Temat radzenia sobie z trudnym klientem może dotyczyć wielu obszarów, niekoniecznie związanych rzeczywiście z „klientem”, czyli sprzedażą. Zagadnienia poruszane na szkoleniu ukierunkujemy na istotny dla Was temat, jak np:
komunikację z trudnym klientem w sprzedaży;
komunikację z trudnym klientem podczas rekrutacji;
trudności w komunikacji mailowej/telefonicznej;
wyzwania w obsłudze trudnego klienta – wiemy, że zespoły Call Center, BOK czy DOK nierzadko bywają dotknięte stresem i trudnymi emocjami po doświadczeniach ze swoimi klientami;
komunikacji podczas obsługi reklamacji czy opieki posprzedażowej;
komunikacji z klientami wewnętrznymi;
Na szkoleniu poznacie sposoby na rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych u trudnych klientów, co pozwoli zminimalizować ilość nieprzyjemnych sytuacji. Dowiecie się, jakie narzędzia pozwolą Wam na deeskalację emocji u klienta, zachowanie własnej asertywnej postawy oraz jak możecie pomóc sobie w stresie i zdjąć poczucie frustracji.