
Szkolenie
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Handlowców
Telemarketerów
Pracowników działu obsługi klienta
Spec. ds. klientów kluczowych
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej?
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasz kurs ze sprzedaży przez telefon.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia ze sprzedaży przez telefon dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w sprzedaży telefonicznej
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w naszych szkoleniach dla telemarketerów.
Moduł 1
Czym jest dobry telemarketing?
Walka z natłokiem sprzedażowych telefonów- czyli dlaczego nie warto przesadzić?
Telefon vs mail – porównanie obu narzędzi sprzedażowych
Analiza Twojego systemu CRM, czyli dlaczego dobrze zbudowana baza to podstawa
Nauka tworzenia uwag dotyczących klienta, czyli moc Twoich własnych notatek!
Moduł 2
Wady i zalety sprzedaży przez telefon
Wady i zalety sprzedaży b2b
Kim jest dobry sprzedawca? Przypominamy sobie fundamenty!
Powrót do początku, czyli jak każdy z nas rozumie sprzedaż w kontekście telemarketingu?
Poznaj swojego klienta lepiej i wejdź w jego buty (dawna analiza konsumentów)
Moduł 3
Wprowadzenie do tematu kolorystycznych typów osobowości
Jakim kolorem jesteś i co to właściwie oznacza (test)
Poznanie sposobów komunikacji dla każdego z kolorów
Jakich słów/wyrazów używać, aby dotrzeć do poszczególnych klientów?
Krótkie instrukcje obsługi dla każdego z kolorów
Moduł 4
Ćwiczenia z Twoimi klientami – przypisanymi do danych kolorów
Ocena siebie jako sprzedawcy
Tworzenie oferty sprzedażowej, który przekona Ciebie do kupna Twoich usług/produktów
Wykorzystanie reguł wpływu Cialdiniego do konkretnych typów klientów
Jak nie wpaść w monotonnie dzwonienia i stać się lepszym telemarketerem
Moduł 5
Prowadzenie rozmowy telefonicznej w oparciu o zasadę WIN-WIN
Relacja oraz styl partnerski jako klucz w procesie biznesowym
Przeanalizowanie procesu sprzedaży i odpowiednie przygotowanie oferty
Nauka radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas rozmowy z klientem
Asertywność oraz pozytywny feedback w stosunku do klienta
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
Ostateczna cena szkolenia ze sprzedaży przez telefon, zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 12 osób
czas trwania: 16 h
od 6.500 zł netto
do 9.700 zł netto