Szkolenie
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Podstawowym celem szkolenia z komunikacji w zespole jest poznanie sposobów na takie porozumiewanie się, aby być rozumianym przez innych i jednocześnie samemu innych rozumieć. Równie ważne jest to, aby rozumieć samego siebie. Osiągniemy to m.in. dzięki pracy ze swoim stylem komunikacji w oparciu o zrozumienie różnych typów osobowości – problemy w komunikacji często wynikają z niezrozumienia różnic miedzy naszymi temperamentami i stylami komunikacji.
Managerów, kierowników
Pracowników HR
Pracowników międzynarodowych firm
Team leaderów
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z komunikacji w zespole? Dotyczy to poprawy komunikacji wewnątrz firmy, między pracownikami tych samych, jak i różnych działów.
Dzięki szkoleniu z komunikacji w zespole, nie będzie dochodzić do wielu nieporozumień, wynikających z błędów w porozumiewaniu się, odczytywaniu sygnałów i zachować innych osób w tym samym bądź innym dziale firmy.
Błędy, opóźnienia czy niedociągnięcia powstałe w wyniku nieporozumienia (lub braku jasnej komunikacji) kosztują konkretne sumy. Ich oganiczenie pozwoli zaoszczędzić realne pieniądze.
Lepsza komunikacja sprawia, że przekazywane informacje rzadziej są błędnie rozumiane, co ogranicza liczbę błędów i konieczność ich naprawy. Na naszych warsztatach z komunikacji w zespole zobaczycie jak można ich unikać.
Dzięki naszemu szkoleniu, jego uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć punkt widzenia innych osób, a tym samym ich rozumieć. Dzięki temu będą mogli budować atmosferę wzajemnej akceptacji, wsparcia i wspólnoty – ludzie lepiej się rozumiejąc będą też po prostu bardziej się lubić.
Jeśli wiecie jak i kiedy rozmawiać ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, to jest duża szansa, że rozwiążecie różne problemy i wyzwania w przyjaznej atmosferze. Zapraszamy więc na nasze szkolenie z komunikacji w zespole.
Jeśli Wasza praca wymaga komunikacji z innymi (również telefonicznie i mailowo), to przekazywanie komuś informacji trzykrotnie (bo nie mogliście się dogadać za pierwszym i drugim razem) na pewno wymaga więcej czasu i wysiłku niż gdybyście zrozumieli się od razu.
Jeśli komunikacja „szwankuje”, to za każdym razem, można się zastanawiać „czy ta osoba dobrze mnie zrozumiała i czy w związku z tym jej działania będą prawidłowe?” – jeśli masz poczucie, że dobrze się rozumiecie, to nie odczuwasz niepokoju w związku z ewentualnym nieporozumieniem.
Sposób komunikacji wynika często z osobowości/temperamentu każdego z nas. Być może czasem się zastanawiasz „dlaczego powiedziałem/am coś takiego, w taki sposób?”. Z pomocą szkolenia zrozumiesz skąd to wynika i będziesz w stanie przewidzieć swoje zachowanie oraz ewentualnie odpowiednio sformułować swoją wypowiedź.
Po prostu lepiej się pracuje w środowisku gdzie nie ma niedopowiedzeń i wzajemnych podejrzeń o złe intencje. Gdy się dobrze rozumiemy, to atmosfera się oczyszcza, nawet jeśli nie ze wszystkimi się lubimy.
Co jest szczególnie widoczne wtedy, gdy Twoja praca opiera się na kontakcie z innymi. Gdy pracujesz w HR, to zrozumiałe komunikaty prowadzą do obopólnego zaufania. Gdy jesteś managerem, to jasno przekazywane oczekiwania obu stron, prowadzą do prawidłowego wykonywania obowiązków
Oto lista rzeczy, które otrzymacie na naszych praktycznych warsztatach z komunikacji w zespole.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem z komunikacji w zespole
Zakres szkolenia z komunikacji dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w komunikacji w zespole
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Zagadnienia szkolenia z Komunikacji w zespole opracowane są na bazie naszych wieloletnich doświadczeń. Niemniej jednak, poniższy program warsztatów stanowi propozycję, która zawsze jest dopasowywana do potrzeb klienta.
Moduł 1
Czym komunikacja jest, a czym nie
Cechy efektywnej komunikacji vs. Nieefektywnej
Błędy w komunikacji
Model komunikacji
Mechanizmy komunikacji
Procesy poznawcze w komunikacji
Moduł 2
Wykonanie testu osobowości, który wskaże twój dominujący styl komunikacji
Poznanie swoich dodatkowych styli komunikacji, które uzupełniają styl dominujący
Określenie zalew swojego stylu komunikacji oraz trudności z niego wynikających
Praktyczne rozpoznanie innych osób
Określanie typu rozmówcy po kilku wypowiedzianych przez niego zdaniach
Określanie typu rozmówcy na podstawie napisanej przez niego wiadomości email
Określanie typu rozmówcy po preferowanej przez niego formy komunikacji
Wykorzystanie wiedzy o typie rozmówcy, aby skutecznie się z nim komunikować
Moduł 3
Asertywność w biznesie – prawidłowa argumentacja obrony swojego stanowiska
Umiejętne rozwiązywanie konfliktów – znalezienie wyjścia z sytuacji bezwyjścia
Emocje w biznesie – czym są i jak nami kierują, rola mózgu oraz neuroprzekaźników
Komunikowanie zmian
Jak określać wspólne ustalenia
Moduł 4
Komunikacja werbalna
Komunikacja niewerbalna: ton głosu, gestykulacja
Moduł 5
Poznanie schematu w oparciu o porozumienie bez agresji
Moc Teamu – uzupełnianie siebie nawzajem
Rozpoznawanie potrzeb rozmówcy
Moduł 6
Technika parafrazy
Technika klaryfikacji
Technika zdartej płyty
Zasada złotych pytań
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Paweł Boguszewski
Agnieszka Bilska
Ostateczna cena warsztatów z komunikacji w zespole zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.500 zł netto
do 7.700 zł netto