Szkolenia z narzędzi biznesowych
Pokażemy Wam na naszych szkoleniach jak używać narzędzi komputerowych do wspierania Waszego biznesu!
Maciej Wienke
Szkolenie
Czas trwania: 8 h lub 16 h
Pamiętaj, że każde szkolenie sprzedażowe dopasowujemy do klienta, więc jeśli masz jakieś wątpliwości, to skontaktuj się z nami. Poniżej zostały podane ceny netto, do których należy doliczyć VAT 23%.
Dla kogo: Handlowców, Pracowników HR, Marketingowców, Menedżerów, Osób zainteresowanych budowaniem marki osobistej
Czas trwania: 16 h
Na szkoleniu poznajemy czym jest marketing relacji oraz jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu – na platformie LinkedIn. Skupimy się na tym jak budować relacje na LinkedIn bez nachalnej, bezwartościowej reklamy i spamu. Będziemy ćwiczyć wyszukiwanie potencjalnych klientów. Dowiecie się jak ocieplać leady na LinkedIn. Będziemy wykorzystywać elementy marketingu treści.
Dla kogo: Sprzedawców, Działów marketingu, Osób pracujących z social mediami, Wszystkich pracujących z grafiką
Czas trwania: 8 h
Celem tego szkolenia jest przygotowanie osób, które nie są specjalistami w projektowaniu grafiki, ale często potrzebują ją tworzyć do samodzielnego tworzenia estetycznych projektów w sposób wygodny i szybki. Oczywiście z wykorzystaniem narzędzia Canva.
Dla kogo: Sprzedawców, Działów marketingu, Managerów, Kadry zarządzającej
Czas trwania: 8 h lub 16 h
Nasze szkolenie ze storytellingu dla firm, pozwoli Wam nauczyć się sztuki opowiadania przekonujących historii w celu zwiększenia efektywności komunikacji i sprzedaży. Pracownicy dowiedzą się, jak wykorzystać storytelling w marketingu, sprzedaży i budowaniu wewnętrznej kultury organizacyjnej. Zyskacie umiejętność tworzenia silnych więzi z klientami, partnerami i pracownikami, co przyczyni się do rozwoju Waszej firmy.
Nasz doświadczony i wszechstronny zespół trenerów daje gwarancję wysokiej jakości szkoleń.
KRZYSZTOF RYNKIEWICZ
Ekspert marketingu, brandingu i social sellingu
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
MACIEJ WIENKE
Ekspert obsługi programów MS Office
Metoda, która określa 4 główne typy osobowości wśród ludzi, z ang. 4 style: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Zgłębia samoświadomość i daje możliwość przyjrzeniu się swoim dobrym i słabszym stronom.
Ma na celu skupienie uwagi klienta, zainteresowanie go tematem pobudzając pragnienie zakupu, płynnie przechodząc w zamknięcie sprzedaży.
Oprócz sprzedaży, ma na celu dać klientowi poczucie zadowolenia i bezpieczeństwa. Metoda rozwija umiejętności w komunikacji biznesowej, uczy słuchać i reagować na słowa rozmówcy.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Powinna zawierać wszystkie informacje, których konsument potrzebuje jeszcze przed zakupem. Ma na celu zachęcić odbiorcę, ale i utwierdzić o jakości sprzedawanej rzeczy/usługi.
Opracowanie unikatowych cech, które wyróżniają Twój produkt od konkurencji, to kluczowe działanie przed podejściem do sprzedaży.
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas.
Określenie pragnień, potrzeb, przeszkód i problemów naszych klientów. Obowiązkowy klasyk dla każdej firmy.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą