Szkolenie
AI w Sprzedaży
Wierzymy, że sztuczna inteligencja może być nieodłącznym elementem sprzedaży, dlatego nasze szkolenie „AI w sprzedaży” oferuje praktyczne podejście do wykorzystania zaawansowanych technologii w procesach sprzedażowych.
Sprzedawców
Handlowców
Obsługi klienta
Poniżej znajdziesz listę zagadnień, które propoinujemy. Program szkolenia zawsze dopasowujemy do potrzeb klienta.
Moduł 1
Wprowadzenie do AI, czyli pisanie promptów
Definicje i podstawowe pojęcia – Wyjaśnienie, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i modele językowe, jak ChatGPT. | |
Tworzenie podstawowych promptów – Jak napisać skuteczny prompt, aby uzyskać pożądane odpowiedzi od ChatGPT. | |
Co to jest prompt engineering? – Wyjaśnienie pojęcia prompt engineering i jego znaczenia w pracy z modelami językowymi. | |
Struktura promptów – Analiza struktury promptu, aby zwiększyć jego skuteczność. | |
Zasady tworzenia promptów – Kluczowe zasady, których należy przestrzegać podczas pisania promptów. | |
Typowe błędy w prompt engineering – Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu promptów i jak ich unikać. | |
Etyczne aspekty AI – Omówienie kwestii etycznych związanych z wykorzystaniem AI – prywatność i przejrzystość. |
Moduł 2
Wyszukiwanie i wybieranie klientów
Wyszukiwanie klientów o zadanych parametrach – Wyszukiwanie ich w sieci, podając kluczowe dla Ciebie kryteria. Pobieranie danych kontaktowych. | |
Wyszukiwanie informacji o kliencie – Gdy chcesz dowiedzieć się więcej o konkretnym kliencie – pomocne w budowaniu relacji, znalezieniu potencjalnego problemu klienta. | |
Analizowanie własnej bazy danych – W celu wyszukiania specyficznych cech, które charakteryzują najlepszych (przynoszących Ci największe korzyści) klientow. | |
Klienci na social mediach – Wykrywanie potencjalnych klientów na podstawie analizy mediów społecznościowych (aktywności klientów, ich informacji profilowych). | |
Scroing leadów – ChatGPT może oceniać potencjalnych klientów (leadów) na podstawie różnych kryteriów, np. wielkość firmy, branża, lokalizacja, historia interakcji, itd., co ułatwia ich priorytetyzację. |
Moduł 3
Dopasowanie oferty i przekonanie klienta
Najlepsze argumenty pod klienta – AI, na podstawie informacji o kliencie i o Waszej ofercie, pomoże dobrać takie argumenty, które przekonają tego konkretnego klienta (bo każdy klient ma swoje potrzeby). | |
Dobranie produktów z Waszej oferty – Ważnym zadaniem sprzedawcy jest dopasowanie produktu, który najlepiej spełni oczekiwania klienta. AI podpowie który to produkt i dlaczego właśnie ten. | |
Tworzenie przyciągających opisów sprzedażowych – ChatGPT pomożemy ubrać w odpowiednie słowa korzyści, które klient osiągnie, opis sprzedawanego produktu, wytłumaczy dlaczego jesteście lepsi niż konkurencja. | |
Automatyczne wypełnianie dokumentów ofert – Zamiast ręcznie uzupełniać szablon pliku oferty, możesz nakazać zrobienie tego Chatowi GPT. | |
Skracanie i optymalizacja treści sprzedażowych – Przedstawiaj klientowi krótkie, ale przekonujące teksty, zamiast wielostronicowych opisów. | |
Obsługa trudnych klientów – ChatGPT może pomóc w opracowaniu scenariuszy, które ułatwią radzenie sobie z trudnymi sytuacjami lub niezadowolonymi klientami. | |
Scenariusze follow-up – Opracowanie skutecznych planów po spotkaniach sprzedażowych lub rozmowach z klientami. |
Moduł 4
Komunikacja z klientem
Dopasowanie stylu pisanego tekstu – AI może za jednym kliknięciem zamienić zapisany tekst (np. email), zachowując tę samą treść, ale nadając mu inny styl, trafiający do Twojego klienta. | |
Szybkie odpowidzi na emaile – Szybko odpowiadaj na rozbudowane wiadomości klientów. “Wgraj” maila klienta do Chata GPT i otrzymaj gotową odpowiedź, zgodną z Twoimi oczekiwaniami. | |
Szablony odpowiedzi na zapytania – AI pomoże Ci stworzyć bazę odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości Twoich klientów. | |
Pomoc w zarządzaniu relacjami z klientem – AI może analizować historię interakcji z klientami i podpowiadać działania w celu poprawy relacji | |
Szybkie odpowiedzi na pytania techniczne – ChatGPT może generować odpowiedzi na bardziej skomplikowane pytania techniczne klientów, gdy wiedza techniczna sprzedawcy nie jest wystarczająca. | |
Generowanie treści przypomnień – ChatGPT samodzielnie nie będzie wysyłać maili, ale może generować dla Ciebie treści takich wiadomości, np. przypominających o płatnościach. |
Moduł 5
Zarządzanie sprzedażą
Analiza konkurencji – ChatGPT może analizować działania konkurencji, identyfikując klientów, którzy mogą być niezadowoleni z obecnych dostawców lub wykazują chęć zmiany.. | |
Analiza trendów – Pozwala na wyłapanie nowych nisz i grup klientów, które mogą być zainteresowane produktami lub usługami. | |
Scenariusze rozmów dla zespołu sprzedażowego – Może bazować na dotychczasowych doświadczeniach oraz dawać od siebie pomysły przy często powtarzających się problemach. | |
Automatyczne raportowanie – Szybkie generowanie podsumowań, identyfikowanie kluczowych wskaźników oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych. | |
Segmentacja klientów – AI może identyfikować wzorce i sugerować nowe, niestandardowe segmenty, pomagając w precyzyjnym targetowaniu ofert. | |
Oczyszczanie danych – Surowe dane (np. w Excelu) mogą łatwo zostać dostosowane do formy, która umożliwia analizę. | |
Generowanie prognoz sprzedaży – Poprzez analizę historycznych danych, trendów rynkowych i sezonowych. |
Moduł 6
Techniczna cześć pracy sprzedawcy
Porównanie dokumentów – Jeśli nie używano narzędzi śledzenia zmian w kolejnych wersjach dokumentu, to możesz załadować je do AI i poprosić o wskazanie różnic. | |
Przepisanie dokumentu papierowego – Na podstawie zdjęcia dokumentu, możesz otrzymać jego wersję elektroniczną (edytowalną). | |
Dokumenty jasne i czytelne – AI może wskazać miejsca w dokumencie, które mogą być niespójne lub niejasne i zasugerować zmiany. | |
Obsługa klientów w różnych językach – Możesz przetłumaczyć teksty z (i na) dowolnego języka, w bardzo dobrej jakości, nie martwiąc się o użycie prawidłowej stylistyki i kontekstu tłumaczonego tekstu. | |
Poprawianie typografii dokumentu – Czyli automatyczna poprawa częstych błędów w sposobie pisania dokumentów tekstowych |
Moduł 7
Zaawansowane techniki prompt engineering
Personalizacja promptów – Jak dostosować prompty do indywidualnych potrzeb i kontekstu użytkownika. | |
Kontekst w prompt engineering – Znaczenie kontekstu w formułowaniu promptów i jak go wykorzystać. | |
Dynamiczne generowanie treści – Techniki pozwalające na dynamiczne tworzenie treści w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby. | |
Zaawansowane techniki optymalizacji – Techniki optymalizacji promptów dla uzyskania bardziej precyzyjnych odpowiedzi. | |
Przykłady skomplikowanych promptów – Studia przypadków wykorzystania zaawansowanych promptów w różnych scenariuszach. |
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Wyszukiwanie leadów Zaprzęgniemy ChatGPT do szukania klientów spełniających Twoje kryteria, wraz z ich danymi kontaktowymi. |
||
Generowanie wstępnych ofert Generuj dokumenty kierowane do klientów, uwzględniając ich potrzeby i Wasze produkty. Mogą to być oferty, mogą to być umowy. |
||
Redagowanie maili Komunikuj się szybko, efektywnie i personalizuj swoje wiadomości, bazując na swojej relacji z klientem. |
||
Segmentacja i filtrowanie klientów Przeszukuj i dziel bazę klientów według swoich kryteriów, podając do AI np. plik Excela i wskazując istotne dla Ciebie parametry. |
||
Analizowanie danych o klientach Analizuj ich historię zakupów, kontaktów z Tobą, twórz raporty i generuj wskazówki do działań sprzedażowych. |
||
Oczyszczanie danych sprzedażowych Gdyby dane źródłowe były zawsze uporządkowane to świat byłby piękniejszy. AI pomoże Ci je uporządkować. |
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Pisanie “komend” dla AI (prompting)
Jest to kluczowa umiejętność, którą zdobędziecie na szkoleniu. Dowiecie się jak/ co pisać, aby otrzymać od AI wlaściwe odpowiedzi, czyli takie, które są trafne, precyzyjne i odpowiednio szczegółowe.
Interaktywne wykłady
Tradycyjna metoda polegająca na prezentacjach prowadzonych przez instruktora z aktywnym udziałem uczestników poprzez pytania i dyskusje. Pozwala na przekazanie dużej ilości informacji w krótkim czasie, a interaktywność utrzymuje zaangażowanie uczestników.
Warsztaty praktyczne
Ćwiczenia w małych grupach, które pozwalają uczestnikom praktycznie zastosować zdobytą wiedzę. Umożliwiają natychmiastowe wykorzystanie teorii w praktyce, co zwiększa zrozumienie i retencję wiedzy.
Studia przypadków
Ćwiczenia w małych grupach, które pozwalają uczestnikom praktycznie zastosować zdobytą wiedzę. Umożliwiają natychmiastowe wykorzystanie teorii w praktyce.
Sesje Q&A
Regularne sesje pytań i odpowiedzi, które umożliwiają uczestnikom wyjaśnianie wątpliwości i pogłębianie wiedzy. Umożliwiają indywidualne dostosowanie tempa nauki i głębsze zrozumienie materiału.
Prompt engineering
To pojęcie można przetłumaczyć jako “inżynieria podpowiedzi”, czyli proces tworzenia i optymalizowania zapytań (można powiedzieć, że jest to “pisanie komend”). Zajmiemy się zaawansowanymi technikami tworzenia takich promptów.
Poznaj bliżej osobę odpowiedzialną za formę i treść szkolenia z AI w Sprzedaży
Lat doświadczenia w IT
Lat jako trener
Krzysztof Sługocki
Trener rozwiązań AI, wprowadza innowacje i dba o procesy
Doświadczony trener i konsultant z ponad 30-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w zaawansowanych technologiach informatycznych oraz prawnych. Jego szczególną domeną w ostatnim czasie jest prowadzenie szkoleń związanych z wykorzystywaniem modeli językowych (LLM) generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Dzięki swojej wszechstronnej wiedzy i pasji do nauczania Krzysztof stał się specjalistą w tej dziedzinie z zasobem unikatowej wiedzy z bagażem coraz bardziej pożądanych obecnie umiejętności.
Doświadczenie
Certyfikowany Trener Biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa, Wrocław) oraz absolwent studiów podyplomowych z ochrony danych osobowych (Uniwersytet Łódzki), zastosowań arkusza kalkulacyjnego MS Excel w controllingu na poziomie zaawansowanym (Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu) i Data Scientist – Big Data (Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej). Krzysztof ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi i wdrożeniowymi, szczególnie w kontekście AI, gdzie precyzyjne zarządzanie jest kluczem do sukcesu.
Krzysztof ma bogate doświadczenie zawodowe obejmujące pracę jako trener, wykładowca, konsultant, informatyk, programista, analityk danych, grafik komputerowy oraz specjalista ochrony danych osobowych.
Sposób komunikacji
Krzysztof ma wyjątkowe umiejętności komunikacyjne, które umożliwiają mu skuteczne prowadzenie szkoleń, konsultacji, wdrożeń, negocjacji i mediacji. Potrafi angażować Uczestników – w szczególności Uczestników szkoleń, tłumacząc często dość złożone zagadnienia związane z AI w sposób przystępny i zrozumiały. Jego poczucie humoru (naznaczone także przyjemną dla ucha lekką ironią i sarkazmem) sprawia, że każde szkolenie staje się nie tylko pouczające, ale i przyjemne, czyli nigdy nie jest przeciągłe i nudne.
Rozwój kompetencji miękkich
Specjalizuje się również w rozwijaniu kompetencji miękkich, takich jak komunikacja w biznesie (także komunikacja perswazyjna), negocjacje, autoprezentacja, i zarządzanie sobą w czasie. Stosuje metody warsztatowe, które umożliwiają praktyczne doskonalenie tych umiejętności, co jest kluczowe w efektywnym wykorzystywaniu AI, czyli w komunikacji z modelami językowymi AI opartymi o sztukę korzystania z NLP.
Projektowanie szkoleń AI
Krzysztof Sługocki stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach. Ukończył liczne kursy online z zakresu analizy danych, zarządzania projektami, ochrony danych osobowych oraz nowych technologii. Jego nieustanne dążenie do samodoskonalenia sprawia, że jest zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i metodami w swojej dziedzinie. Dzięki temu projektuje i prowadzi nowoczesne szkolenia zawodowe, skupiające się często na zaawansowanych zastosowaniach AI. Jego podejście oparte na realnych przypadkach oraz praktyczne ćwiczenia sprawiają, że uczestnicy zdobywają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i praktyczne umiejętności.
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie z wykorzystania AI w pracy biurowej
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Materiały dodatkowe w wersji elektronicznej , do wykorzystania po szkoleniu (w zależności od zakresu szkolenia i Waszych potrzeb)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą szkolenia