Szkolenie
Employer branding
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu Employer Brandingu?
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z employer brandingu
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z employer brandingu dopasowany do Was
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w employer brandingu
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Definicja employer brandingu i jego znaczenie w kontekście biznesowym
Badanie opinii pracowników na temat pracodawcy i ich rola w kształtowaniu wizerunku firmy.
Firma czyli ja – strategie employer brandingowe
Analiza korzyści i kosztów związanych z budowaniem silnej marki pracodawcy.
Najważniejsze elementy wizerunku pracodawcy- kultura organizacyjna, misja i wartości, przywództwo, rozwój pracowników oraz wynagrodzenia i benefity itd.
Omówienie różnych narzędzi i strategii, które mogą być wykorzystane do budowania i wzmocnienia employer brandingu
Moduł 2
Analiza konkurencyjnych firm na rynku pracy, ich employer brandingu i oferty dla pracowników.
Identyfikacja kluczowych oczekiwań i preferencji kandydatów i pracowników w danym sektorze.
Badanie opinii pracowników na temat własnej pracy oraz ich potrzeb i oczekiwań od pracodawcy.
Komunikacja employer branding wewnątrz organizacji i na zewnątrz
Ocena trendów i zmian na rynku pracy oraz ich wpływu na employer branding.
Moduł 3
Wybór i analiza odpowiedniego kanału komunikacji
Marketing a zwiększenie widoczności firmy jako atrakcyjnego pracodawcy
Treści promujące employer branding- jak je robić i jakich narzędzi używać?
Rozwijanie kultury organizacyjnej
Jak budować pozytywne doświadczenia kandydata i pracownika
Moduł 4
Stworzenie planu działań na rzecz wdrożenia strategii employer brandingowej
Identyfikacja najważniejszych działań, które należy podjąć, aby zrealizować cele związane z budowaniem marki pracodawcy
Przygotowanie strategii działań mających na celu wdrożenie employer branding w praktyce
Przygotowanie procesów i schematów mierzących efektywność działań
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe i PRowe
Ostateczna cena warsztatów z employer brandingu zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 12 osób
czas trwania: 16 h
od 6.500 zł netto
do 9.700 zł netto