Szkolenia sprzedażowe
Nowoczesne podejście do sprzedaży zapewni Wam większą sprzedaż, efektywne procesy, lojalnych klientów.
Szkolenie
Czas trwania: 8 h lub 16 h
Pamiętaj, że każde szkolenie z zakresu sprzedaży dopasowujemy do klienta, więc jeśli masz jakieś wątpliwości, to skontaktuj się z nami. Poniżej zostały podane ceny netto, do których należy doliczyć VAT 23%.
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, telemarketerzy, doradcy klienta
Czas trwania: 16 h
Klienci nie są jednorodni, każdy chce osiągnąć swój cel, każdy zachowuje się inaczej i trzeba to wziąć pod uwagę w czasie sprzedaży. Uczymy sprzedawać w oparciu o rozumienie osobowości klienta.
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, marketingowcy, doradcy klienta
Czas trwania: 16 h
Na tym szkoleniu staramy się podejść do sprzedaży z perspektywy nowych narzędzi marketingowych oraz nowego paradygmatu biznesu. Pokażemy Wam nowe technologie, które będą wspierać sprzedaż.
Dla kogo: Dla handlowców pracujących w terenie, „face to face”
Czas trwania: 16 h
Szkolenie ze sprzedaży zarówno dla początkującego handlowca, jak i doświadczonego sprzedawcy, którzy chcieliby poznać nowe podejście do sprzedaży w oparciu o specyfikę ich firmy.
Dla kogo: Sprzedawcy, telemarketerzy, pracownicy działu obsługi klienta, specjaliści ds. klientów kluczowych, managerowie działów sprzedaży
Czas trwania: 16 h
Celem naszego szkolenia jest poznanie różnych typów klientów i odpowiednie dostosowanie do nich korespondencji e-mailowej. Pokażemy Ci jak zaciekawić swoją ofertą odbiorcę i jak w nieszablonowy sposób wysyłać wiadomości sprzedażowe, tak by nie trafiły do kosza.
Dla kogo: Handlowcy, telemarketerzy, pracownicy działu obsługi klienta, specjaliśc ds. klientów kluczowych
Czas trwania: 16 h
Szkolenie sprzedaży, którego celem jest poznanie różnych typów klientów wraz z nabyciem umiejętności, jak nawiązywać z nimi trwałe relacje biznesowe! Niech fakt, że się różnimy będzie ciekawą drogą, a nie przeszkodą do sprzedaży!
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, managerowie, doradcy klientów, brand managerów, product managerów
Czas trwania: 16 h
Naszym głównym zadaniem podczas tego kursu sprzedażowego jest pomóc Wam w dojrzeniu nowych wartości i zalet Waszego produktu. Wspólnie wydobędziemy jego wszystkie zalety i mocne strony, które będę przekonywać klientów do zakupu. Uporządkujemy informacje i zdobytą na szkoleniu wiedzę na temat Waszego produktu, abyście mieli gotowe narzędzia do pracy i sprzedaży.
Dla kogo: Handlowców, telemarketerów, pracowników działu obsługi klienta, specjalistów ds. klientów kluczowych, managerów działów sprzedaży, konsultantów telefonicznych
Czas trwania: 16 h
Celem szkolenia jest usprawnienie działań w pracy związanej ze sprzedażą. Poznanie siebie jako sprzedawcy (kolorystyczny typ osobowości) i dzięki tej samoświadomości umiejętne zarządzanie swoim czasem i zadaniami. Lepsza organizacja swoich własnych obowiązków, ułatwi Ci wypełnianie ich i zminimalizuje czynnik stresu wpływający na sprzedażowe działania.
Dla kogo: Handlowców, sprzedawców, managerów, pracowników HR, kupców, konsultantów
Czas trwania: 16 h
Wiemy, że cena czyni cuda. Ale przychodzi taki moment, kiedy cena nie może lub nie chcemy żeby była niższa. Co kiedy nasi handlowcy narzekają na niższe ceny konkurencji i nie dostrzegają potencjału swoich produktów? Czy to już oznacza czarne chmury dla firmy? Co w przypadku, kiedy Twoi sprzedawcy mogą grać tylko ceną?
Na naszych szkoleniach sprzedażowych kierujemy się zasadą, że skuteczna sprzedaż to taka, gdy rzeczywiście klient chce kupić, a nie uległ impulsowi lub sztuczce handlowej. Klient kupujący w świadomy sposób, nie obudzi się po 5 minutach z kacem „jeju, czemu ja to kupiłem?„. Wróci on po następny Wasz produkt, a pewnie znacie statystykę mówiącą o tym, że powracający klient jest wielokrotnie tańszy niż pozyskanie nowego.
A może warto zdobywać każdego klienta? – Ci co wrócą, to wrócą, a Ci co nie wrócą, to kupią chociaż raz. Warto? Według nas zazwyczaj NIE. Dlaczego? Bo Wasze zasoby są ograniczone – Wasz czas nie jest z gumy, liczba sprzedawców w Waszym dziale nie jest nieskończona i przede wszystkim Wasza energia wyczerpuje się -> sprzedawanie za pomocą sztuczek i „ogrywanie” klienta jest bardzo wyczerpujące, w przeciwieństwie do uczciwej, zgodnej i przyjaznej sprzedaży.
Warto kierować swoimi działaniami sprzedażowymi tak, aby przynosiły Wam korzyści wciąż, wciąż i wciąż. Jest to oczywistość, ale w codziennej pracy często o tym zapominamy – skupiamy się, żeby sprzedać szybko, żeby od razu zamówienie było duże, dzięki czemu korzyści przychodzą szybko, ale długoterminowo są dużo niższe niż mogłyby być. Na szkoleniach ze skutecznej sprzedaży uczymy, jak odejść od takiego podejścia, które w dłuższej perspektywie nie daje gwarancji sukcesu.
Jakie daje to korzyści? Po pierwsze większe przychody, dzięki trwałej relacji, zbudowanej na zaufaniu. Po drugie, nie zużywa nadmiernie energii sprzedawcy i daje mu satysfakcję ze skutecznej współpracy, co motywuje do dalszej pracy, zamiast wypalać go.
Na naszych szkoleniach dla sprzedawców dajemy Wam takie narzędzia i umiejętności, które pozwalają handlowcom traktować sprzedaż jako proces. Jednocześnie, dają im swobodę w byciu sobą, zamiast odgrywania ról – bardzo męczące jest udawanie kogoś kimś się nie jest przez cały dzień, tylko po to, żeby sprzedać – warto więc nauczyć się sprzedawać w zgodzie z sobą.
Sprzedawanie jest bardzo trudnym zajęciem, gdzie sprzedawca często spotyka się z odmowami. Pokażemy Wam na naszych szkoleniach jak zagospodarować takie trudne momenty, aby służyły Wam i pomagały Wam się rozwijać. Pamiętajcie: każde „nie” przybliża Was do „TAK”!
W pracy sprzedawcy potrzebna jest ciągła motywacja i rozwój, aby nie wypalić się.
Znacie jakieś triki sprzedażowe? Na pewno… Każdy sprzedawca zdążył poznać ich całkiem sporo – problem w tym, że klienci też zdążyli je poznać. Problem z takimi trikami jest taki, że każdy klient jest inny i jeśli ktoś mówi, że jego sposób działa u wszystkich (albo u 7 z 10 klientów), to my mocno wątpimy w to, że jest to prawda.
W takim razie, co takiego MY dajemy WAM w zamian na naszych profesjonalnych szkoleniach handlowych? Narzędzie do rozpoznania różnych typów osobowości -> oparte na wiedzy naukowej -> sprawdzone w biznesie i do biznesu dostosowane -> dające konkretne wskazówki, jak zachowywać się w przypadku określonego typu klienta. Nie mówimy więc Wam „działaj w taki sposób„, mówimy „W taki sposób sprawdź z jakim klientem masz do czynienia, a wtedy będziesz wiedzieć, jak z nim postępować„.
Priorytetem dla nas jest, aby nasze sprzedażowe szkolenia były maksymalnie praktyczne. Dlatego, ucinamy teorię do minimum, ale przede wszystkim, wszelki ćwiczenia, metody, zadania, strategie prowadzimy w Waszej rzeczywistości biznesowej – z użyciem Waszych produktów, waszych kanałów sprzedaży, Waszych historii, Waszej strategii sprzedaży.
Nasz doświadczony i wszechstronny zespół trenerów daje gwarancję wysokiej jakości szkoleń.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
Metoda, która określa 4 główne typy osobowości wśród ludzi, z ang. 4 style: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Zgłębia samoświadomość i daje możliwość przyjrzeniu się swoim dobrym i słabszym stronom.
Ma na celu skupienie uwagi klienta, zainteresowanie go tematem pobudzając pragnienie zakupu, płynnie przechodząc w zamknięcie sprzedaży.
Oprócz sprzedaży, ma na celu dać klientowi poczucie zadowolenia i bezpieczeństwa. Metoda rozwija umiejętności w komunikacji biznesowej, uczy słuchać i reagować na słowa rozmówcy.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Powinna zawierać wszystkie informacje, których konsument potrzebuje jeszcze przed zakupem. Ma na celu zachęcić odbiorcę, ale i utwierdzić o jakości sprzedawanej rzeczy/usługi.
Opracowanie unikatowych cech, które wyróżniają Twój produkt od konkurencji, to kluczowe działanie przed podejściem do sprzedaży.
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas.
Określenie pragnień, potrzeb, przeszkód i problemów naszych klientów. Obowiązkowy klasyk dla każdej firmy.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą