Oferowane przez nas szkolenia dla firm
Nasze szkolenia biznesowe, sprzedażowe, miękkie przygotowujemy typowo dla klientów biznesowych
Metoda, która określa 4 główne typy osobowości wśród ludzi, z ang. 4 style: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Analiza ta nie ma jednak na celu oceniania człowieka. Zgłębia samoświadomość i daje możliwość przyjrzeniu się swoim dobrym i słabszym stronom. Stworzyliśmy naze autorskie szkolenie, prezentujące tę tematykę, o nazwie Kolorystyczne typy osobowości.
Metoda, która określa 4 główne typy osobowości wśród ludzi, z ang. 4 style: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Analiza ta nie ma jednak na celu oceniania człowieka. Zgłębia samoświadomość i daje możliwość przyjrzeniu się swoim dobrym i słabszym stronom. Stworzyliśmy naze autorskie szkolenie, prezentujące tę tematykę, o nazwie Kolorystyczne typy osobowości.
Cecha-zaleta-korzyść, poznanie jak określić produkt, aby następnie go pozytywnie opisać i pokazać, jego opłacalność.
Technika sprzedaży, która ma na celu zaprezentowanie klientowi dodatkowej, droższej opcji do kupienia. Czasem nazywana jest uzupełnieniem procesu. Celem jest zakup przez konsumenta droższego produktu/usługi.
Skrót oznacza Attention, Interest, Desire i Action. Często stosowany w działach marketingowych i sprzedażowych. Ma na celu skupienie uwagi klienta, zainteresowanie go tematem pobudzając pragnienie zakupu, płynnie przechodząc w zamknięcie sprzedaży.
HPI, narzędzie wspierające rozwój i zarządzanie pracownikami, Mierzy ich kompetencje w kilku wymiarach. Bardzo przydatny w sferze zawodowej.
Autorem jest dr Taylor Hartman, który podczas swoich badań wskazał 4 typy osobowości i przypisał im konkretne kolory. Uwypukla wady i zalety osobowości mając na celu zrozumienie, jak zachowujemy się w różnych sytuacjach życiowych.
Oprócz sprzedaży, ma na celu dać klientowi poczucie zadowolenia i bezpieczeństwa. Metoda rozwija umiejętności w komunikacji biznesowej, uczy słuchać i reagować na słowa rozmówcy.
Metoda ucząca prezentować treści sprzedażowe dla klienta, tak aby uwypuklić w nich korzyści płynące z zakupu. Skupia się na potrzebach pożądanego odbiorcy i daje uczucie spersonalizowanej ścieżki sprzedażowej
To metoda stricte dopasowana do konkretnej grupy odbiorców. Wykorzystywana w działach handlowych i marketingowych. Uczy jak poznać, a następnie dostosować się do potencjalnego klienta.
Siła zespołu – razem każdy osiąga więcej, zrozumienie jak ważne są różnice pomiędzy poszczególnymi osobami i dlaczego najlepsze grupy tworzone są z przeciwstawnych osobowości
Metoda pozwalająca na zbudowanie zaangażowania pracowników. Składa się z 6 czynników, które pokazują w jaki sposób możemy zwiększyć swoją lub innych aktywność zawodową
Inaczej wstępna, poprzedzająca właściwą rozmowę, „krótka pogawędka”. Bardzo często wykorzystywana w sprzedaży. Odpowiednio dostosowana do odbiorcy wpływa na pozytywne budowanie relacji i lepszą atmosferę. Zazwyczaj dotyczy niezobowiązujących tematów.
Jedna z technik NLP (programowanie neurolingwistyczne) mająca na celu wywołanie konkretnych emocji wśród klientów. Pozwól odbiorcy, aby opowiedział Ci o czymś miłym, co później możesz przypomnieć. Pozytywne wizualizacje wpływają na udane relacje biznesowe.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Inaczej wstępna, poprzedzająca właściwą rozmowę, „krótka pogawędka”. Bardzo często wykorzystywana w sprzedaży. Odpowiednio dostosowana do odbiorcy wpływa na pozytywne budowanie relacji i lepszą atmosferę. Zazwyczaj dotyczy niezobowiązujących tematów.
