Szkolenie
Budowanie relacji w zespole
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Poznanie podstawowych zasad budowania relacji w zespole
Omówienie podstawowych pojęć dotyczących budowania relacji w zespole | |
Przedstawienie skutecznych metod budowania pozytywnych relacji z zespołem | |
Czym jest grupa czym zespół? Fazy procesu grupowego | |
Relacje w zespole – co na nie wpływa? | |
Bariery w budowaniu relacji – jak je zidentyfikować i skutecznie przełamać? |
Moduł 2
Komunikacja i jej wpływ na relacje w zespole
Komunikacja a budowanie relacji – jakie ma dla niej znaczenie? | |
Poznaj styl komunikacji swój, i swojego rozmówcy | |
Omówienie technik skutecznej komunikacji w zespole | |
Przykłady błędów w komunikacji i sposoby ich unikania | |
Praktyczne ćwiczenia w zakresie skutecznej komunikacji w zespole |
Moduł 3
Budowanie zaufania w zespole
Przedstawienie znaczenia zaufania w budowaniu relacji w zespole | |
Budowanie autorytetu przez zaufanie do ludzi | |
Omówienie czynników wpływających na budowanie zaufania w zespole | |
Konflikt w zespole – jak do niego nie doprowadzić, a w ostateczności rozwiązać | |
Dobre praktyki w budowaniu zaufania w zespole |
Moduł 4
Motywowanie zespołu do działania
Poczucie sensu u pracowników – dlaczego to ważne? | |
Omówienie różnych sposobów motywowania zespołu do działania i dopasowanie najlepszych do danej organizacji | |
Przedstawienie technik skutecznego motywowania zespołu | |
Błędy w motywowaniu zespołu – jak je wykrywać i unikać? | |
Praktyczne ćwiczenia w zakresie skutecznego motywowania zespołu |
Moduł 5
Zmienność w zespole i jej wpływ na relacje
Poczucie sensu pracowników – dlaczego to ważne? | |
Budowanie relacji a zmienność zespołu | |
Omówienie skutecznych sposobów zarządzania zmianami w zespole | |
Różnorodność w zespole | |
Radzenie sobie ze zmiennością – przykłady dobrych praktyk |
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Zwiększanie zaangażowania Szkolenie z budowania relacji w zespole pomoże liderom i członkom zespołu zrozumieć, jak motywować siebie nawzajem i wspierać w codziennych działaniach. Silne relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu i wsparciu prowadzą do wyższego poziomu zaangażowania, co przekłada się na lepsze wyniki i większą satysfakcję z pracy. |
||
Zwiększanie kreatywności Kiedy zespół funkcjonuje w oparciu o silne relacje, jego członkowie czują się bezpieczniej, by dzielić się pomysłami i podejmować ryzyko. Szkolenie pomoże zbudować kulturę otwartości i współpracy, co sprzyja kreatywności i innowacyjności. Zespół, który potrafi efektywnie wymieniać się pomysłami, lepiej rozwiązuje problemy i wprowadza nowe rozwiązania. |
||
Motywacja i wsparcie Budowanie relacji w zespole obejmuje zrozumienie, jak motywować innych i dostarczać im wsparcia w trudnych momentach. Szkolenie wyposaży uczestników w techniki, które pomogą w utrzymywaniu wysokiego morale i zaangażowania zespołu. Wzajemne wsparcie i motywacja sprawiają, że zespół łatwiej radzi sobie z wyzwaniami i osiąga lepsze rezultaty. |
||
Rozwój empatii Kluczowym elementem budowania relacji w zespole jest empatia. Szkolenie nauczy uczestników, jak lepiej rozumieć emocje, potrzeby i perspektywy innych osób, co przyczyni się do budowania bardziej przyjaznej i wspierającej atmosfery w pracy. Rozwinięta empatia w zespole przekłada się na lepsze relacje i większą satysfakcję z pracy dla wszystkich jego członków. |
||
Współpraca zespołowa Budowanie relacji w zespole sprzyja lepszej współpracy między jego członkami. Szkolenie dostarczy uczestnikom narzędzi do skuteczniejszej koordynacji działań, dzielenia się odpowiedzialnością i wspólnego rozwiązywania problemów, co w rezultacie prowadzi do bardziej zgranych i efektywnych zespołów. |
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Ćwiczenia praktyczne
Kluczowy element każdego efektywnego szkolenia – uczestnicy szkolenia wykonują we wsparciem trenera szereg ćwiczeń doskonalących nabywane przez nich umiejętności.
Autorskie gry
Gry, które mają na celu m.in zintegrowanie Uczestników, Nie tylko z imienia czy z nazwiska ale również kim jest i jaki ma naturalny styl komunikacji ale tez przećwiczenie w praktyce poznanego materiału.
Mini wykłady
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, usystematyzowanie wiedzy oraz zobrazowanie podejmowanych w trakcie warsztatów tematów.
Karty pracy
Uczestnicy otrzymują karty pracy, które umożliwiają wykonanie ćwiczeń w przejrzysty sposób. Pozostają z Uczestnikami po szkoleniu, a wypracowane w ten sposób materiały pomagają w pracy po szkoleniu.
Cykl kolba
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas. Wszystkie elementy naszych szkoleń Uczestnicy filtrują przez siebie, dzięki czemu na dłużej są w stanie zapamiętać i wdrożyć po szkoleniu.
Symulacje i role-playing
Interaktywna metoda, która pozwala uczestnikom na praktyczne doświadczenie realnych sytuacji zawodowych. Mogą oni wcielić się w różne role, na przykład klientów, menedżerów czy współpracowników, co pomaga zrozumieć perspektywy innych osób i rozwijać umiejętności interpersonalne.
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Temat wymaga dużo empatii i doświadczenia w komunikowaniu się z ludźmi – Agnieszka to gwarantuje.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Ulubiony temat szkoleniowy Alicji – czyli jak zrozumieć siebie i innych, ubierając tę widzę w schemat kolorystycznych typów osobowości. Współautorka własnej koncepcji w tym zakresie.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Zespół nie tylko ma ze sobą pracować. Przez wiele godzin dziennej pracy ze sobą, niemożliwe jest aby uniknąć tworzenia się relacji. Warto jednak zadbać o to, aby były one pozytywne i aby tak też wpływały na zespół i jego efektywność.
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Budowanie relacji w zespole”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą