Szkolenie
Social selling na LinkedIn
Na szkoleniu poznajemy czym jest marketing relacji oraz jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu – na platformie LinkedIn. Skupimy się na tym jak budować relacje na LinkedIn bez nachalnej, bezwartościowej reklamy i spamu. Będziemy ćwiczyć wyszukiwanie potencjalnych klientów. Dowiecie się jak ocieplać leady na LinkedIn. Będziemy wykorzystywać elementy marketingu treści.
To wszystko po to, aby ostatecznie generować sprzedaż za pomocą platformy LinkedIn.
Sprzedawców
Marketingowców
Pracowników HR
Menedżerów
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Przygotowanie zespołu na social selling
Samoocena mocnych stron i zasobów przez zespół (kompetencje, umiejętności, specjalistyczna wiedza) | |
Na podstawie samooceny oraz dodatkowych testów i rozmów z zespołem, przydział ról w zespole | |
Opracowanie elementów marek osobistych członków zespołu takich jak: kompetencje, osobowość marki – archetypy, naturalny styl języka marki, dowody wiarygodności |
Moduł 2
Uzupełnienie profili osobowych na LinkedIn
Utworzenie nagłówka w profilu LinkedIn | |
Wybór odpowiedniego zdjęcia profilowego oraz zdjęcia tła | |
Uzupełnienie informacji „O mnie” | |
Uzupełnienie informacji o świadczonych usługach. | |
Dodanie informacji o doświadczeniu, umiejętnościach, poleceniach oraz zainteresowaniach |
Moduł 3
Podział zadań według grup klientów
Ustalenie priorytetowych grup klientów do kontaktu na LinkedIn | |
Ustalenie pozostałych grup klientów | |
Ustalenie PPPPP grup klientów priorytetowych | |
Ustalenie produktów dopasowanych/ proponowanych grupom klientów | |
Podział grup klientów między pracowników |
Moduł 4
Pozyskiwanie potencjalnych klientów na LinkedIn
Ustalanie kryteriów wyszukiwania leadów | |
Wyszukiwanie leadów za pomocą podstawowych (darmowych) narzedzi LinkedIn | |
Wyszukiwanie leadów za pomocą Sales Navigatora (płatnego narzędzia LinkedIn) | |
Jak sprawdzać, czy znalezione na LinkedIn osoby mogą być potencjalnymi klientami (filtrowanie leadów) | |
Zarządzanie listami znalezionych leadów |
Moduł 5
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami na LinkedIn
Opracowanie propozycji wartości przekazanej w pierwszym kontakcie | |
Opracowanie dobrych powodów do kontaktu | |
Zaproszenie do kontaktów klientów już pozyskanych (z bazy danych) | |
Zdobycie poleceń/ referencji/ recenzji od osób z firm będącymi już Waszymi klientami | |
Ćwiczenia pisania wiadomości inicjujących kontakt | |
Opracowanie szablonów wiadomości inicjujących i podtrzymujących kontakt |
Moduł 6
Tworzenie i wykorzystanie contentu (treści)
Przetwarzanie istniejącego contentu np. ze skryptów, istniejących wpisów blogowych, treści wideo, itp. | |
Opracowanie interesujących i angażujących tematów komunikacji
na bazie wiedzy o przeszkodach i problemach oraz pragnieniach i potrzebach klientów bezpośrednich i pośrednich |
|
Ćwiczenia recyklingowania contentu
Czyli wielokrotnego jego dystrybuowania z lekko przetworzonymi treściami oraz opakowanego w różne formaty, np. w formę ebooka, infografiki, postu ze zdjęciem, cytatu, pytania do społeczności itp. |
|
Szkolenie z podstawowych funkcji Canvy
Ułatwiające zespołowi przygotowanie prostych formatów komunikacji – np. grafiki, prostej animacji i bardzo prostego wideo |
|
Przetwarzanie istniejącego contentu np. ze skryptów, istniejących wpisów blogowych, treści wideo, itp. |
Moduł 7
Opracowanie rutyn i schematów postępowania na LinkedIn
Rozplanowanie zbiorczego/ zespołowego kalendarza publikacji | |
Ustalenie zasad cross-promocji pomiędzy kontami zespołu a kontem firmowym | |
Ustalenie miar, metryk, które ułatwią monitorowaniu celów | |
Ustalimy jak połączyć marki osobiste handlowców z marką Waszej firmy |
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Skuteczne budowanie marki osobistej Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak budować spójną i autentyczną markę osobistą na LinkedIn. Dzięki temu będą mogli zwiększyć swoją widoczność i zaufanie wśród potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. |
||
Tworzenie wartościowych treści Nasze szkolenie pomoże pracownikom opracować strategię tworzenia treści, które przyciągają uwagę i angażują odbiorców. Zrozumieją, jak pisać posty, artykuły i komentarze, które budują wizerunek eksperta w danej branży i wspierają proces sprzedaży poprzez edukację i inspirowanie potencjalnych klientów. |
||
Zarządzanie relacjami biznesowymi Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się, jak skutecznie budować i podtrzymywać relacje z potencjalnymi klientami za pomocą LinkedIn. Poznają techniki, które pozwalają na personalizację komunikacji i budowanie długoterminowych relacji, które przekształcają się w wartościowe współprace. |
||
Optymalizacja profilu pod kątem sprzedaży Szkolenie obejmie praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji profilu LinkedIn tak, aby działał jak skuteczna wizytówka sprzedażowa. Uczestnicy dowiedzą się, jak zaprezentować swoje umiejętności i osiągnięcia w sposób, który wzbudza zainteresowanie i zachęca do nawiązania kontaktu. |
||
Budowanie społeczności wokół mar Szkolenie pokaże, jak budować i angażować społeczność wokół swojego profilu i marki firmowej. Pracownicy poznają techniki, które pozwalają tworzyć grupy tematyczne i uczestniczyć w dyskusjach, co umacnia ich pozycję jako liderów opinii w danej branży. |
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Ćwiczenia praktyczne
Kluczowy element każdego efektywnego szkolenia – uczestnicy szkolenia wykonują we wsparciem trenera szereg ćwiczeń doskonalących nabywane przez nich umiejętności.
Autorskie gry
Gry, które mają na celu m.in zintegrowanie Uczestników, Nie tylko z imienia czy z nazwiska ale również kim jest i jaki ma naturalny styl komunikacji ale tez przećwiczenie w praktyce poznanego materiału.
Mini wykłady
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, usystematyzowanie wiedzy oraz zobrazowanie podejmowanych w trakcie warsztatów tematów.
Karty pracy
Uczestnicy otrzymują karty pracy, które umożliwiają wykonanie ćwiczeń w przejrzysty sposób. Pozostają z Uczestnikami po szkoleniu, a wypracowane w ten sposób materiały pomagają w pracy po szkoleniu.
Cykl kolba
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas. Wszystkie elementy naszych szkoleń Uczestnicy filtrują przez siebie, dzięki czemu na dłużej są w stanie zapamiętać i wdrożyć po szkoleniu.
Symulacje i role-playing
Interaktywna metoda, która pozwala uczestnikom na praktyczne doświadczenie realnych sytuacji zawodowych. Mogą oni wcielić się w różne role, na przykład klientów, menedżerów czy współpracowników, co pomaga zrozumieć perspektywy innych osób i rozwijać umiejętności interpersonalne.
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
KRZYSZTOF RYNKIEWICZ
Ekspert marketingu, brandingu i social sellingu
—
Tworzenie strategii sprzedażowych w social mediach, w szczególności na LinkedIn to dla Krzysztofa wielka przyjemność i pasja. Na pewno świetnie przygotuje Was na działania sprzedażowe właśnie w tym kanale.
lat w marketingu
lat w szkoleniach
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
KRZYSZTOF RYNKIEWICZ
Ekspert marketingu, brandingu i social sellingu
—
Tworzenie strategii sprzedażowych w social mediach, w szczególności na LinkedIn to dla Krzysztofa wielka przyjemność i pasja. Na pewno świetnie przygotuje Was na działania sprzedażowe właśnie w tym kanale.
lat w marketingu
lat w szkoleniach
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Social selling na LinkedIn”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą