Szkolenie
TRUDNY KLIENT
Cena od: 5.900 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.900 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Na szkoleniu opierającym się o typologię kolorystycznych typów osobowości, dowiecie się jak gest, ton głosu czy nawet jedno słowo jest w stanie rozgrzać Was do czerwoności. Poznacie też odpowiedź na pytanie, dlaczego są osoby, z którymi kontakt okazuje się płynny i przyjemny, a podczas rozmowy z innymi odczuwamy pewien rodzaj ciężkości.
Sprzedawców
Pracowników obsługi klienta
Menedżerów
Telemarketerów
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu dotyczącym trudnych klientów?
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia Trudny Klient dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w radzeniu sobie z trudnym klientem
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym jest stres i jego anatomia
Emocje w biznesie,
Analiza przyczyny sporów oraz konfliktów
Presja czasu oraz obowiązków
Moduł 2
Określenie trudności związanych z komunikacją z klientami oraz współpracownikami
Praca z Kolorystycznymi Typami Osobowości – rozpoznanie swojego stylu komunikacji oraz stylów klientów – z kim pracuje mi się najtrudniej, a z kim najłatwiej
Praca oraz sposoby na stresujące sytuację
Moduł 3
Reguła win-win, dlaczego buduje długotrwałe relacje i kiedy daje zyski
Negocjacje biznesowe – nauka argumentacji i analizy potrzeb klientów
Asertywność w biznesie jako jasne określenie swoich możliwości dla klienta
Wykrywanie manipulacji w stosunku do nas i firmy
Moduł 4
Konflikt jako szansa na rozwój
Stworzenie strategii na przyszłość usprawniające komunikacje z klientami
Pozytywny feedback – jak dawać dobry feedback oraz jak pytać klientów
Moduł 5
Technika parafrazy
Technika Demaskacji Aluzji
Technika zdartej płyty
Zasada złotych pytań
Technika Mydlenia Oczu
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Agnieszka Bilska
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.900 zł netto
do 8.100 zł netto