Szkolenia z negocjacji
Nasze szkolenia z negocjacji dla firm wyniosą Wasze przychody na nowy poziom!
Sprawdź poniżej jakie konkretnie szkolenia i kursy ze sprzedaży proponujemy.
Pamiętaj, że każde szkolenie sprzedażowe dopasowujemy do klienta, więc jeśli masz jakieś wątpliwości, to skontaktuj się z nami. Poniżej zostały podane ceny netto, do których należy doliczyć VAT 23%.
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, telemarketerzy, doradcy klienta
Czas trwania: 16 h
Klienci nie są jednorodni, każdy chce osiągnąć swój cel, każdy zachowuje się inaczej i trzeba to wziąć pod uwagę w czasie sprzedaży. Uczymy sprzedawać w oparciu o rozumienie osobowości klienta.
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, marketingowcy, doradcy klienta
Czas trwania: 16 h
Na tym szkoleniu staramy się podejść do sprzedaży z perspektywy nowych narzędzi marketingowych oraz nowego paradygmatu biznesu. Pokażemy Wam nowe technologie, które będą wspierać sprzedaż.
Dla kogo: Dla handlowców pracujących w terenie, „face to face”
Czas trwania: 16 h
Szkolenie zarówno dla początkującego handlowca jak i doświadczonego sprzedawcy, którzy chcieliby poznać nowe podejście do sprzedaży w oparciu o specyfikę ich firmy.
Dla kogo: Sprzedawcy, telemarketerzy, pracownicy działu obsługi klienta, specjaliści ds. klientów kluczowych, managerowie działów sprzedaży
Czas trwania: 16 h
Celem naszego szkolenia jest poznanie różnych typów klientów i odpowiednie dostosowanie do nich korespondencji e-mailowej. Pokażemy Ci jak zaciekawić swoją ofertą odbiorcę i jak w nieszablonowy sposób wysyłać wiadomości sprzedażowe, tak by nie trafiły do kosza.
Dla kogo: Handlowcy, telemarketerzy, pracownicy działu obsługi klienta, specjaliśc ds. klientów kluczowych
Czas trwania: 16 h
Celem naszego szkolenia, jest poznanie różnych typów klientów wraz z nabyciem umiejętności, jak nawiązywać z nimi trwałe relacje biznesowe! Niech fakt, że się różnimy będzie ciekawą drogą, a nie przeszkodą do sprzedaży!
Dla kogo: Sprzedawcy, handlowcy, managerowie, doradcy klientów, brand managerów, product managerów
Czas trwania: 16 h
Naszym głównym zadaniem podczas tego szkolenia jest pomóc Wam w dojrzeniu nowych wartości i zalet Waszego produktu. Wspólnie wydobędziemy jego wszystkie zalety i mocne strony, które będę przekonywać klientów do zakupu. Uporządkujemy informacje i zdobytą na szkoleniu wiedzę na temat Waszego produktu, abyście mieli gotowe narzędzia do pracy i sprzedaży.
Dla kogo: Handlowców, telemarketerów, pracowników działu obsługi klienta, specjalistów ds. klientów kluczowych, managerów działów sprzedaży, konsultantów telefonicznych
Czas trwania: 16 h
Celem szkolenia jest usprawnienie działań w pracy związanej ze sprzedażą. Poznanie siebie jako sprzedawcy (kolorystyczny typ osobowości) i dzięki tej samoświadomości umiejętne zarządzanie swoim czasem i zadaniami. Lepsza organizacja swoich własnych obowiązków, ułatwi Ci wypełnianie ich i zminimalizuje czynnik stresu wpływający na sprzedażowe działania.
Nasz doświadczony i wszechstronny zespół trenerów daje gwarancję wysokiej jakości szkoleń.
Alicja Kubacka
Paweł Boguszewski
Agnieszka Bilska
Marek Bernolak
Metoda, która określa 4 główne typy osobowości wśród ludzi, z ang. 4 style: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Zgłębia samoświadomość i daje możliwość przyjrzeniu się swoim dobrym i słabszym stronom.
Ma na celu skupienie uwagi klienta, zainteresowanie go tematem pobudzając pragnienie zakupu, płynnie przechodząc w zamknięcie sprzedaży.
Oprócz sprzedaży, ma na celu dać klientowi poczucie zadowolenia i bezpieczeństwa. Metoda rozwija umiejętności w komunikacji biznesowej, uczy słuchać i reagować na słowa rozmówcy.
Zwiększa jakość w komunikacji międzyludzkiej. Odnosi się do zrozumienia drugiej strony. To jedna z kluczowych umiejętności społecznych, nie tylko w życiu zawodowym.
Powinna zawierać wszystkie informacje, których konsument potrzebuje jeszcze przed zakupem. Ma na celu zachęcić odbiorcę, ale i utwierdzić o jakości sprzedawanej rzeczy/usługi.
Opracowanie unikatowych cech, które wyróżniają Twój produkt od konkurencji, to kluczowe działanie przed podejściem do sprzedaży.
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas.
Określenie pragnień, potrzeb, przeszkód i problemów naszych klientów. Obowiązkowy klasyk dla każdej firmy.
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą