Szkolenie z Trudnego klienta

Szkolenie trudny klient przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pracują w obsłudze klienta, a dodatkowo są narażeni na trudne sytuacje i konflikty z klientem. Dowiedz się jak załagodzić spór i zamienić trudnego klienta, w klienta stałego i lojalnego.
Oceń szkolenie

Trudny klient

Szkolenie sprzedażowe
Czas trwania:
od 8h
Ilość osób:
min. 5 os
Cena : 390 PLN/osoba
+23% VAT

Trudny klient w skrócie

Obsługa trudnego klienta jest dużym wyzwaniem. Nie jest łatwo przekonać do zakupu osobę, która nie chce współpracować. Trudny klient potrafi zepsuć cały dzień i przysporzyć wielu nerwów, a także problemów. Znasz to? Nasze szkolenie trudny klient nauczy Cię rozmawiać z osobą, która szuka konfliktu. Nauczymy Cię rozmawiać z klientem w taki sposób, by stał on się stałym i wiernym klientem, a krócej mówiąc – pomożemy Ci, żeby był zadowolony z usług Twojej firmy. Konfliktu z klientem warto starać się uniknąć – może on przysporzyć firmie sporo nieprzyjemności i wpłynąć na jej ogólną opinię.

Co otrzymasz po ukończonym szkoleniu?

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

cyfra jeden

Wzrośnie Twoja elastyczność

Po szkoleniu trudny klient zyskasz nowe umiejętności, które przełożą się na możliwość zachowania się elastycznie w przypadku konfliktu. O co dokładnie chodzi? Pracując z klientem masz do czynienia z różnymi zachowaniami, a oprócz tego kiedy pojawia się konflikt, często ma on inne podłoże. Nauczymy Cię jak reagować w zależności od sytuacji. Dzięki dostosowaniu się do klienta, masz większe szanse na załagodzenie konfliktu. Nauczysz się reagować w sytuacjach nietypowych. Po szkoleniu trudny klient niewiele może Cię zaskoczyć!

cyfra dwa

Jak zamienić trudnego klienta w lojalnego?

Jeśli popadniesz w konflikt z trudnym klientem, raczej nie skorzysta on ponownie z Twoich usług. Jak temu zapobiec? Co zrobić by klient stał się lojalny i regularnie korzystał z usług naszej firmy? Szkolenie trudny klient nauczy Cię sposobów, dzięki którym przekonasz trudnego klienta do stałego korzystania z oferty Twojej firmy.

cyfra trzy

Manipulacja ze strony klienta – łatwo ją rozpoznasz

Szkolenie trudny klient pokaże Ci, jakie zachowania stosują klienci celowo, by wywrzeć wpływ na obsługę i dopiąć swego. Manipulację możesz spotkać wszędzie, także w pracy. Przedstawimy Ci, jakie istnieją techniki wywierania wpływu i jak możesz sobie z nimi poradzić, kiedy zauważysz, że stosuje je na Tobie klient.

cyfra cztery

Oczekiwania trudnego klienta

Spełnienie oczekiwań trudnego klienta jest bardzo trudne. Taki klient zawsze znajdzie powód by wyrazić swoje niezadowolenie. Jak sobie z nim poradzić? Szkolenie trudny klient da Ci wskazówki, którymi łatwo możesz załagodzić niezadowolenie klienta i wpłynąć na jego satysfakcję z usług, które oferujesz.

cyfra pięć

Sposób na satysfakcje znajdziesz na szkoleniu trudny klient

Obsługi trudnego klienta pewnie chciałbyś uniknąć. Taki rodzaj klienta potrafi zepsuć dzień. Szkolenie trudny klient pokaże Ci, w jak znaleźć satysfakcję z pracy, mając do czynienia z osobą konfliktową. Trudny klient jest wyzwaniem, a dla Ciebie może być szansą, żebyś wykazał się jako skuteczny sprzedawca. Pokażemy Ci jak!

cyfra sześć

Co zyskasz po szkoleniu trudny klient?

Poznasz zachowanie, negatywnie wpływające na klienta
Szkolenie trudny klient da Ci wiedzę, która pokaże Ci, co możesz poprawić w jakości obsługi by zmniejszyć szanse na pojawienie się trudnego klienta. Na szkoleniu dowiesz się, jak rozmawiać z klientem by nie miał pretekstu do wywołania niepotrzebnego konfliktu.

Zobacz inne szkolenia z kategorii: Szkolenia sprzedażowe

Program szkolenia

Każdy z naszych programów jest dogłębnie przeanalizowany przez grupę specjalistów tak aby treść odpowiadała naszym klientom.
1. Kogo nazywamy trudnym klientem?
2. Podstawowe zasady obsługi trudnego klienta
3. Niewerbalna komunikacja podczas obsługiwania trudnego klienta
4. Komunikacja werbalna – jak skutecznie obsługiwać klienta?
5. Jak przygotować się na nieprzewidywalne sytuacje?
6. Jak postępować z klientem podczas trudnych sytuacji?
7. Zbiór sytuacji – odgrywanie scenek z zachowaniem wyżej wymienionych zasad
8. Powiedz asertywnie „nie” uzyskując aprobatę klienta
9. Stres naszym wrogiem
10. Podsumowanie warsztatu – dyskusja

Najczęściej odwiedzane miasta

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Wychodzimy klientom naprzeciw udostępniając FAQ – czyli najczęstsze pytania odnośnie naszych poszczególnych szkoleń!
1. Jak szkolenie trudny klient może wpłynąć na zyski firmy?

Szkolenie trudny klient nauczy Cię jak rozmawiać z klientem w trudnej sytuacji. Dzięki temu, będziesz mógł skutecznie pozyskać każdego klienta, co przyczyni się do zwiększenia obrotów firmy.

2. Czy po szkoleniu trudny klient powinienem zapisać się na inne, by uzupełnić wiedzę?

Szkolenie trudny klient nauczy Cię budować relację z klientem, z którym nie jest łatwo się porozumieć. Dla pełnego rozwoju umiejętności jako sprzedawca, możesz uzupełnić swoją wiedzę na szkoleniu z negocjacji lub technik sprzedaży.

3. Dla kogo przeznaczone jest szkolenie trudny klient?

Szkolenie trudny klient przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w swojej pracy mają kontakt z klientem, a w szczególności dla pracowników trudnych i wymagających branż. Szkolenie pokaże Ci, jak możesz poradzić sobie w skomplikowanych sytuacjach.

4. Czy szkolenie dostosowane jest do konkretnej branży?

Szkolenie trudny klient, jak każde z naszych szkoleń posiada elastyczny program szkolenia, oznacza to, że zakres kursu dostosujemy do Twoich potrzeb.

5. Czy po udziale w szkoleniu mogę oczekiwać zniżki na inny kurs?

Na cenę szkolenia wpływa wiele czynników, takich jak ilość uczestników i zakres, jednak dla naszych stałych klientów zawsze przygotowujemy specjalna ofertę cenową.

Planujesz szkolenia dla pracowników?

Zostaw adres email, a prześlemy do Ciebie indywidualną ofertę.