Szkolenie
ORGANIZACJA PRACY W SPRZEDAŻY
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Celem szkolenia jest usprawnienie działań w pracy związanej ze sprzedażą. Poznanie siebie jako sprzedawcy (kolorystyczny typ osobowości) i dzięki tej samoświadomości umiejętne zarządzanie swoim czasem i zadaniami. Lepsza organizacja swoich własnych obowiązków, ułatwi Ci wypełnianie ich i zminimalizuje czynnik stresu wpływający na sprzedażowe działania.
Handlowców
Telemarketerów
Pracowników działu obsługi klienta
Spec. ds. klientów kluczowych
Managerów działów sprzedaży
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z organizacji pracy w sprzedaży?
Dzięki umiejętnej organizacji swoich codziennych zadań i obowiązków.
Dzięki lepszemu poznaniu siebie i swojej roli w organizacji. Nauka samomotywacji do pracy.
Szybki przegląd produktów i usług oraz narzędzi, z których powinniśmy korzystać w sprzedaży.
Lepsza organizacja pracy poszerzy sprzedażowe horyzonty i otworzy nowe możliwości zarobkowe.
Jakie obowiązki są kluczowe, które warto wykonywać na początku, a które mogą poczekać, słowem: jak dobrze pracować i nie zwariować?
Pokażemy Wam jak prowadzić negocjacje, które będą się kończyć nie tylko finansowym sukcesem, ale także sukcesem psychologicznym. Bo co z tego, że wygrasz na cenie, ale za to Twój partner będzie czuł się z tą transakcją źle i w przyszłości nie będzie chciał już współpracować?
Czyli co nas napędza do sprzedaży, z czego możemy czerpać dodatkową inspirację i jak nie wpaść w rutynę.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z organizacji swojej pracy w sprzedaży.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z negocjacji dopasowany do Was
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w organizacji swojej pracy
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Wyjaśnienie czym jest organizacja pracy i jak rozumie ją każdy z nas
Metoda planowania dnia, tygodnia i miesiąca – czyli dlaczego nawet małe cele czynią cuda
Realne osiągnięcia a zbyt wygórowane plany sprzedażowe – jak znaleźć kompromis ze swoim przełożonym
Poznanie złotych zasad ułatwiających planowanie czasu pracy
Czym jest indywidualny system planowania czasu i dlaczego warto go stworzyć
Moduł 2
Dlaczego jedni korzystają z pisemnych notatników, a inni tworzą foldery? Zasady porządkowania obowiązków
Sporządzanie listy priorytetów „na już” – nauka jak nie zapomnieć o czymś, co jest naprawdę istotne
„Wiem gdzie, co leży” – czyli jak nie zgubić papierów o które prosi Cię szef lub klient
Wyrobienie wewnętrznej postawy: jestem przygotowany do dzisiejszego dnia pracy
Znalezienie swoich „rozpraszaczy” w pracy i świadome odłożenie ich na bok
Moduł 3
Wprowadzenie do tematu kolorystycznych typów osobowości (mini wykład)
Jakim typem osobowości jesteś? (TEST)
Poznanie charakterystyki 4 kolorów w ujęciu działań sprzedażowych
Jak organizuje swój czas pracy każdy z poszczególnych kolorów
Mocne i słabsze strony każdego z kolorów – czyli co w mojej pracy jest godne pochwały, a nad czym muszę popracować
Krótkie instrukcje obsługi dla każdego z typów osobowości
Moduł 4
Metoda rangowania codziennych obowiązków
Stworzenie piramidy swoich klientów
Siła samomotywacji, jako podstawa dobrego sprzedawcy
3 fundamenty sprzedawcy
Wyróżniki Ciebie jako sprzedawcy – czyli dlaczego nie warto porównywać się do innych
Moduł 5
Prowadzenie negocjacji w oparciu o zasadę WIN-WIN
Relacja oraz styl partnerski jako klucz w procesie biznesowym
Przeanalizowanie procesu sprzedaży i odpowiednie przygotowanie oferty
Efektywna analiza potrzeb oraz odpowiednie reagowanie na „nie”
Asertywność oraz pozytywny feedback w stosunku do klienta
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Agnieszka Bilska
Alicja Kubacka
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.500 zł netto
do 7.700 zł netto