Szkolenie
DLA HANDLOWCÓW
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Słowo „handlowiec” może być różnie rozumiane, więc aby doprecyzować – jest to szkolenie sprzedażowe kierowane typowo do osób, które sprzedają spotykając się bezpośrednio z klientem, twarzą w twarz, odwiedzając go w jego siedzibie. W odróżnieniu od szkoleń dotyczących sprzedaży przez telefon, przez emaile, czy w internecie, tutaj będziemy kłaść duży nacisk na umiejętności ważne przy bezpośrednim kontakcie z klientem.
Handlowców
Wiemy, że cena czyni cuda. Ale przychodzi taki moment, kiedy cena nie może lub nie chcemy żeby była niższa. Co kiedy nasi handlowcy narzekają na niższe ceny
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Dla Handlowców”.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z efektywnej sprzedaży dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności dla handlowców
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Do czego służy i co daje produkt/ usługa firmy
Poznanie swoich zasobów oraz zasobów firmy
Określenie fundamentów sprzedaży oraz sprzedawcy
Moduł 2
Rzeczywiste potrzeby, pragnienia, problemy oraz przeszkody klientów
Wyróżniki produktu względem konkurencji
Zbadanie aktualnego rynku
Zbudowanie obrazu klientów, czyli jak znaleźć tych, którzy potrzebują naszego produktu
Klient prawdę Ci powie – dlaczego klienci kupują
Komunikacja z klientem – jak mówić, aby być zrozumiałym, jak słuchać, aby poznać klienta, jakich słów używać a jakich unikać
Decyzje zakupowe – w jaki sposób klienci podejmują decyzję o zakupie
Dominująca percepcja klienta – jak prezentować swój produkt, aby był atrakcyjny w zależności od klienta
Moduł 3
Nawet najlepszy produkt nie sprzedaje się sam, czyli określenie handlowca jako kluczowego elementu w procesie sprzedaży
Zbudowanie pozytywnego obrazu sprzedawcy
Wprowadzenie do własnego i naturalnego stylu komunikacji
Określenie stylów komunikacji i sprzedaży
Moduł 4
Formy komunikacji bezpośredniej i niewerbalnej: gestykulacji, mimiki, tonu głosu
Różne sposoby komunikowania według Kolorystycznych Typów Osobowości
Techniki zwiększające skuteczność komunikacji
Moduł 5
Skuteczna analiza potrzeb klientów oraz umiejętność rozpoznania blefu oraz manipulacji
Sprawne negocjacje dające korzyści każdej ze stron
Asertywność w biznesie
Poznanie swojej roli w doradztwie klienta
Trudne sytuacje z klientami oraz radzenie sobie w stresie
Emocje w biznesie
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Paweł Boguszewski
Agnieszka Bilska
Marek Bernolak
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 6.500 zł netto
do 8.700 zł netto