Szkolenie
BUDOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU
Cena od: 6.100 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.100 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Naszym głównym zadaniem podczas tego szkolenia jest pomóc Wam w dojrzeniu nowych wartości i zalet Waszego produktu. Wspólnie wydobędziemy jego wszystkie zalety i mocne strony, które będę przekonywać klientów do zakupu. Uporządkujemy informacje i zdobytą na szkoleniu wiedzę na temat Waszego produktu, abyście mieli gotowe narzędzia do pracy i sprzedaży. Nieraz w trakcie szkolenia z budowania wartości produktu odnajdujemy nowe zastosowania istniejących produktów, co w oczywisty sposób zwiększa jego wartość.
Te wszystkie działania prowadzić będą do zbudowania nowej (lub ulepszenia istniejącej) strategii postrzegania, sprzedaży i promocji produktu. Zaproponujemy konkretne i dopasowane do obranej strategii narzędzia marketingowe.
Sprzedawców
Handlowców
Managerów
Doradców klienta
Brand managerów
Product managerów
Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się zaletami produktu w jego sprzedaży i promocji oraz dzięki jego dobremu zrozumieniu przez handlowców.
Dzięki świeżemu spojrzeniu oraz odpowiedniemu zbadaniu Waszego produktu przez naszych specjalistów przy Waszym udziale.
nasze szkolenie daje natychmiastowy zastrzyk motywacji i energii oraz wskazówki do zastosowania „od ręki”, co pomoże wpłynąć na bieżący wzrost sprzedaży. Jednak bardzo ważny jest też wpływ szkolenia na długoterminowy wzrost przychodów – dzięki zastosowaniu długofalowych rozwiązań.
Aby sprzedaż nie działa się spontanicznie, ale według przewidywalnego planu.
dzięki zainspirowaniu ich, zaprezentowaniu nowego spojrzenia na produkt, dodania świeżości i energii w codziennej pracy
Dzięki lepszemu zrozumieniu produktów i zwiększonej efektywności, ich samozadowolenie będzie rosnąć.
Często wpadamy w rutynę prezentując i sprzedając ten sam produkt w ten sam sposób. Nasze szkolenie odświeży Waszą relację z produktem i pokaże jakie jeszcze wartości skrywa.
Pozwala to ograniczyć niepotrzebny stres przy kontakcie z klientami, zwiększyć swoją efektywność i pewność siebie.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z negocjacji.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z negocjacji dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w negocjacjach biznesowych
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Do czego służy i co daje produkt/ usługa firmy
Poznanie swoich zasobów – co nie działa, a co może być lepsze
Moduł 2
Rzeczywiste potrzeby, pragnienia, problemy oraz przeszkody klientów
Wyróżniki produktu względem konkurencji
Zbadanie aktualnego rynku
Efektywna analiza potrzeb klientów,
Zbudowanie obrazu klientów, czyli jak znaleźć tych, którzy potrzebują naszego produktu
Klient prawdę Ci powie – dlaczego klienci kupują
Decyzje zakupowe – w jaki sposób klienci podejmują decyzję o zakupie
Dominująca percepcja Klienta – jak prezentować swój produkt, aby był atrakcyjny w zależności od klienta
Moduł 3
Nawet najlepszy produkt nie sprzedaje się sam czyli określenie siebie jako kluczowego elementu w procesie sprzedaży
Wprowadzenie do kolorystycznych typów osobowości
Określenie swojego naturalnego stylu komunikacji i sprzedaży
Jakie nowoczesne narzędzia mogą pomóc w dotarciu do klientów
Jak mówić, aby być zrozumiałym, jak słuchać aby poznać klienta, jakich słów używać a jakich unikać.
Moduł 4
Produktowy język korzyści
Wąskie gardła procesu sprzedaży
Zbudowanie strategii sprzedażowej
Rozwój produktu oraz usługi
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Paweł Boguszewski
Krzysztof Rynkiewicz
Marek Bernolak
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 6.100 zł netto
do 8.300 zł netto