Szkolenie z Telesprzedaży

Telesprzedaż-szkolenie jest ofertą dla wszystkich osób pracujących w sprzedaży telefonicznej. Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swojej pracy i zyskać nowe transakcje – to szkolenie jest dla Ciebie
Oceń szkolenie

Telesprzedaż

Szkolenie sprzedażowe
Czas trwania:
od 16h
Ilość osób:
min. 5 os
Cena : 790 PLN/osoba
+23% VAT

Telesprzedaż w skrócie

Telefon jest najłatwiej dostępnym narzędziem do komunikacji z klientem. Sprzedaż telefoniczna jest bardzo popularna. Celem naszego szkolenia jest podniesienie jakości telefonicznej obsługi klienta. Świadoma komunikacja z klientem i znajomość technik sprzedaży telefonicznej znacznie zwiększa efektywność pracy i ilość zawartych transakcji. Ważne jest wzbudzenie zainteresowania w kliencie, odpowiednie zadawanie pytań i utrzymanie rozmowy. Praca w telesprzedaży nie jest prosta, a w dodatku bywa stresująca. Telesprzedaż szkolenie sprawi, że sprzedaż telefoniczna stanie się prostsza, jednocześnie przyczyniając się do większej skuteczności.

Co otrzymasz po ukończonym szkoleniu?

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

cyfra jeden

Techniki sprzedaży telefonicznej

W sprzedaży zwiększyć zyski można poprzez użycie specjalnych technik. Poznasz techniki sprzedaży telefonicznej, które poprawią jakość Twoich rozmów i pomogą pozytywnie wypaść w oczach klienta. W jaki sposób różnią się one od technik obsługi klienta na żywo? Tego dowiesz się na szkoleniu z telesprzedaży.

cyfra dwa

Telesprzedaż – szkolenie pozwoli Ci zbudować pozytywny wizerunek

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jest podstawą do zdobycia klientów. Jak zbudować wizerunek, kiedy nie spotykasz się z klientem twarzą w twarz? Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać? Na szkoleniu z telesprzedaży poznasz metody, które pomogą poprawić wizerunek Twojej firmy.

cyfra trzy

Właściwa konstrukcja pytań po szkoleniu z telesprzedaży

W obsłudze klienta bardzo ważną rolę odgrywa sposób zadawania pytań. Dzięki prawidłowej konstrukcji pytań i samej rozmowy, wzbudzisz zainteresowanie klienta, pozwolisz mu poczuć, że ma wpływ na dalszy ciąg rozmowy. Odpowiednio dobrane pytania dodają rozmowie atrakcyjności, co jest niezwykle ważne, kiedy Twoim jedynym narzędziem sprzedaży jest głos.

cyfra cztery

Zbudujesz długotrwałe relacje

Telesprzedaż – szkolenie jest Ci potrzebne, jeśli nie potrafisz zbudować trwałych relacji z klientami lub jeśli chcesz ich mieć jeszcze więcej! Nauczysz się jak utrzymać stałą relację z klientem i wzbudzić wiarygodność, co nie jest łatwe, jeśli w grę wchodzi tylko kontakt telefoniczny.

cyfra pięć

Dostosujesz głos do rozmowy

Rozmowa telefoniczna wiąże się z tym, że jedyne narzędzie, którym możesz operować by przedstawić ofertę to Twój głos. Sposób, w jaki mówisz ma ogromny wpływ na odbiór klienta i jego ocenę firmy. Nauczymy Cię tonacji, dzięki której zwiększysz skuteczność telesprzedaży. Oprócz tego pokażemy Ci, jak używać głosu by zniwelować ryzyko pojawienia się nieprzyjemnych dolegliwości, które dotykają osoby pracujące głosem.

cyfra sześć

Utrzymasz dłuższą rozmowę

Zdarza się, że kiedy dzwonisz do potencjalnego klienta on z irytacją odkłada słuchawkę? Podczas szkolenia z telesprzedaży pokażemy Ci, jak zacząć rozmowę by wzbudzić zainteresowanie rozmówcy. Dowiesz się, w jaki sposób utrzymać rozmowę i jak atrakcyjnie przedstawić ofertę.

Zobacz inne szkolenia z kategorii: Szkolenia sprzedażowe

Program szkolenia

Każdy z naszych programów jest dogłębnie przeanalizowany przez grupę specjalistów tak aby treść odpowiadała naszym klientom.
1. Zasady rozpoczęcia rozmowy z klientem
2. Zaprezentowanie firmy
3. Zaprezentowanie siebie
4. Jakie cechy powinien mieć dobry telesprzedawca
5. Jak mówić, żeby od nas kupowano
6. Argumentowanie słuszności zakupu produktu
7. Trudne rozmowy z ciężkimi klientami
8. Scenariusze trudnych rozmów
9. Okres zbliżania się do zakończenia rozmowy
10. Przedstawienie ostatecznej oferty
11. Techniki rozmów końcowych

Najczęściej odwiedzane miasta

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Wychodzimy klientom naprzeciw udostępniając FAQ – czyli najczęstsze pytania odnośnie naszych poszczególnych szkoleń!
1. Czy na szkoleniu z telesprzedaży poznam techniki stosowane w obsłudze klienta przez telefon?

Telesprzedaż – szkolenie to pozwoli Ci dowiedzieć się, jakie techniki powinieneś stosować by przyciągnąć klienta i zatrzymać go w swojej firmie.

2. Czy na szkoleniu dowiem się, jak mogę pozyskać nowych klientów?

Podczas szkolenia przedstawiamy Ci mnóstwo możliwości na pozyskanie nowych klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest to kwestia i kładziemy na nią szczególny nacisk.

3. Czy szkolenie pokaże mi, jak reagować na trudne sytuacje z klientem?

Podczas szkolenia poruszymy kwestię radzenia sobie z  trudnym klientem. Zdajemy sobie sprawę, że osoby pracujące w telefonicznej obsłudze klienta mogą mieć bardzo często styczność z niełatwym klientem, dlatego to szkolenie da Ci wiedzę, jak sobie poradzić w takich sytuacjach.

4. Czy szkolenie z telesprzedaży pomoże mi ocenić kompetencje moich pracowników?

Udział w szkoleniu z telesprzedaży pozwoli Ci zobaczyć, jakie kompetencje powinni mieć Twoi pracownicy by być skutecznymi sprzedawcami.

5. Jaki jest czas oczekiwania na propozycje programu szkolenia dla mojej firmy?

Program szkolenia przygotowujemy po konsultacji z Twoją firmą, razem umawiamy się na termin zaprezentowania propozycji.

Planujesz szkolenia dla pracowników?

Zostaw adres email, a prześlemy do Ciebie indywidualną ofertę.