Szkolenia managerskie
Kształtuj przyszłość swojego przywództwa . Rozwijaj umiejętności, inspiruj zespół, osiągaj sukces!
Szkolenie
Czas trwania: 8 h lub 16 h
Pamiętaj, że każde certyfikowane szkolenie managerskie dopasowujemy do klienta, więc jeśli masz jakieś wątpliwości, to skontaktuj się z nami. Poniżej zostały podane ceny netto, do których należy doliczyć VAT 23%.
Dla kogo: Managerów, pracowników HR, pracowników międzynarodowych firm, team leaderów, kadry zarządzającej
Czas trwania: 16 h
Źle zarządzany zespół, nawet jeżeli składa się z najlepszych specjalistów, nie będzie działał efektywnie! Dlatego nasze szkolenie pomagają menagerom w doskonaleniu umiejętności planowania, priorytetyzacji i rozwoju, a to wszystko z naciskiem na praktykę.
Pokazujemy narzędzia, takie jak analiza SWOT, które pomogą Ci identyfikować mocne strony Twojej organizacji, słabości do poprawienia, szanse do wykorzystania oraz zagrożenia do uniknięcia. To umożliwi Ci podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji i opracowywanie strategii, które będą skutecznie reagować na zmieniające się warunki.
Dla kogo: Managerów, pracowników HR, pracowników międzynarodowych firm, team leaderów, kadry zarządzającej
Czas trwania: 16 h
Złe zarządzany zespół, nawet jeżeli składa się z najlepszych specjalistów, nie będzie działał efektywnie! Dlatego nasze szkolenie pomagają managerom w doskonaleniu umiejętności planowania, priorytetyzacji i rozwoju, a to wszystko z naciskiem na praktykę.
Pokazujemy narzędzia, takie jak analiza SWOT, które pomogą Ci identyfikować mocne strony Twojej organizacji, słabości do poprawienia, szanse do wykorzystania oraz zagrożenia do uniknięcia. To umożliwi Ci podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji i opracowywanie strategii, które będą skutecznie reagować na zmieniające się warunki.
Dla kogo: Kierownicy, liderzy zespołów, kadra zarządzająca, HR,
Czas trwania: 16 h
Lider, który słucha i jest adekwatny. Widzi potrzeby pracowników, potrafi nazywać ich emocje, wie, co zrobić w stresującej sytuacji. Nie doprowadza do wypalenia pracowników. Potrafi efektywność pracowników nie tylko chwilowo, ale i długookresowo. Celem naszego certyfikowanego szkolenia menedżerskiego jest pomoc we wprowadzeniu do waszej organizacji właśnie takich liderów!
Szkolenia managerskie mogą poprawić efektywność pracowników na kilka sposobów.
Po pierwsze, dostarczają menedżerom narzędzi i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania zespołem. Poprzez naukę technik motywacyjnych, umiejętności komunikacyjnych, delegowania zadań czy rozwiązywania konfliktów, menedżerowie są w stanie lepiej zrozumieć swoje zespoły, inspirować ich do osiągania wyników i efektywnie współpracować.
Po drugie, profesjonalne szkolenia menedżerskie mogą pomóc w rozwijaniu umiejętności przywódczych. Poprzez budowanie świadomości dotyczącej własnego stylu przywództwa, menedżerowie mogą lepiej zrozumieć swoje mocne strony, obszary do rozwoju i dopasować swoje podejście do potrzeb zespołu. Rozwinięcie takich cech jak empatia, umiejętność delegowania i inspiracji, pozwala menedżerom tworzyć klimat zaangażowania i motywacji, co wpływa na efektywność pracy podwładnych.
Dodatkowo, szkolenia z kompetencji managerskich mogą dostarczyć menedżerom wiedzy na temat nowych trendów i najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania. Poprzez poznanie nowoczesnych narzędzi i strategii, menedżerowie mogą wdrażać innowacyjne rozwiązania, optymalizować procesy pracy i wspierać rozwój zawodowy swoich pracowników. To z kolei przekłada się na większą efektywność, wydajność i zadowolenie zespołu.
W rezultacie, szkolenia managerskie mogą znacznie poprawić efektywność pracowników, umożliwiając menedżerom skuteczne zarządzanie zasobami, rozwijanie umiejętności przywódczych i wdrażanie nowoczesnych strategii zarządzania. Pracownicy z kolei zyskują większe wsparcie, motywację i możliwości rozwoju, co wpływa na ich zaangażowanie i efektywność w wykonywaniu swoich obowiązków.
Relacje w organizacji to spoiwo, które pozwala pracownikom działać w sposób zdrowy i efektywny. Korzysta na tym pracownik jak i sama firma, ale w jaki sposób?
Często centrum uwagi szkoleń menedżerskich online i stacjonarnych stanowią umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Ucząc efektywnych metod komunikacji, empatii i budowania relacji, menadżerowie mogą lepiej nawiązywać kontakt z zespołem, zrozumieć ich potrzeby i radzić sobie z ewentualnymi konfliktami. Doskonalenie tych zdolności tworzy atmosferę pełną wzajemnego zrozumienia i zaufania między członkami zespołu.
Mogą także przyczynić się do stworzenia pozytywnej kultury organizacyjnej. Kształtując wartości takie jak wzajemny szacunek, zaufanie i współpraca, menadżerowie stają się modelami do naśladowania dla swojego zespołu. Szkolenia dla kadry managerskiej często skupiają się na podnoszeniu świadomości na temat różnorodności, równości i integracji, co prowadzi do stworzenia przyjaznego i otwartego środowiska pracy. Wzmocnienie relacji między pracownikami sprzyja lepszej komunikacji, większej współpracy i skuteczniejszej realizacji zadań.
Szkolenia dla menadżerów mogą dostarczyć narzędzi, które pomogą im zrozumieć i zaspokajać potrzeby swoich pracowników. Udział w takich kursach pozwala menadżerom zdobyć wiedzę na temat motywacji, rozwoju zawodowego, równowagi między pracą a życiem osobistym i innych czynników wpływających na zadowolenie pracowników. W ten sposób menadżerowie stają się bardziej świadomi i są w stanie skuteczniej reagować na potrzeby swojego zespołu, co przekłada się na pozytywne relacje i zwiększa zaangażowanie pracowników.
Ostatecznie, certyfikowane szkolenia menedżerskie online oraz te, które odbywają się stacjonarnie, mają potencjał do istotnej poprawy relacji interpersonalnych w organizacji. Rozwój umiejętności komunikacyjnych, tworzenie pozytywnej kultury organizacyjnej i zrozumienie potrzeb pracowników sprzyja budowaniu silnych więzi i efektywnej współpracy. W rezultacie atmosfera pracy staje się bardziej zharmonizowana, co wpływa na satysfakcję pracowników, zatrzymanie talentów i ogólną efektywność i sukces firmy.
Efektywne szkolenia dla menadżerów mogą przyczynić się do poprawy wyników finansowych firmy na kilka sposobów.
Profesjonalne szkolenia managerskie odgrywają istotną rolę w rozwoju umiejętności przywódczych. Przykładowo, uczestnicy tych szkoleń uczą się technik efektywnego komunikowania się z zespołem, co jest kluczowe dla skutecznego lidera. W ramach szkoleń menedżerowie mogą nauczyć się, jak wyrażać swoje oczekiwania, przekazywać konstruktywne informacje zwrotne, czy też jak skutecznie rozwiązywać konflikty w zespole.
Kolejnym aspektem jest rozwijanie umiejętności motywowania i angażowania zespołu. Na przykład, menedżerowie mogą nauczyć się, jak dopasować style motywacyjne do indywidualnych potrzeb członków zespołu, czy jak stworzyć atmosferę, która sprzyja innowacyjności i kreatywności.
Dodatkowo, szkolenia managerskie często obejmują elementy związane ze strategicznym myśleniem i planowaniem, co pomaga menedżerom lepiej prowadzić zespoły i osiągać wyznaczone cele. Na przykład, menedżerowie mogą nauczyć się, jak ustanawiać realistyczne i wyzwanie stanowiące cele dla swojego zespołu, jak również jak skutecznie monitorować postępy i dokonywać odpowiednich korekt.
Te wszystkie umiejętności są niezbędne dla skutecznego lidera i mogą zostać doskonalone poprzez certyfikowane szkolenia menedżerskie.
Zmiana nawyków na zdrowe, a przede wszystkim pasujące do danej organizacji jest niezwykle ważnym aspektem w budowaniu kultury organizacyjnej. Nasze szkolenia wpływają na nie poprzez:
Nasz doświadczony i wszechstronny zespół trenerów daje gwarancję wysokiej jakości szkoleń.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
To struktura zarządzania priorytetami, która pomaga wskazać najważniejsze elementy, zadania lub wymagania w projekcie. Jest oparta na podziale na cztery kategorie: „Musie” (Must), „Powinno” (Should), „Mogłoby” (Could) oraz „Nie zrobione” (Won’t).
Metoda opracowana przez kanadyjskiego psychologa Stuarta Shankera, skupia się na świadomej identyfikacji i zarządzaniu emocjami, umożliwiając powrót do stanu równowagi.
Potęga współpracy w zespole tkwi w tym, że każdy członek może osiągnąć więcej. Zrozumienie, że najlepsze grupy formują się dzięki różnicom osobowości i unikalnym cechom każdego z jej członków, jest kluczem do sukcesu.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Macierz priorytetów to narzędzie, które pomaga w hierarchizacji zadań, decyzji lub problemów na podstawie dwóch kluczowych kryteriów, takich jak ważność i pilność. Umożliwia ona zobrazowanie i ustalenie, które zadania lub problemy powinny być rozwiązane w pierwszej kolejności, a które można odłożyć na później.
Analiza SWOT to narzędzie strategiczne, które służy identyfikacji mocnych stron, słabości, szans i zagrożeń związanych z daną organizacją lub sytuacją, aby umożliwić podejmowanie świadomych decyzji biznesowych.
To narzędzie, które pomaga ocenić priorytety działań, analizując wpływ i wysiłek potrzebny do ich realizacji. Pozwala na skoncentrowanie się na działaniach, które mają wysoki wpływ i wymagają stosunkowo niewielkiego wysiłku.
Metoda cyklicznego zarządzania i doskonalenia procesów. Składa się z czterech faz: planowania, realizacji, sprawdzania i działania. PDCA umożliwia systematyczne podejście do doskonalenia, zapewniając analizę, implementację, monitorowanie i ciągłe ulepszanie procesów w organizacji.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą