Szkolenie
KOLORYSTYCZNE TYPY OSOBOWOŚCI
Cena od: 5.200 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.200 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Każdy z nas jest indywidualnością. Każdy z nas składa się ze swoich doświadczeń, przekonań i nie ma jednego uniwersalnego klucza do zrozumienia każdego z nas. Nie ma jednego sposobu sprzedaży dla wszystkich. Z tego powodu proponujemy Wam szkolenie, które w praktyczny sposób pozwoli na rozpoznanie swojego naturalnego sposobu funkcjonowania oraz zrozumienie zachowania innych osób wokół nas. Kolory oraz metodę Thomasa Erkinsona poszerzyliśmy o metodę Irin Rockwell.
Sprzedawców
Pracowników HR
Menedżerów
Pracowników międzynarodowych firm
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z kolorystycznych typów osobowości?
Co przekłada się na większa sprzedaż – wiedząc, czego klient oczekuje, rozumiejąc go, możecie zaproponować mu odpowiedni produkt i zaprezentować go w skuteczny sposób.
Lepsza komunikacja sprawia, że przekazywane informacje rzadziej są błędnie rozumiane, co ogranicza liczbę błędów i konieczność ich naprawy. Dzięki znajomości typologii osobowości drugiej osoby, będziecie mogli dostosować swój styl komunikacji, by przekaz był w pełni efektywny.
Gdy klient po zakupie często kontaktuje się, aby dokonać kolejnego zakupu, zgłosić reklamację, dopytać o pewne kwestie. Prawidłowe zrozumienie jego punktu widzenia oszczędza wiele czasu i pozwala pomóc mu we właściwy sposób.
Dzięki naszemu szkoleniu, jego uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć punkt widzenia innych osób, a tym samym ich rozumieć. Dzięki temu będą mogli budować atmosferę wzajemnej akceptacji, wsparcia i wspólnoty – ludzie lepiej się rozumiejąc będą też po prostu bardziej się lubić
Wierzymy, że jeśli wiemy kim jesteśmy i rozumiemy swoje zachowania, oraz innych możemy budować trwałe relacje z innymi ludźmi oraz z naszymi klientami.
Jeśli Wasza praca wymaga komunikacji z innymi (również telefonicznie i mailowo), to zrozumienie ich sposobu myślenia, pozwala uniknąć niepotrzebnych trudności i nieporozumień.
Być może czasem się zastanawiasz „dlaczego powiedziałem/am coś takiego, w taki sposób?”. Pomożemy Ci zrozumieć skąd to wynika, dzięki zrozumieniu typologii twojej osobowości.
Co jest szczególnie widoczne wtedy, gdy Twoja praca opiera się na kontakcie z innymi. Gdy jesteś handlowcem, to skuteczne rozmowy prowadzą do zrealizowanej sprzedaży. Gdy pracujesz w HR, to zrozumiałe komunikaty prowadzą do obopólnego zaufania. Gdy jesteś managerem, to jasno przekazywane oczekiwania obu stron, prowadzą do prawidłowego wykonywania obowiązków.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z typów osobowości.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z typów osobowości dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w rozpoznawaniu kolorystycznych typów osobowości
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Przedstawienie punktu widzenia kolorów wg Thomasa Ericksona oraz Irin Rockwell
Poszerzenie problematyki o opracowanie własne
Jakim kolorem jesteś i co to właściwie oznacza? (ćwiczenie nr 1 – test)
Dlaczego tak ważne są tzw. Kolory uzupełniające
Krótka historia psychologii, czyli kto i dlaczego próbował podzielić ludzi wg ich odmienności
Moduł 2
Poznanie cech charakterystycznych dla każdego z kolorów
Twoje mocne strony i atuty pozostałych typów osobowości
„Słabsza strona mocy” każdego z kolorów i praca z przeszkodami, jakie mamy do pokonania
Co jest ważne dla każdego z nas i jaki ma to wpływ na komunikację interpersonalną
Jaki język charakteryzuje dany kolor, interakcja z kimś podobnym i przeciwnym do naszego typu osobowości
Moduł 3
Przygotowanie się do rozmowy i nauka stylów odpowiadających danej osobowości
Poznanie słów, których unikać w komunikacji z odmiennymi kolorami
Wyrażenia, które pomogą Ci znaleźć wspólny język z każdym
Ćwiczenie ukazujące cechy komunikacji charakteryzujące dany kolor (ćwiczenie nr 3)
Krótkie „instrukcje obsługi” poszczególnych kolorów – czyli jak zrozumieć kogoś, kto jest naszym przeciwieństwem
Moduł 4
Poznanie swoich współpracowników lub klientów i wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce (ćwiczenie nr 4)
Omówienie wyników powyższego zadania i wnioski z niego płynące
Opracowanie kolorystycznych typów osobowości o problematykę własną (ćwiczenie dobrane po wcześniejszym zbadaniu Państwa potrzeb)
Chwila uśmiechu – czyli, jak w zabawny sposób świat postrzegają konkretne kolory
Przyjrzenie się sobie, nauka samoświadomości – czyli dlaczego warto skupiać się na swoich mocnych stronach
Moduł 5
Zapoznanie z badaniami naukowymi Thomasa Eriksona
Co dany kolor może wnieść do pracy zespołowej i jaka płynie z tego moc
Jak dogadać się w zespole mimo naturalnych różnic w typach osobowości
Dlaczego warto unikać konfliktów, czyli praca nad asertywnością
Ćwiczenie grupowe na usprawnienie komunikacji w zespole
Moduł 6
Jest to miejsce i czas, na Państwa koncepcje i spersonalizowane cele ważne do osiągnięcia po szkoleniu. Ćwiczenia na warsztatach dobierane są po wcześniejszym zbadaniu potrzeb i dostosowane do indywidualnej problematyki każdego klienta.
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Agnieszka Bilska
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.200 zł netto
do 7.400 zł netto