Filozof Herb Shepherd opracował cztery wartości wpływające na zrównoważone życie: duchowe, umysłowe, społeczne i fizyczne. Poznanie i zrozumienie ich pozwala na wzmocnienie samoświadomości. Każdy z nich oddziałuje na siebie i tylko praca nad wszystkimi, doprowadza do równowagi emocjonalnej.
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, tak aby usystematyzować część szkolenia lub zobrazować podejmowany w trakcie warsztatów temat
To w jaki sposób piszemy maile, niesie ze sobą bardzo dużo informacji. Różnice w tworzeniu wiadomości potwierdzają teorie 4 kolorów osobowości. To narzędzie pozwala przećwiczyć budowanie tekstów z uwzględnieniem potrzeb klienta.
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, tak aby usystematyzować część szkolenia lub zobrazować podejmowany w trakcie warsztatów temat
Metoda pracy, która powinna być wykorzystywana przez każdego sprzedawcę czy pracownika obsługi. Wcześniejsze zaplanowanie działań w pracy, a następnie ich kontrolowanie i monitorowanie pozwalają na zwiększenie naszej wydajności.
Inaczej 6 punktów zaangażowania, opracowane w celu zrozumienia swoich motywatorów do pracy. Dzięki tej metodzie łatwo wytłumaczyć pracownikowi system motywacyjny i powody, dla których warto się rozwijać.
Ciekawa forma prezentacji produktu dla klienta. Powinna zawierać wszystkie informacje, których konsument potrzebuje jeszcze przed zakupem. Ma na celu zachęcić odbiorcę, ale i utwierdzić o jakości sprzedawanej rzeczy/usługi.
Opracowanie unikatowych cech, które wyróżniają Twój produkt od konkurencji, to kluczowe działanie przed podejściem do sprzedaży. Aktualny rynek pokazuje, że sposób sprzedaży dopasowany do potrzeb klienta z uwzględnieniem wszystkich atrybutów produktu/usługi jest najskuteczniejszy.
Umiejętne przyjrzenie się sobie i swoim kompetencjom pozwala na wpływanie na komunikację z innymi. Również w relacjach biznesowych. Zdawanie sobie sprawy ze swoich emocji, zachowań i reakcji to najlepsza droga do równoczesnego zrozumienia otaczających nas ludzi.
Wyznaczenie i opracowanie ich, pozwala na spokojniejszą pracę codzienną. W działach sprzedaży realne, mierzalne i ciekawe cele to podstawa codziennych działań. Zachęcamy do opracowania ich indywidualnie, aby każdy handlowiec dopasował je do swoich możliwości.
nie od dziś wiadomo, że dobra organizacja przestrzeni w biurze znacząco ułatwia sobie i innym działania. Warto więc zagłębić temat, co możemy zrobić, żeby uporządkować swoje stanowisko, a tym samym wykorzystać maksimum swojej efektywności i uwagi.
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas.
Czyli tak zwane od ogółu do szczegółu. Odpowiednie zadawanie pytań pozwala na dogłębną analizę klienta, aby zrozumieć jego punkt widzenia.
Teoria, która opisuje co się dzieje w naszym organizmie. Jak nasze zachowania wynikają z naszej ogólnej równowagi psychofizycznej. Opisuje proces, który pozwala na przywrócenie ogólnej homeostazy.
Metoda opisana przez kanadyjskiego psychologa Stuarta Shankera. Jest to sposób na zrozumienie funkcjonowania samoregulacji człowieka. Sposób opierający się na identyfikacji i zarządzaniu emocjami, aby powrócić do stanu zrównoważenia.
Metodyka, która zakłada, że każdy z nas wszystko co robi, robi po to aby zaspokoić swoje potrzeby. Jest to metoda, która opisuje sposób komunikacji międzyludzkiej opierającej się na tym, aby mówić tzn.” językiem serca”.
Czyli nawijanie makaronów na uszy . Jak opowiadać o swoim produkcie aby było to ciekawe i interesujące? Będziemy ćwiczyć i eksperymentować z opowieściami.
Określenie pragnień, potrzeb, przeszkód i problemów naszych klientów. Obowiązkowy klasyk dla każdej firmy.
Gry, które mają na celu zintegrowanie oraz poznanie uczestników. Nie tylko z imienia czy z nazwiska ale również kim jest i jaki ma naturalny styl komunikacji.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą