Szkolenie
Jaki jest cel naszego szkolenia „Empatyczny lider”?
Szkolenie kierujemy do:
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Firmy, w których szkolili nasi trenerzy
Korzyści ze szkolenia Empatyczny lider
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu Empatycznego lidera?
1. Lepsze komunikacja na linii szef – pracownik, pracownik – pracownik
2. Skuteczniejsza priorytetyzacja zadań wśród pracowników
3. Wdrożenie sposobów na pracę rozproszoną lub hybrydową
5. Motywowanie pracowników
Ważne jest by zrozumieć potrzeby swoich pracowników i dostosować do nich formy motywowania, takie jak dodatkowe szkolenia, elastyczne godziny pracy czy wyzwania związane z rozwojem kariery. Dzięki temu, pracownicy czują się docenieni i motywowani do dalszej pracy. Odpowiednie wdrażanie wypracowanych procesów związanych z motywacją, pozwoli na uniknięcie problemów związanych z efektywnością i rotacja pracowników.
6. Pozytywny feedback dla pracownika
7. Zwiększenie zadowolenia z pracy w organizacji
Trenerzy prowadzący szkolenie Empatyczny Lider
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Magda wierzy w nowy model lidera, który nie opiera swojej pracy na rozkazach, ale na przewodzeniu zespołowi, dbaniu o ich komfort, rozumieniu ich potrzeb, ale także silnych i słabych stron. Stań się liderem, które da się lubić!
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Trenerzy prowadzący szkolenie Empatyczny Lider
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Magda wierzy w nowy model lidera, który nie opiera swojej pracy na rozkazach, ale na przewodzeniu zespołowi, dbaniu o ich komfort, rozumieniu ich potrzeb, ale także silnych i słabych stron. Stań się liderem, które da się lubić!
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Co otrzymacie na szkoleniu dla empatycznych trenerów?
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Empatyczny trener”
ELEMENT, KTÓRY OTRZYMACIE
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowa z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z efektywnej sprzedaży dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w efektywnej sprzedaży
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Materiały szkoleniowe w papierowej formie
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 3 osobami
Opieka poszkoleniowa – 1 miesiąc
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 6 osobami
Opieka poszkoleniowa – 6 miesięcy
Rozbudowana instrukcja dla typów kolorystycznych
Dodatkowe 2 h konsultacji po zakończeniu szkolenia
50-stronicowy workbook do samodzielnych ćwiczeń
Obszerny raport, opisujący wnioski i dalsze działania
Ceny wariantów naszych szkoleń
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie 2-dniowe (16 h)
Program szkolenia
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Wprowadzenie do empatycznego przywództwa
Czym jest empatia w kontekście przywództwa
Zalety empatycznego przywództwa dla organizacji i pracowników
Znaczenie empatii dla budowania relacji z zespołem
Techniki empatycznego przywództwa w praktyce
Rodzaje empatii i sposoby ich wykorzystania w pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na rozwijanie empatii
Moduł 2
Komunikacja oparta na empatii
Techniki słuchania aktywnego
Wykorzystanie empatii w rozwiązywaniu konfliktów w zespole
Jak budować zaufanie poprzez empatyczną komunikację
Ćwiczenia praktyczne na doskonalenie umiejętności empatycznej komunikacji
Poznawanie własnych emocji i reakcji w różnych sytuacjach
Techniki zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach
Moduł 3
Motywowanie zespołu przez empatię
Jak empatia wpływa na motywowanie pracowników
Znaczenie rozumienia potrzeb i oczekiwań pracowników
Budowanie autorytetu przez zaufanie do ludzi
Wykorzystanie empatii w budowaniu długotrwałych relacji z pracownikami
Ćwiczenia praktyczne na stosowanie empatii w motywowaniu zespołu
Techniki inspirowania pracowników do realizacji celów organizacji
Moduł 4
Praca z emocjami w zespole
Emocje pracowników- jak sobie z nimi radzić
Wykorzystanie empatii w rozumieniu i regulowaniu emocji w zespole
Kultura organizacyjna oparta na i rozumieniu potrzeb pracowników
Najczęstsze błędy liderów niepraktykujących empatii, i jak ich uniknąć
Praktyczne wskazówki na wdrożenie empatycznego podejścia do pracy z zespołem
Ćwiczenia praktyczne na regulowanie emocji w zespole przez empatię
Sprawdźcie też inne nasze szkolenia dla managerów
Planujesz szkolenia biznesowe w firmie?
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą