Szkolenie
NEGOCJACJE HANDLOWE
Cena od: 6.200 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Cena od: 6.200 zł /grupa
Czas trwania: 16 h
Wiemy, że cena czyni cuda. Ale przychodzi taki moment, kiedy cena nie może lub nie chcemy żeby była niższa. Co kiedy nasi handlowcy narzekają na niższe ceny konkurencji i nie dostrzegają potencjału swoich produktów? Czy to już oznacza czarne chmury dla firmy? Co w przypadku, kiedy Twoi sprzedawcy mogą grać tylko ceną?
Dostrzeżemy wartość Twojego produktu i razem z Twoim zespołem spróbujemy zbudować różne alternatywy dla klientów, tak aby świadomie podejmowali oni swoje decyzje zakupowe.
Sprzedawców
Kupców
Wiemy, że cena czyni cuda. Ale przychodzi taki moment, kiedy cena nie może lub nie chcemy żeby była niższa. Co kiedy nasi handlowcy narzekają na niższe ceny
Naszym celem nie jest nauczenie Was tylko kilku sztuczek, ale pomoc w merytorycznym przygotowaniu Was do jakichkolwiek negocjacji, które prowadzicie – poprzez znalezienie właściwych argumentów i przedstawienie ich w odpowiedni sposób.
Sławna zasada „win-win”. Czasem zapominamy, że negocjacje dzieją się nie tylko na poziomie cen i zakresu usług, ale także na poziomie psychologicznym. Pomożemy Wam sprawić aby klient „czuł” się dobrze z zakupionym u Was produktem.
Jeśli negocjujecie zakup i chcecie zaoszczędzić na transakcji.
Pokażemy jak bronić ceny, skupiając się na wartości produktu i zaletach Waszej oferty. Cena często nie jest decydującym czynnikiem przy zakupie, choć może się tak wydawać.
Nie będziesz błądzić i czuć się niepewnie, jeśli dowiesz się jak prawidłowo negocjować.
Pokażemy Wam jak prowadzić negocjacje, które będą się kończyć nie tylko finansowym sukcesem, ale także sukcesem psychologicznym. Bo co z tego, że wygrasz na cenie, ale za to Twój partner będzie czuł się z tą transakcją źle i w przyszłości nie będzie chciał już współpracować?
Naszym celem nie jest nauczenie Was tylko kilku sztuczek, ale pomoc w merytorycznym przygotowaniu Was do jakichkolwiek negocjacji, które prowadzicie – poprzez znalezienie właściwych argumentów i przedstawienie ich w odpowiedni sposób.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z negocjacji.
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowy z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z negocjacji dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w negocjacjach biznesowych
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego, sygnowany przez Intellect
Materialy szkoleniowe w papierowej formie
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu z negocjacji sprzedażowo-zakupowych, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Czym są negocjacje
Kto jest kim, czyli rozumienie swojej roli oraz postaw klientów
Moduł 2
Określenie misji oraz wizji firmy, swojej oraz klientów
Określenie celu negocjacji
Rozpoznanie priorytetów swoich firmy oraz swoich
Określenie swoich zasobów/silnych stron/argumentów
Moduł 3
Poznanie własnego typu osobowości (m.in. przez wypełnienie autorskiego testu)
Rozpoznanie w jakim sposobie komunikacji dobrze się czuję (na podstawie rozpoznanego typu osobowości)
Określenie swojej misji/wizji, swojej firmy oraz Klientów, znalezienie wspólnych wartość
Moduł 4
Rozpoznanie potrzeb, pragnień, problemów oraz przeszkód Klienta
Wykrycie priorytetów Klienta
Wprowadzenie do kolorystycznej typologii osobowości
Różne typy osób/negocjatorów
Negocjator czerwony, niebieskie, zielony, żółty
Określanie typu rozmówcy po kilku wypowiedzianych przez niego zdaniach oraz nastawienia
Określanie typu rozmówcy na podstawie napisanej przez niego wiadomości email
Określanie typu rozmówcy po preferowanej przez niego formy komunikacji
Wykorzystanie wiedzy o typie rozmówcy, aby skutecznie się z nim komunikować
Moduł 5
Określenie różnych faz negocjacji i zaprojektowanie ich struktury
Opcje negocjacyjne w metodologii FUKO
Praca nad odpowiednią analizą potrzeb oraz zadawania pytań
Jak przełamywać opór w negocjacjach
Radzenie sobie w stresujących sytuacjach podczas negocjacji
Właściwa argumentacja podczas negocjacji biznesowych oraz praca nad wykorzystaniem języku korzyści
Wykrywanie kłamstwa i blefu podczas negocjacji, czyli zgniłego kompromisu
Rozpoznawanie chwytów negocjacyjnych u rozmówcy
Moduł 6
Prowadzenie negocjacji w oparciu o zasadę WIN-WIN
Relacja oraz styl partnerski jako klucz w procesie biznesowym
Przeanalizowanie procesu sprzedaży i odpowiednie przygotowanie oferty
Asertywność oraz pozytywny feedback w stosunku do klienta
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
Alicja Kubacka
Agnieszka Bilska
Marek Bernolak
Ostateczna cena szkolenia zależy od kilku czynników, dlatego poniżej podajemy przedziały kwot. Ceny poniżej podane są w kwotach netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Grupa do 15 osób
czas trwania: 16 h
od 6.200 zł netto
do 8.400 zł netto