Szkolenie
Empatyczny lider
Cena od: 6.100 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.100 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu Empatycznego lidera?
Ważne jest by zrozumieć potrzeby swoich pracowników i dostosować do nich formy motywowania, takie jak dodatkowe szkolenia, elastyczne godziny pracy czy wyzwania związane z rozwojem kariery. Dzięki temu, pracownicy czują się docenieni i motywowani do dalszej pracy. Odpowiednie wdrażanie wypracowanych procesów związanych z motywacją, pozwoli na uniknięcie problemów związanych z efektywnością i rotacja pracowników.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie Empatycznego lider
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia „Empatyczny lider” dopasowany do Was
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w empatycznym przewodzeniu zespołowi
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym jest empatia w kontekście przywództwa
Zalety empatycznego przywództwa dla organizacji i pracowników
Znaczenie empatii dla budowania relacji z zespołem
Techniki empatycznego przywództwa w praktyce
Rodzaje empatii i sposoby ich wykorzystania w pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na rozwijanie empatii
Moduł 2
Techniki słuchania aktywnego
Wykorzystanie empatii w rozwiązywaniu konfliktów w zespole
Jak budować zaufanie poprzez empatyczną komunikację
Ćwiczenia praktyczne na doskonalenie umiejętności empatycznej komunikacji
Poznawanie własnych emocji i reakcji w różnych sytuacjach
Techniki zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach
Moduł 3
Jak empatia wpływa na motywowanie pracowników
Znaczenie rozumienia potrzeb i oczekiwań pracowników
Budowanie autorytetu przez zaufanie do ludzi
Wykorzystanie empatii w budowaniu długotrwałych relacji z pracownikami
Ćwiczenia praktyczne na stosowanie empatii w motywowaniu zespołu
Techniki inspirowania pracowników do realizacji celów organizacji
Moduł 4
Emocje pracowników- jak sobie z nimi radzić
Wykorzystanie empatii w rozumieniu i regulowaniu emocji w zespole
Kultura organizacyjna oparta na i rozumieniu potrzeb pracowników
Najczęstsze błędy liderów niepraktykujących empatii, i jak ich uniknąć
Praktyczne wskazówki na wdrożenie empatycznego podejścia do pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na regulowanie emocji w zespole przez empatię
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe i PRowe
Ostateczna cena warsztatów zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 12 osób
czas trwania: 16 h
od 6.100 zł netto
do 9.300 zł netto