Otwarte szkolenia biznesowe
Prowadzimy także grupy szkoleniowe, do których mogą dopisać się pojedyncze osoby. Takie szkolenia odbywają się we Wrocławiu.
Sprawdź poniżej harmonogram szkoleń.
Szkolenie
Data: 28-29 lutego 2024
Czas: 2 dni (16 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 1.390 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 28 lutego 2024
Czas: 1 dzień (8 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 990 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 29 lutego 2024
Czas: 2 dni (16 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 1.390 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 21-22 lutego 2024
Czas: 2 dni (16 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 1.390 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 21 lutego 2024
Czas: 1 dzień (8 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 990 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 22 lutego 2024
Czas: 1 dzień (8 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 990 zł netto / 1 os
Szkolenie
Data: 4 marca 2024
Czas: 1 dzień (8 h)
Miejsce: Piłsudskiego 43, Wrocław
Cena: 990 zł netto / 1 os
Koncepcja kolorystycznych typów osobowości polega na przypisaniu określonych kolorów do różnych cech charakteru i zachowań, co pomoże waszym pracownikom lepiej zrozumieć, jak ludzie się różnią i jak działa ich osobowość.
Metoda opracowana przez kanadyjskiego psychologa Stuarta Shankera, skupia się na świadomej identyfikacji i zarządzaniu emocjami, umożliwiając powrót do stanu równowagi.
Potęga współpracy w zespole tkwi w tym, że każdy członek może osiągnąć więcej. Zrozumienie, że najlepsze grupy formują się dzięki różnicom osobowości i unikalnym cechom każdego z jej członków, jest kluczem do sukcesu.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Powinna zawierać wszystkie informacje, których konsument potrzebuje jeszcze przed zakupem. Ma na celu zachęcić odbiorcę, ale i utwierdzić o jakości sprzedawanej rzeczy/usługi.
Opracowanie unikatowych cech, które wyróżniają Twój produkt od konkurencji, to kluczowe działanie przed podejściem do sprzedaży.
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas.
Określenie pragnień, potrzeb, przeszkód i problemów naszych klientów. Obowiązkowy klasyk dla każdej firmy.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą