Szkolenie
KOMUNIKACJA NA ZEWNĄTRZ
Cena od: 5.500 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 5.500 PLN /grupa
Czas trwania: 16 h
Handlowców
Kupców
Pracowników obsługi klienta
Konsultantów telefonicznych
Jeśli wiecie jak i kiedy rozmawiać z klientami, dostawcami, partnerami, to jest duża szansa, że rozwiążecie różne problemy i wyzwania w przyjaznej atmosferze.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z komunikacji zewnętrznej.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z komunikacji dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w komunikacji na zewnątrz firmy
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym jest komunikacja biznesowa – dlaczego jest inna niż komunikacja międzyludzka
Rozpoznanie swojej roli w kontakcie z klientem
Określenie formy komunikacji
Moduł 2
Określenie trudności związanych z komunikacją z klientami
Praca z Kolorystycznymi Typami Osobowości – rozpoznanie swojego stylu komunikacji oraz stylów klientów – z kim pracuje mi się najtrudniej, a z kim najłatwiej
Potrzeby klientów oraz ukryte intencje
Dlaczego niektórzy blefują, a inni krzyczą
Emocje w biznesie – reakcje mózgu oraz biochemia organizmu ludzkiego
Moduł 3
Reguła win-win, dlaczego buduje długotrwałe relacje i kiedy daje zyski
Negocjacje biznesowe – nauka argumentacji i analizy potrzeb klientów
Asertywność w biznesie jako jasne określenie swoich możliwości dla klienta
Wykrywanie manipulacji w stosunku do nas i firmy
Moduł 4
Konflikt jako szansa na rozwój
Stworzenie strategii na przyszłość usprawniające komunikacje z klientami
Pozytywny feedback – jak dawać dobry feedback oraz jak pytać klientów
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Agnieszka Bilska
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 5.500 zł netto
do 7.700 zł netto