkolenie z komunikacji pokaże Ci, w jaki sposób możesz zapanować nad emocjami. Jeśli wydaje Ci się, że potrafisz je skutecznie ukryć – uświadomimy Ci, czy rzeczywiście tak jest. Nauczymy Cię kierować emocjami, tak, by Twoje emocje nie kierowały Tobą i nie były złym doradcą, zwłaszcza w pracy.

cyfra sześć

Pokonasz bariery

Bariery w komunikacji pojawią się u różnych osób na różnych stanowiskach. Jest to powszechne i znane zjawisko. Dzięki szkoleniu z komunikacji dowiesz się, jakie bariery komunikacyjne mogą pojawiać się w Twoim przypadku i jak sobie z nimi poradzić. Podpowiemy Ci, co powinieneś zrobić by żadna bariera nie stanęła na drodze do skutecznej komunikacji.

Zobacz inne szkolenia z kategorii: Szkolenia menedżerskie

Program szkolenia

Każdy z naszych programów jest dogłębnie przeanalizowany przez grupę specjalistów tak aby treść odpowiadała naszym klientom.
1. Podstawowa wiedza odnośnie komunikacji
2. Jak dostosować komunikację do typów osobowości
3. Własny styl komunikacji pomoże Ci nie powielać błędów poprzedników
4. Przekazywanie komunikatów niewerbalnych
5. Jakie bariery komunikacji utrudniają komunikację?
6. Aktywne słuchanie podstawą udanej komunikacji
7. Asertywność wpływa na udaną komunikację
8. Przedstawienie sytuacji w których wiedza odnośnie zasad komunikacji okaże się niezbędna
9. Techniki umożliwiające łatwiejsze rozwiązywanie konfliktów podczas komunikacji
10. Komunikacja najlepsza metodą wywierania wpływu na innych
11. Podsumowanie warsztatów

Najczęściej odwiedzane miasta

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Wychodzimy klientom naprzeciw udostępniając FAQ – czyli najczęstsze pytania odnośnie naszych poszczególnych szkoleń!
1. Czy szkolenie z komunikacji przyczyni się do poprawy jakości moich stosunków z pracownikami?

Podczas szkolenia z komunikacji podpowiemy Ci, w jaki sposób możesz przyczynić się do lepszych relacji ze swoimi pracownikami. Wskażemy zachowania, które budują dystans i których powinieneś unikać, jeśli chcesz zbudować zaufany zespół.

2. Czy szkolenie z komunikacji wpłynie na moją umiejętność krytykowania pracowników w sposób konstruktywny?

Konstruktywne krytykowanie nie jest łatwym zadaniem, dlatego jest to jeden z tematów, który poruszamy podczas szkolenia z komunikacji. Nauczymy Cię krytykować, tak by nie urazić pracownika i wskazać mu właściwą drogę.

3. Czy szkolenie z komunikacji pokaże mi jak mogę rozwiązać konflikt wśród pracowników?

Konflikty wśród pracowników zdarzają się w każdej firmie. Jako kierownik lub dyrektor jesteś zobowiązany do rozwiązania go, ponieważ wpływa to negatywnie na atmosferę w firmie. Podczas szkolenia z komunikacji pokażemy Ci, jak możesz przyczynić się do poprawy relacji między Twoimi pracownikami.

Planujesz szkolenia dla pracowników?

Zostaw adres email, a prześlemy do Ciebie indywidualną ofertę.