Szkolenie
Jaki jest cel naszego szkolenia „Empatyczny lider”?
Szkolenie kierujemy do:
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Firmy, w których szkolili nasi trenerzy
Korzyści ze szkolenia Empatyczny lider
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu Empatycznego lidera?
1. Lepsze komunikacja na linii szef – pracownik, pracownik – pracownik
2. Skuteczniejsza priorytetyzacja zadań wśród pracowników
3. Wdrożenie sposobów na pracę rozproszoną lub hybrydową
5. Motywowanie pracowników
Ważne jest by zrozumieć potrzeby swoich pracowników i dostosować do nich formy motywowania, takie jak dodatkowe szkolenia, elastyczne godziny pracy czy wyzwania związane z rozwojem kariery. Dzięki temu, pracownicy czują się docenieni i motywowani do dalszej pracy. Odpowiednie wdrażanie wypracowanych procesów związanych z motywacją, pozwoli na uniknięcie problemów związanych z efektywnością i rotacja pracowników.
6. Pozytywny feedback dla pracownika
7. Zwiększenie zadowolenia z pracy w organizacji
Trenerzy prowadzący szkolenie Empatyczny Lider
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
![](https://intellect-group.pl/wp-content/uploads/2023/03/Magdalena-Piatkowska-1.png)
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Magda wierzy w nowy model lidera, który nie opiera swojej pracy na rozkazach, ale na przewodzeniu zespołowi, dbaniu o ich komfort, rozumieniu ich potrzeb, ale także silnych i słabych stron. Stań się liderem, które da się lubić!
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Trenerzy prowadzący szkolenie Empatyczny Lider
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Magda wierzy w nowy model lidera, który nie opiera swojej pracy na rozkazach, ale na przewodzeniu zespołowi, dbaniu o ich komfort, rozumieniu ich potrzeb, ale także silnych i słabych stron. Stań się liderem, które da się lubić!
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Co otrzymacie na szkoleniu „Empatyczny lider”?
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Empatyczny lider”
ELEMENT, KTÓRY OTRZYMACIE
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Autorski test Kolorystycznych Typów Osobowości
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
Program szkolenia
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Wprowadzenie do empatycznego przywództwa
Czym jest empatia w kontekście przywództwa
Zalety empatycznego przywództwa dla organizacji i pracowników
Znaczenie empatii dla budowania relacji z zespołem
Techniki empatycznego przywództwa w praktyce
Rodzaje empatii i sposoby ich wykorzystania w pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na rozwijanie empatii
Moduł 2
Komunikacja oparta na empatii
Techniki słuchania aktywnego
Wykorzystanie empatii w rozwiązywaniu konfliktów w zespole
Jak budować zaufanie poprzez empatyczną komunikację
Ćwiczenia praktyczne na doskonalenie umiejętności empatycznej komunikacji
Poznawanie własnych emocji i reakcji w różnych sytuacjach
Techniki zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach
Moduł 3
Motywowanie zespołu przez empatię
Jak empatia wpływa na motywowanie pracowników
Znaczenie rozumienia potrzeb i oczekiwań pracowników
Budowanie autorytetu przez zaufanie do ludzi
Wykorzystanie empatii w budowaniu długotrwałych relacji z pracownikami
Ćwiczenia praktyczne na stosowanie empatii w motywowaniu zespołu
Techniki inspirowania pracowników do realizacji celów organizacji
Moduł 4
Praca z emocjami w zespole
Emocje pracowników- jak sobie z nimi radzić
Wykorzystanie empatii w rozumieniu i regulowaniu emocji w zespole
Kultura organizacyjna oparta na i rozumieniu potrzeb pracowników
Najczęstsze błędy liderów niepraktykujących empatii, i jak ich uniknąć
Praktyczne wskazówki na wdrożenie empatycznego podejścia do pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na regulowanie emocji w zespole przez empatię
Sprawdźcie też inne nasze szkolenia dla managerów
Planujesz szkolenia biznesowe w firmie?
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą