Szkolenie z Obsługi klienta

Szkolenie z obsługi klienta jest propozycją dla wszystkich, których praca opiera się na kontakcie z klientem. Sposób obsługi klienta jest bardzo ważny dla rozwoju całej działalności. Wyszkolony pracownik jest wizytówką Twojej firmy i zwiększa jej wartość na rynku.
5 (100%) 6 votes

Obsługa klienta

Szkolenie sprzedażowe
Czas trwania:
od 16h
Ilość osób:
min. 5 os
Cena : 780 PLN/osoba
+23% VAT

Obsługa klienta w skrócie

Profesjonalna obsługa klienta zwiększa szanse na zbudowanie trwałych relacji, które owocują zwiększeniem zysków i jakości oferowanych przez Ciebie usług. Polski i zagraniczny rynek oferuje wiele możliwości, a konkurencja nie śpi. Wymagający klient bardzo szybko może zrezygnować z naszej usługi przez niewłaściwą obsługę. Co zrobić, by tego uniknąć? Jak przekonać klienta nie tylko do zakupu naszego produktu, ale też sprawić, żeby chciał skorzystać z niego ponownie? Musisz mieć świadomość, że często wysoka jakość Twojego produktu nie wystarczy by go sprzedać. Potrzebne są umiejętności, które zdobędziesz uczestnicząc w organizowanym przez nas szkoleniu z obsługi klienta. Wykwalifikowany pracownik zwiększy wartość firmy na rynku.

Co otrzymasz po ukończonym szkoleniu?

Certyfikat

Potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu z szkoleniu z obsługi klienta jest imienny Certyfikat. Jest on podpisany ręcznie przez właściciela firmy Intellect wraz z pieczątką firmy, na której będzie widniała dokładnie przestudiowana tematyka kursu – Twój wysiłek włożony w poszerzanie kompetencji zostanie udokumentowany. Na specjalnie życzenie kursanta możemy wystawić certyfikat ze szkolenia obsługi klienta w języku angielskim.

Niezbędną wiedzę

Od dnia ukończenia szkolenia zostaniesz ekspertem w dziedzinie obsługi klienta. Jeżeli Twoja praca opiera się na pracy z klientem jesteś ważną osobą przy promocji i rozwoju firmy, można Cię nazwać wizytówką szefa. Zdobywając wiedzę zgromadzoną przez nasze grono ekspertów zwiększysz wartość swojego pracodawcy odpowiednio obchodząc się z klientami.

Możliwości

Posiadanie certyfikatów oraz wiedza przyczyniają się do wielkich możliwości jakie niosą ze sobą zajęcia powiązane z obsługą klienta. Zdobywając certyfikat staniesz się bardziej konkurencyjny na rynku pracy a wiedzę zdobytą podczas kursów zdołasz poprzeć odpowiednimi argumentami. Zapisz się na szkolenie i poznaj możliwości jakie niosą nasze szkolenia!

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

cyfra jeden

Szkolenie z obsługi klienta zwiększa jakość

Szkolenie z obsługi klienta sprawi, że Twoi pracownicy będą skuteczniej porozumiewać się z klientem. Łatwiej będzie im przekonać go do zakupu lub ogólnie skorzystania z Waszych usług. Wysoka jakość produktu powinna być odpowiednio zaprezentowana. Zwiększ renomę swojej firmy dzięki profesjonalnemu i skutecznego sprzedawcy. Szkolenie z obsługi klienta przyniesie Ci same korzyści!

cyfra dwa

Zadowolenie i lojalność jest na wyższym poziomie po szkoleniu z obsługi klienta

Zadowolenie klienta jest dla każdej firmy bardzo ważne. Zadowolony klient będzie wobec firmy lojalny i na pewno wróci po kolejny produkt. Szkolenie z obsługi klienta pokaże Ci, jak nawiązać więź z klientem i przekonać go do zakupu. A może chciałbyś zyskać więcej klientów z polecenia? Sposoby jak zwiększyć ilość klientów i ich zadowolenie przedstawimy Ci podczas szkolenia z obsługi klienta.

cyfra trzy

Zaangażowanie pracowników to podstawa

Szkolenie z obsługi klienta przyniesie Ci nie tylko zwiększenie zadowolenia wśród Twoich klientów i wyższą jakość obsługi. Organizując swojemu pracownikowi takie szkolenie, oferujesz mu niematerialną formę dodatkowego wynagrodzenia. Udział w szkoleniu z obsługi klienta zwiększy jego kompetencje i motywację do pracy. Poczuje się doceniony, a praca w Twojej firmie stanie się dla niego jeszcze bardziej wartościowa, a co za tym idzie zwiększą się jego starania.

cyfra cztery

Szkolenie obsługa klienta zmniejszy ilość reklamacji i negatywnych opinii

Zastanawiasz się w jaki sposób szkolenie z obsługi klienta ma zmniejszyć ilość reklamacji, skoro na reklamację powinna wpływać wadliwość produktu? Jako doświadczony przedsiębiorca na pewno zdajesz sobie sprawę, że nie każda przyjęta reklamacja była słuszna. Na pewno zdarzało się, że przyjmowałeś do reklamacji produkt, niekoniecznie z powodu jego wadliwości, ale z powodu trudnego klienta, który nie potrafił przyjąć do wiadomości, że jego produkt działa. Brzmi znajomo? Szkolenie z obsługi klienta nauczy Twoich sprzedawców, jak rozmawiać z roszczeniowym klientem.

cyfra pięć

Obsługujesz trudnego klienta? Szkolenie sprawi, że sobie poradzisz!

Obsługa klienta nie jest łatwa, dodatkowo trudny klient potrafi to skomplikować. Szkolenie z obsługi klienta pokaże, jak rozmawiać z człowiekiem, z którym nie jest prosto się porozumieć. Tym bardziej, kiedy wiemy, że nie możemy spełnić jego oczekiwań, a może zaszkodzić reputacji firmy. Przedstawimy Wam techniki załagodzenia trudnych sytuacji, dzięki temu zmniejszy się ilość negatywnych opinii o Waszej firmie.

cyfra sześć

Szkolenie z obsługi klienta pozwoli Ci zwiększyć zyski firmy

Wyższa jakość obsługi klienta wiąże się ze zwiększeniem zysków w firmie. Szkolenie z obsługi klienta sprawi, że Twoi sprzedawcy będą bardziej skuteczni. Klient, który zakończy transakcje z zadowoleniem, przyczyni się do pojawienia się kolejnych klientów, co zwiększy przychód firmy. Podczas szkolenia z obsługi klienta, nauczymy Twojego sprzedawcę, jak nawiązać długotrwałą relację biznesową z ludźmi.

Zobacz inne szkolenia z kategorii: Szkolenia sprzedażowe

Program szkolenia

Każdy z naszych programów jest dogłębnie przeanalizowany przez grupę specjalistów tak aby treść odpowiadała naszym klientom.
1. Poznanie podstawowych zasad obowiązujących w obsłudze klienta
2. Bliższe poznanie najważniejszych zasad w obsłudze klienta
3. Stary a nowy klient
4. Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta
5. Jak na wstępie rozpoznać typ klienta
6. Trudni klienci
7. Relacja sprzedawca / manager
8. Zasady autoprezentacji
9. Plany autorozwoju dostosowane do uczestników szkolenia
10. Podsumowanie szkolenia

Najczęściej odwiedzane miasta

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Wychodzimy klientom naprzeciw udostępniając FAQ – czyli najczęstsze pytania odnośnie naszych poszczególnych szkoleń!
1. Brałem już udział w szkoleniu z obsługi klienta, czy warto iść na taki kurs ponownie?

Udział w szkoleniu niewątpliwie dał Ci nowe możliwości i powiększenie kwalifikacji. Nasze programy szkolenia są elastyczne. Oznacza to, że możemy je zmieniać w zależności od Twoich umiejętności. Skontaktuj się z nami, doradzimy Ci w kwestii wyboru kolejnego szkolenia.

2. Czy w szkoleniu z obsługi klienta mogą wziąć udział tylko sprzedawcy?

Kurs skierowany jest głównie do sprzedawców, jednak jeśli wyrazisz chęć przeszkolenia osób na innych stanowiskach, to jesteśmy w stanie dostosować program szkolenia do Twoich oczekiwań. Wszystkie szczegóły ustalamy wspólnie przez rozpoczęciem szkolenia.

3. Czy na szkoleniu pokazywane jest użycie programów wspomagających pracę sprzedawców?

Podczas szkolenia nauczymy Cię obsługi klienta w sposób praktyczny. Nasze kursy opierają się na rozwoju Twoich umiejętności miękkich, w związku z tym nie skupiamy się na nauce programów, ale dzięki temu poświęcamy więcej czasu na rozwój umiejętności, które wpłyną na realny zysk firmy.

4. Czy szkolenie z obsługi klienta da mi wiedzę, jak pozyskać nowych klientów?

Szkolenie z obsługi klienta daje mnóstwo wiedzy nie tylko na temat tego, jak utrzymać klienta, ale też przedstawiamy skuteczne metody na pozyskanie nowego klienta.

5. Czy szkolenie z obsługi klienta pomoże pracownikowi, który nie radzi sobie najlepiej w kontaktach z klientem?

Szkolenie z obsługi klienta może bardzo pomóc osobie, która ma problemy w komunikacji z klientem. Pozwoli nabyć niezbędnych umiejętności, a także doda pewności siebie. Dzięki znajomości ważnych technik, obsługa klienta stanie się bardziej profesjonalna i skuteczna.

Planujesz szkolenia dla pracowników?

Zostaw adres email, a prześlemy do Ciebie indywidualną ofertę.