Idea szkolenia z nowoczesnej sprzedaży
Na tym szkoleniu staramy się podejść do sprzedaży z perspektywy nowych narzędzi marketingowych oraz nowego paradygmatu biznesu. Co to właściwie oznacza? Klienci nie są jednorodni, każdy chce osiągnąć swój cel, każdy zachowuje się inaczej i trzeba to wziąć pod uwagę w czasie sprzedaży. Ważne jest, żeby znaleźć podobieństwa między sobą, a swoim klientem. Na szkoleniu pomożemy Wam zrozumieć DNA Waszej firmy. Pokażemy Wam nowe technologie, które będą wspierać sprzedaż.
Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie z nowoczesnej sprzedaży?
Zarówno dla początkującego handlowca jak i doświadczonego sprzedawcy, którzy chcieliby poznać nowe podejście do sprzedaży w oparciu o specyfikę ich firmy. Polecamy dla:
- Sprzedawców
- Handlowców
- Marketingowców
- Doradców klienta
Jak firma skorzysta z tego szkolenia?
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z nowoczesnej sprzedaży?
- Zrozumienie klientów i ich potrzeb – jednym z podstawowych założeń naszego szkolenia jest to, aby zaakceptować to, że klienci są różni i żeby ich zrozumieć.
- Budowanie trwałych relacji z klientami – sprzedaż oparta na indywidualnym podejściu do klienta pozwala zbudować relacje, które procentują zwiększeniem sprzedaży i zadowoleniem klientów.
- Wypróbowanie nowych, współczesnych technologii – na szkoleniu pokażemy jak używać platformy LinkedIn oraz Canva do usprawnienia pracy w sprzedaży.
- Wdrożenie nowoczesnych metod sprzedaży – takich jak np. wykorzystanie typologii osobowości w oparciu o DISC.
- Wizerunek nowoczesnej i postępowej firmy – klienci przyzwyczajają się do starych metod sprzedaży i często zniechęcają się do rozmów z takimi handlowcami, na czym traci również wizerunek firmy.
- Usystematyzowanie wiedzy pracowników – szkolenie pozwala wszystkim uczestnikom odświeżyć wiedzę, poznać nowe metody i nabrać nowej energii.
Korzyści nowoczesnej sprzedaży dla pracowników
- Przyjemniejsza komunikacja z klientami – skupimy się na tym, aby odróżniać od siebie typy klientów i rozumieć ich zachowania. Dzięki temu rozmowa z nimi staje się łatwiejsza, bardziej owocna i przyjemniejsza.
- Zrozumienie klientów – jest to kluczowe w dzisiejszych czasach, gdzie triki sprzedażowe działają coraz rzadziej. Jeśli rozumiemy naszych klientów, to rozumiemy ich potrzeby i wiemy jak możemy im pomóc za pomocą naszych produktów/usług.
- Lepsza sprzedaż – z powyższego punktu wynika także szansa na większą sprzedaż, bo łatwiej jest sprzedawać klientom, z którymi dobrze się rozumiemy.
- Inspiracja – każde szkolenie sprzedażowe powinno być dodatkową dawką energii i inspiracji – i o to zadbamy, prezentując różne punkty widzenia na Waszą sytuację.
- Inspiracja – każde szkolenie sprzedażowe powinno być dodatkową dawką energii i inspiracji – i o to zadbamy, prezentując różne punkty widzenia na Waszą sytuację.
- Zrozumienie DNA firmy i swojego miejsca w niej – brzmi to może trochę tajemniczo, ale chodzi o to, żeby zastanowić się nad tym, jakie prawdziwe wartości prezentuje Wasza firma i z którymi z nich Wy się utożsamiacie. Jakie korzyści Waszych produktów są według Was najistotniejsze.
Szukacie programu szkolenia?
Nie pokazujemy tutaj programu szkolenia z nowoczesnej sprzedaży, bo jest on inny dla każdego z naszych klientów. Zależy on przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Szczegóły na temat badania potrzeb znajdziecie klikając przycisk poniżej.
Jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób pracujemy, zapoznajcie się z sekcją poniżej, opisującą naszą metodologię.
Przede wszystkim jednak zapraszamy do kontaktu z nami, a odpowiemy na pytania i ewentualnie doślemy informacje, których Wam brakuje. Zapraszamy także do sprawdzenia naszego szkolenia z Emaili w sprzedaży.
Jak uczymy nowoczesnej sprzedaży
Poniżej wymieniamy kilka z metod, których używam podczas szkolenia z nowoczesnej sprzedaży. Jeśli chcesz przeczytać więcej na ich temat, kliknij przycisk poniżej. Pamiętaj jednak, że każde szkolenie jest konstruowane pod wymagania klienta, aby spełnić jego oczekiwania.
Strategia marki
Kolorystyczne typy osobowości
Cykl Kolba
Nowe technologie
AIDA
Spersonalizowana sprzedaż
Mini wykłady
Gry integracyjne
Praca z samoświadomością
Karta produktowa
Co fizycznie otrzymacie na szkoleniu z nowoczesnej sprzedaży?
Oto co otrzymają uczestnicy naszego szkolenia z nowoczesnej sprzedaży:
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Kto prowadzi szkolenie z nowoczesnej sprzedaży?
Z przyjemnością przedstawiamy naszych specjalistów w dziedziwnie nowoczesnej sprzedaży, którzy podzielą się z Wami swoim doświadczeniem, wiedzą i pasją.
Agnieszka
Ukończyła studia z Psychologii w Biznesie, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu. Od początku życia zawodowego ma pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
W branży szkoleniowej jest od 2015 roku. Zaczynała jako sprzedawca, później manager biura, a teraz szkoleniowiec. Wielozadaniowa i zorganizowana. Gwarantuje, że na szkoleniach zarazi uczestników motywacją do działań.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in z różnych form sprzedaży, komunikacji, czy organizacji pracy.
Alicja
Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ją w interesujący i prosty sposób. Sprzedażą zajmuje się już ponad 20 lat. Pracowała w wielkich korporacjach oraz z małych rodzinnych firmach. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna nie ma dla niej tajemnic.
Interesuje się rozwojem człowieka, reakcjami chemicznymi, jogą, medytacją, buddyzmem, ale też motoryzacją.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z różnych form sprzedaży, typologii osobowości, czy negocjacji.
Krzysztof
Trener w obszarze strategii marki, projektowania propozycji wartości i tworzenia modeli biznesowych z ponad 13-letnim doświadczeniem w pracy dla soloprzedsiębiorców, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Wykładowca na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych między innymi na Uniwersytecie Wrocławskim i Ekonomicznym.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z nowoczesnych narzędzi w sprzedaży, social sellingu, czy budowania wartości produktu
Cena szkolenia „Nowoczesna sprzedaż” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 7.500 zł netto do 9.700 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl