Idea szkolenia z budowania wartości produktu
Naszym głównym zadaniem podczas tego szkolenia jest pomóc Wam w dojrzeniu nowych wartości i zalet Waszego produktu. Wspólnie wydobędziemy jego wszystkie zalety i mocne strony, które będę przekonywać klientów do zakupu. Uporządkujemy informacje i zdobytą na szkoleniu wiedzę na temat Waszego produktu, abyście mieli gotowe narzędzia do pracy i sprzedaży. Nieraz w trakcie szkolenia z budowania wartości produktu odnajdujemy nowe zastosowania istniejących produktów, co w oczywisty sposób zwiększa jego wartość.
Te wszystkie działania prowadzić będą do zbudowania nowej (lub ulepszenia istniejącej) strategii postrzegania, sprzedaży i promocji produktu. Zaproponujemy konkretne i dopasowane do obranej strategii narzędzia marketingowe.
Kto jest adresatem szkolenia z budowania wartości produktu?
Dla osób, które pracują z produktem, zarówno w sposób bezpośredni, jak i pośredni, w szczególności dla osób, które są znudzone pracą z nim lub nie osiągają zadowalających efektów. Nasze szkolenie pozwoli spojrzeć na niego w inny, odświeżony sposób i zainspiruje pracowników do odnalezienia nowego sposobu na pracę z nim. Polecane dla:
- Sprzedawców
- Handlowców
- Marketingowców
- Doradców klienta
- Brand managerów
- Product managerów
Korzyści, które szkolenie z budowania wartości produktu niesie dla firmy
- Zwiększenie przychodów – dzięki umiejętnemu posługiwaniu się zaletami produktu w jego sprzedaży i promocji oraz dzięki jego dobremu zrozumieniu przez handlowców.
- Odkrycie nowych możliwości pokazania, sprzedaży i promocji produktu – dzięki świeżemu spojrzeniu oraz odpowiedniemu zbadaniu Waszego produktu przez naszych specjalistów przy Waszym udziale.
- Zwiększenie sprzedaży od zaraz, ale też długoterminowo – nasze szkolenie daje natychmiastowy zastrzyk motywacji i energii oraz wskazówki do zastosowania „od ręki”, co pomoże wpłynąć na bieżący wzrost sprzedaży. Jednak bardzo ważny jest też wpływ szkolenia na długoterminowy wzrost przychodów – dzięki zastosowaniu długofalowych rozwiązań.
- Zbudowanie zorganizowanej strategii sprzedaży produktu – aby sprzedaż nie działa się spontanicznie, ale według przewidywalnego planu.
- Zwiększenie efektywności pracowników – dzięki zainspirowaniu ich, zaprezentowaniu nowego spojrzenia na produkt, dodania świeżości i energii w codziennej pracy
- Polepszenie satysfakcji pracowników – dzięki lepszemu zrozumieniu produktów i zwiększonej efektywności, ich samozadowolenie będzie rosnąć.
Korzyści dla pracowników
- Pracownik na nowo „zakocha się” w swoim produkcie – często wpadamy w rutynę prezentując i sprzedając ten sam produkt w ten sam sposób. Nasze szkolenie odświeży Waszą relację z produktem i pokaże jakie jeszcze wartości skrywa.
- Odnalezienie sposobów na efektywniejszą sprzedaż od zaraz – czyli konkretna pomoc w tym, by sprzedawać lepiej, więcej i przyjemniej.
- Uporządkowanie posiadanej wiedzy na temat produktu – pozwala to ograniczyć niepotrzebny stres przy kontakcie z klientami, zwiększyć swoją efektywność i pewność siebie.
- Zwiększenie satysfakcji z pracy – gdy dobrze rozumiesz z czym pracujesz i znasz wartość swojego produktu, automatycznie satysfakcja z pracy rośnie.
Program szkolenia, a badanie potrzeb
Nasze szkolenia zawsze są dopasowane do potrzeb konkretnego klienta, a że nie ma dwóch takich samych, to nie ma też uniwersalnego programu. Poniżej znajdziesz przycisk, który pokieruje Cię do strony z informacjami o tym, jak analizujemy potrzeby w firmie klienta. Dalej znajdziesz też opis naszych metod pracy, z których korzystamy na warsztatach.
Gdybyś potrzebował jednak przekazać zwierzchnikowi lub uczestnikom dokument z informacjami o szkoleniu – skontaktuj się z nami!
Metodologia
Sposób pracy w trakcie szkolenia zawsze dopasowany jest do grupy i do wymagań klienta, dlatego także ważne jest zbadanie Waszych potrzeb. Poniżej zamieszczamy najczęśniej wykorzystywane przez nas narzędzia i metody w trakcie szkoleń z budowania wartości produktu.
Wyróżniki marki
Karta produktowa
PPPP
Mini wykłady
Gry integracyjne
Upselling
Metoda pinezki
Cykl Kolba
Co otrzymają uczestnicy szkolenia ?
Poniżej wymieniamy kilka elementów szkolenia, które otrzymają kursanci podczas jego trwania.
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Trenerzy szkolenia Budowanie wartości produktu
Oto sylwetki trenerów, którzy w Intellect prowadzą szkolenia z budowania wartości produktu/usługi. Jeśli szukasz jednak szkolenia typowo sprzedażowego, to zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniami Nowoczesna sprzedaż, Sprzedaż przez telefon oraz Emaile w sprzedaży.
Agnieszka
Ukończyła studia z Psychologii w Biznesie, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu. Od początku życia zawodowego ma pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
W branży szkoleniowej jest od 2015 roku. Zaczynała jako sprzedawca, później manager biura, a teraz szkoleniowiec. Wielozadaniowa i zorganizowana. Gwarantuje, że na szkoleniach zarazi uczestników motywacją do działań.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in z budowania wartości produktu, różnych form sprzedaży, czy komunikacji.
Krzysztof
Trener w obszarze strategii marki, projektowania propozycji wartości i tworzenia modeli biznesowych z ponad 13-letnim doświadczeniem w pracy dla soloprzedsiębiorców, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Wykładowca na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych między innymi na Uniwersytecie Wrocławskim i Ekonomicznym.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z budowania wartości produktu, nowoczesnych narzędzi w sprzedaży, czy social sellingu.
Alicja
Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ją w interesujący i prosty sposób. Sprzedażą zajmuje się już ponad 20 lat. Pracowała w wielkich korporacjach oraz z małych rodzinnych firmach. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna nie ma dla niej tajemnic.
Interesuje się rozwojem człowieka, reakcjami chemicznymi, jogą, medytacją, buddyzmem, ale też motoryzacją.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z budowania wartości produktu, różnych form sprzedaży, czy typologii osobowości.
Cena szkolenia „Budowanie wartości produktu” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 7.100 zł netto do 9.300 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl