Szkolenie
EMAILE W SPRZEDAŻY
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Sprzedawców
Telemarketerów
Obsługi klienta
Spec. ds. klientów kluczowych
Managerów działu sprzedaży
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z emaili sprzedażowych.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z emaili w sprzedaży dopasowany do Was
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w sprzedaży z użyciem maili
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Jaki jest tak naprawdę dobry email marketing?
Zalety i wady sprzedaży poprzez e-maile
Telefon jako dopełnienie wysłanej wiadomości, czyli zróbmy tak, aby Twoje maile nie trafiały do spamu
Jak wychwycić dobry moment na podesłanie e-maila aby nie zgubił się na tle konkurencji
Analiza bazy klientów i ich adresów mailowych – czyli dlaczego tak ważne jest aby wiedzieć, do kogo i jak często wysyłamy wiadomość
Moduł 2
Analiza wybranych przez uczestników e-maili
Poznanie Twojego stylu w korespondencji
Najważniejsze zasady w tworzeniu e-maili personalizowanych i tych w newsletterze
Tworzenie wiadomości pod konkretnego klienta, czyli jak Twój poświęcony czas zwiększy sprzedaż
Przygotowanie planu mailingowego na dzień/tydzień/miesiąc
Moduł 3
Wprowadzenie do tematu kolorystycznych typów osobowości
Jakim kolorem jesteś i co to właściwie oznacza (test)
Poznanie sposobów komunikacji dla każdego z kolorów
Jakich słów/wyrazów używać, aby dotrzeć do poszczególnych klientów?
Krótkie instrukcje obsługi dla każdego z kolorów
Moduł 4
Ćwiczenia z prawdziwymi mailami przypisanymi do danych kolorów
Tworzenie maila sprzedażowego, który przekona Ciebie do kupna Twoich usług/produktów
Wykorzystanie reguł wpływu Caldiniego do konkretnych typów klientów
Jak stworzyć długą relację i historię mailową, który zaprowadzi Cię do sprzedaży
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Krzysztof Rynkiewicz
Agnieszka Bilska
Maciej Wienke
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.500 zł netto
do 7.700 zł netto