Szkolenie
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN
Cena od: 6.800 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.800 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Na szkoleniu poznajemy czym jest marketing relacji oraz jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu – na platformie LinkedIn. Skupimy się na tym jak budować relacje na LinkedIn bez nachalnej, bezwartościowej reklamy i spamu. Będziemy ćwiczyć wyszukiwanie potencjalnych klientów. Dowiecie się jak ocieplać leady na LinkedIn. Będziemy wykorzystywać elementy marketingu treści.
To wszystko po to, aby ostatecznie generować sprzedaż za pomocą platformy LinkedIn.
Sprzedawców
Marketingowców
Pracowników HR
Menedżerów
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasz z social sellingu na LinkedIn
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia ze sprzedaży na LinkedIn dopasowany do Was
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w poruszaniu się po LinkedIn
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Samoocena mocnych stron i zasobów przez zespół (kompetencje, umiejętności, specjalistyczna wiedza)
Na podstawie samooceny oraz dodatkowych testów i rozmów z zespołem, przydział ról w zespole
Opracowanie elementów marek osobistych członków zespołu takich jak: kompetencje, osobowość marki – archetypy, naturalny styl języka marki, dowody wiarygodności
Moduł 2
Utworzenie nagłówka w profilu LinkedIn
Wybór odpowiedniego zdjęcia profilowego oraz zdjęcia tła
Uzupełnienie informacji „O mnie”
Uzupełnienie informacji o świadczonych usługach.
Dodanie informacji o doświadczeniu, umiejętnościach, poleceniach oraz zainteresowaniach
Moduł 3
Ustalenie priorytetowych grup klientów do kontaktu na LinkedIn
Ustalenie pozostałych grup klientów
Ustalenie PPPPP grup klientów priorytetowych
Ustalenie produktów dopasowanych/proponowanych grupom klientów
Podział grup klientów między pracowników
Moduł 4
Ustalanie kryteriów wyszukiwania leadów
Wyszukiwanie leadów za pomocą podstawowych (darmowych) narzedzi LinkedIn
Wyszukiwanie leadów za pomocą Sales Navigatora (płatnego narzędzia LinkedIn)
Jak sprawdzać, czy znalezione na LinkedIn osoby mogą być potencjalnymi klientami (filtrowanie leadów)
Zarządzanie listami znalezionych leadów
Moduł 5
Opracowanie propozycji wartości przekazanej w pierwszym kontakcie
Opracowanie dobrych powodów do kontaktu
Zaproszenie do kontaktów klientów już pozyskanych (z bazy danych)
Zdobycie poleceń/ referencji/ recenzji od osób z firm będącymi już Waszymi klientami
Ćwiczenia pisania wiadomości inicjujących kontakt
Opracowanie szablonów wiadomości inicjujących i podtrzymujących kontakt
Moduł 6
Przetwarzanie istniejącego contentu np. ze skryptów, istniejących wpisów blogowych, treści wideo, itp.
Opracowanie interesujących i angażujących tematów komunikacji na bazie wiedzy o przeszkodach i problemach oraz pragnieniach i potrzebach klientów bezpośrednich i pośrednich
Ćwiczenia recyklingowania contentu, czyli wielokrotnego jego dystrybuowania z lekko przetworzonymi treściami oraz opakowanego w różne formaty, np. w formę ebooka, infografiki, postu ze zdjęciem, cytatu, pytania do społeczności itp.
Szkolenie z podstawowych funkcji Canvy ułatwiające zespołowi przygotowanie prostych formatów komunikacji – np. grafiki, prostej animacji i bardzo prostego wideo
Moduł 7
Rozplanowanie zbiorczego/ zespołowego kalendarza publikacji
Ustalenie zasad cross-promocji pomiędzy kontami zespołu a kontem firmowym
Ustalenie miar, metryk, które ułatwią monitorowaniu celów
Ustalimy jak połączyć marki osobiste handlowców z marką Waszej firmy
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Krzysztof Rynkiewicz
Klaudia Rydzoń
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 6.800 zł netto
do 9.000 zł netto