Szkolenie
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Idea szkolenia z efektywnej sprzedaży to stworzenie oraz analiza dotychczasowego procesu sprzedaży. Przeanalizowanie aktualnych trudności oraz wyjście z nowymi rozwiązaniami, które spowodują sprawniejszą oraz klarowną komunikację z klientem.
Sprzedawców
Handlowców
Sprzedawców telefonicznych
Chcecie wspiąć się na nowy poziom efektywności Waszych działań sprzedażowych? Sprawdźcie w czym mogą pomóc Wam nasze rozwiązania.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z efektywnej sprzedaży.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z efektywnej sprzedaży dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w efektywnej sprzedaży
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Określenie kluczowych zasobów firmy oraz poszczególnych działów
Poznanie wartości marki
Scharakteryzowanie wizji oraz misji marki
Moduł 2
Rzeczywiste potrzeby, pragnienia, problemy oraz przeszkody klientów
Wyróżniki produktu względem konkurencji
Zbadanie aktualnego rynku
Zbudowanie obrazu klientów, czyli jak znaleźć tych, którzy potrzebują naszego produktu
Klient prawdę Ci powie – dlaczego klienci kupują
Moduł 3
Nawet najlepszy produkt nie sprzedaje się sam, czyli określenie sprzedawcy jako kluczowego elementu w procesie sprzedaży
Zbudowanie pozytywnego obrazu sprzedawcy
Wprowadzenie do kolorystycznych typów osobowości
Określenie stylów komunikacji i sprzedaży
Komunikacja z klientem – jak mówić, aby być zrozumiałym, jak słuchać, aby poznać klienta, jakich słów używać a jakich unikać.
Moduł 4
Skuteczna analiza potrzeb klientów,
Sprawne negocjacje dające korzyści każdej ze stron
Asertywność w biznesie
Poznanie swojej roli w doradztwie klienta
Moduł 5
Produktowy język korzyści
Wąskie gardła procesu sprzedaży
Zbudowanie efektywnej strategii sprzedażowej
Rozwój produktu oraz usługi
Decyzje zakupowe – w jaki sposób klienci podejmują decyzję o zakupie
Dominująca percepcja klienta – jak prezentować swój produkt, aby był atrakcyjny w zależności od klienta
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Paweł Boguszewski
Agnieszka Bilska
Marek Bernolak
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 6.500 zł netto
do 8.700 zł netto