Szkolenie
KOMUNIKACJA W BIZNESIE
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.500 PLN /grupa
Czas trwania: 16 h
Handlowców
Kupców
Pracowników obsługi klienta
Konsultantów telefonicznych
Jeśli wiecie jak i kiedy rozmawiać z klientami, dostawcami, partnerami, to jest duża szansa, że rozwiążecie różne problemy i wyzwania w przyjaznej atmosferze.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z komunikacji w biznesie.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z komunikacji dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w komunikacji na zewnątrz firmy
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym jest komunikacja biznesowa – dlaczego jest inna niż komunikacja międzyludzka
Rozpoznanie swojej roli w kontakcie z klientem
Określenie formy komunikacji
Moduł 2
Określenie trudności związanych z komunikacją z klientami
Praca z Kolorystycznymi Typami Osobowości – rozpoznanie swojego stylu komunikacji oraz stylów klientów – z kim pracuje mi się najtrudniej, a z kim najłatwiej
Potrzeby klientów oraz ukryte intencje
Dlaczego niektórzy blefują, a inni krzyczą
Emocje w biznesie – reakcje mózgu oraz biochemia organizmu ludzkiego
Moduł 3
Reguła win-win, dlaczego buduje długotrwałe relacje i kiedy daje zyski
Negocjacje biznesowe – nauka argumentacji i analizy potrzeb klientów
Asertywność w biznesie jako jasne określenie swoich możliwości dla klienta
Wykrywanie manipulacji w stosunku do nas i firmy
Moduł 4
Konflikt jako szansa na rozwój
Stworzenie strategii na przyszłość usprawniające komunikacje z klientami
Pozytywny feedback – jak dawać dobry feedback oraz jak pytać klientów
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 12 osób
czas trwania: 16 h
od 5.500 zł netto
do 8.700 zł netto