Idea szkolenia o emailach w sprzedaży
Celem naszego szkolenia jest poznanie różnych typów klientów i odpowiednie dostosowanie do nich korespondencji e-mailowej. Pokażemy Ci jak zaciekawić swoją ofertą odbiorcę i jak w nieszablonowy sposób wysyłać wiadomości sprzedażowe, tak by nie trafiły do kosza.
Szkolenie z emaili w sprzedaży przyda się wielu osobom
Szkolenie proponujemy nie tylko dla handlowców, ale osobom na wszystkich stanowiskach, na których e-mail jest narzędziem sprzedaży! Polecane dla:
- Sprzedawców/handlowców
- Telemarketerów
- Pracowników działu obsługi klienta
- Specjalistów ds. klientów kluczowych
- Managerów działów sprzedaży
Korzyści dla firmy, dzięki szkoleniu z emaili
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z mailingu?
- Budowanie stałych źródeł przychodu – dzięki zrozumieniu różnic pomiędzy klientami, budowanie długotrwałej relacji biznesowej z każdym z nich stanie się dużo łatwiejsze.
- Zwiększenie efektywności pracowników – dzięki umiejętnemu korzystaniu z narzędzia sprzedażowego, jakim jest wiadomość e-mail.
- Budowanie zaufania do marki – dzięki sprzedaży e-mailowej opartej na relacji, z poszanowaniem czasu drugiej strony i odpowiedniej korespondencji.
- Poprawa morale i samopoczucia pracowników – dzięki umiejętnemu tworzeniu wiadomości pod konkretnych klientów i ich potrzeby (teoria kolorystycznych typów osobowości)
Korzyści dla pracowników
- Ułatwienie pracy z tworzeniem maili – nie pozwolimy na to żeby każdy e-mail był taki sam, odchodzimy od sprzedaży skryptowej i pokazujemy jak sprzedawać relacyjnie, rozumiejąc człowieka po drugiej stronie, reagując na jego potrzeby.
- Poznanie siebie – jakie e-maile na mnie działają? Co w nich musi się znaleźć, abym kupił dany produkt? I jak tę wiedzę przekuć na wyższe premie sprzedażowe
- Usprawnienie pracy ze skrzynką e-mailową – czyli na jakich klientów działają długie wiadomości, które etapy sprzedaży dla kogo możemy uprościć, a na które poświęcić więcej czasu (teoria kolorystycznych typów osobowości).
- Lepsze wykorzystanie Outlooka – czyli zalety płynące z jego narzędzi.
Badanie potrzeb zamiast programu szkolenia z emaili w sprzedaży
Nie przyszykowaliśmy uniwersalnego programu szkolenia, który będzie odpowiedni dla wszystkich. Jest to niemożliwe. Dlatego taki program możemy przedstawić po zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej znajdziesz przycisk, który pokieruje Cię do strony z informacjami o tym, jak analizujemy potrzeby w firmie klienta. Dalej znajdziesz też opis naszych metod pracy, z których korzystamy na warsztatach.
Gdybyś potrzebował jednak przekazać zwierzchnikowi lub uczestnikom dokument z informacjami o szkoleniu – skontaktuj się z nami!
Sposoby pracy podczas szkolenia
Metody nauki w trakcie szkolenia z emaili w pracy sprzedawcy wymieniamy poniżej. Są to tylko przykłady z calej palety narzędzi, którą dostosowujemy po rozmowie z klientem, tak aby szkolenie pomogło mu w realizacji jego celów.
Komunikowanie się na piśmie
Kolorystyczne typy osobowości
Teoria Eriksona
Mini wykłady
AIDA
Typologia Hogana
Styl partnerski
Język korzyści
Spersonalizowana sprzedaż
Kotwice emailowe
Co otrzymają uczestnicy szkolenia ?
Choć szkolenie dotyczy sprzedaży przez email, to uczestnicy otrzymają nie tylko eletroniczne pomoce wspierające naukę.
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Trenerzy szkolenia Emaile w sprzedaży
Oto sylwetki trenerów, którzy w Intellect prowadzą szkolenie „Emaile w sprzedaży”. Ci trenerzy prowadzą także inne szkolenia sprzedażowe, takie jak Nowoczesna sprzedaż, na które zapraszamy.
Agnieszka
Ukończyła studia z Psychologii w Biznesie, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu. Od początku życia zawodowego ma pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
W branży szkoleniowej jest od 2015 roku. Zaczynała jako sprzedawca, później manager biura, a teraz szkoleniowiec. Wielozadaniowa i zorganizowana. Gwarantuje, że na szkoleniach zarazi uczestników motywacją do działań.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in z różnych form sprzedaży, negocjacji czy organizacji pracy.
Alicja
Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ją w interesujący i prosty sposób. Sprzedażą zajmuje się już ponad 20 lat. Pracowała w wielkich korporacjach oraz z małych rodzinnych firmach. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna nie ma dla niej tajemnic.
Interesuje się rozwojem człowieka, reakcjami chemicznymi, jogą, medytacją, buddyzmem, ale też motoryzacją.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z różnych form sprzedaży, typologii osobowości, czy komunikacji.
Cena szkolenia „Emaile w sprzedaży” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 6.500 zł netto do 8.700 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl