Szkolenie
Komunikacja w Zespole
Dodatkowe 2h konsultacji
Rozmowa z uczestnikami przed szkoleniem
Obszerny raport po szkoleniu
Zobacz więcej >>
Podstawowym celem szkolenia z komunikacji w zespole jest poznanie sposobów na takie porozumiewanie się, aby być rozumianym przez innych i jednocześnie samemu innych rozumieć. Równie ważne jest to, aby rozumieć samego siebie. Osiągniemy to m.in. dzięki pracy ze swoim stylem komunikacji w oparciu o zrozumienie różnych typów osobowości – problemy w komunikacji często wynikają z niezrozumienia różnic między naszymi temperamentami i stylami komunikacji.
Managerów, kierowników
Pracowników HR
Pracowników międzynarodowych firm
Team leaderów
Zastanawiasz się, jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu „Komunikacja w Zespole”? Dotyczy to poprawy komunikacji wewnątrz firmy, między pracownikami tych samych, jak i różnych działów.
Dzięki szkoleniu z komunikacji w zespole, nie będzie dochodzić do wielu nieporozumień, wynikających z błędów w porozumiewaniu się, odczytywaniu sygnałów i zachować innych osób w tym samym bądź innym dziale firmy.
Błędy, opóźnienia czy niedociągnięcia powstałe w wyniku nieporozumienia (lub braku jasnej komunikacji) kosztują konkretne sumy. Efektywna współpraca w zespole szkolenie pozwoli na ich ograniczenie i zaoszczędzenie realnych pieniędzy.
Lepsza komunikacja sprawia, że przekazywane informacje rzadziej są błędnie rozumiane, co ogranicza liczbę błędów i konieczność ich naprawy. Na warsztatach komunikacji w zespole zobaczycie, jak można ich unikać.
Dzięki naszemu szkoleniu „Komunikacja i Współpraca w Zespole” uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć punkt widzenia innych osób. Dzięki temu będą mogli budować atmosferę wzajemnej akceptacji, wsparcia i wspólnoty.
Jeśli wiecie jak i kiedy rozmawiać ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, to szkolenie z komunikacji w zespole pozwoli na rozwiązanie problemów w przyjaznej atmosferze.
Jeśli Wasza praca wymaga komunikacji z innymi (również telefonicznie i mailowo), to przekazywanie komuś informacji trzykrotnie (bo nie mogliście się dogadać za pierwszym i drugim razem) na pewno wymaga więcej czasu i wysiłku niż gdybyście zrozumieli się od razu.
Jeśli komunikacja „szwankuje”, to za każdym razem, można się zastanawiać „czy ta osoba dobrze mnie zrozumiała i czy w związku z tym jej działania będą prawidłowe?” – jeśli masz poczucie, że dobrze się rozumiecie, to nie odczuwasz niepokoju w związku z ewentualnym nieporozumieniem. Dzięki efektywnemu szkoleniu z komunikacji będziesz pewny, że Twoje przekazy są zrozumiane, co ogranicza ewentualne nieporozumienia.
Sposób komunikacji wynika często z osobowości/temperamentu każdego z nas. Być może czasem się zastanawiasz „dlaczego powiedziałem/am coś takiego, w taki sposób?”. Na naszych warsztatach komunikacyjnych uczestnicy dowiedzą się, jak osobowość wpływa na sposób komunikacji.
Po prostu lepiej się pracuje w środowisku gdzie nie ma niedopowiedzeń i wzajemnych podejrzeń o złe intencje. Gdy się dobrze rozumiemy, to atmosfera się oczyszcza, nawet jeśli nie ze wszystkimi się lubimy.
Co jest szczególnie widoczne wtedy, gdy Twoja praca opiera się na kontakcie z innymi. Gdy pracujesz w HR, to zrozumiałe komunikaty prowadzą do obopólnego zaufania. Gdy jesteś managerem, to jasno przekazywane oczekiwania obu stron, prowadzą do prawidłowego wykonywania obowiązków
Przedstawiamy kilku z naszych ekspertów. Podczas konsultacji dobierzemy dla Was trenera idealnie spełniającego Wasze oczekiwania. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o kliknięcie przycisku poniżej.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pokaże Wam jak istotna jest komunikacja wśród ludzi pracujących ze sobą na codzień. Niesamowite jest to, jak bardzo różnie mogą rozumieć ten sam komunikat różne osoby.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe i PRowe
—
Komunikacja międzyludzka to dla Magdy nie tylko praca ale także pasja. Widzi na codzień jak wiele dobrego może przynieść skuteczna poprawa jej jakości w zespole.
lat jako trenerka
lat w komunikacji interpersonalnej
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Wykorzystanie na szkoleniu koncepcji kolorystcznych typów osobowości w znakomity sposób ułatwia komunikację w zespole. Przekonajcie się o tym sami!
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Przedstawiamy kilku z naszych ekspertów. Podczas konsultacji dobierzemy dla Was trenera idealnie spełniającego Wasze oczekiwania. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o kliknięcie przycisku poniżej.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pokaże Wam jak istotna jest komunikacja wśród ludzi pracujących ze sobą na codzień. Niesamowite jest to, jak bardzo różnie mogą rozumieć ten sam komunikat różne osoby.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe i PRowe
—
Komunikacja międzyludzka to dla Magdy nie tylko praca ale także pasja. Widzi na codzień jak wiele dobrego może przynieść skuteczna poprawa jej jakości w zespole.
lat jako trenerka
lat w komunikacji interpersonalnej
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Wykorzystanie na szkoleniu koncepcji kolorystcznych typów osobowości w znakomity sposób ułatwia komunikację w zespole. Przekonajcie się o tym sami!
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Oto lista rzeczy, które otrzymacie na naszych praktycznych warsztatach z komunikacji w zespole.
ELEMENT, KTÓRY OTRZYMACIE
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowa z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z efektywnej sprzedaży dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w efektywnej sprzedaży
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Materiały szkoleniowe w papierowej formie
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 3 osobami
Opieka poszkoleniowa – 1 miesiąc
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 6 osobami
Opieka poszkoleniowa – 6 miesięcy
Rozbudowana instrukcja dla typów kolorystycznych
Dodatkowe 2 h konsultacji po zakończeniu szkolenia
50-stronicowy workbook do samodzielnych ćwiczeń
Obszerny raport, opisujący wnioski i dalsze działania
Rabat 10% na kolejne szkolenie
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie 1-dniowe (8 h)
Szkolenie 2-dniowe (16 h)
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym komunikacja jest, a czym nie
Cechy efektywnej komunikacji vs. Nieefektywnej
Błędy w komunikacji
Model komunikacji
Mechanizmy komunikacji
Procesy poznawcze w komunikacji
Moduł 2
Wykonanie testu osobowości, który wskaże twój dominujący styl komunikacji
Poznanie swoich dodatkowych styli komunikacji, które uzupełniają styl dominujący
Określenie zalew swojego stylu komunikacji oraz trudności z niego wynikających
Praktyczne rozpoznanie innych osób
Określanie typu rozmówcy po kilku wypowiedzianych przez niego zdaniach
Określanie typu rozmówcy na podstawie napisanej przez niego wiadomości email
Określanie typu rozmówcy po preferowanej przez niego formy komunikacji
Moduł 3
Asertywność w biznesie – prawidłowa argumentacja obrony swojego stanowiska
Umiejętne rozwiązywanie konfliktów – znalezienie wyjścia z sytuacji bezwyjścia
Emocje w biznesie – czym są i jak nami kierują, rola mózgu oraz neuroprzekaźników
Komunikowanie zmian
Jak określać wspólne ustalenia
Moduł 4
Komunikacja werbalna
Komunikacja niewerbalna: ton głosu, gestykulacja
Moduł 5
Poznanie schematu w oparciu o porozumienie bez agresji
Moc Teamu – uzupełnianie siebie nawzajem
Rozpoznawanie potrzeb rozmówcy
Moduł 6
Technika parafrazy
Technika klaryfikacji
Technika zdartej płyty
Zasada złotych pytań
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą