Szkolenie
Storytelling z elementami PowerPointa
Nasze szkolenie z storytellingu dla firm, pozwoli Wam nauczyć się sztuki opowiadania przekonujących historii w celu zwiększenia efektywności komunikacji. Pracownicy dowiedzą się, jak wykorzystać storytelling w marketingu, sprzedaży i budowaniu wewnętrznej kultury organizacyjnej. Zyskacie umiejętność tworzenia silnych więzi z klientami, partnerami i pracownikami, co przyczyni się do rozwoju Waszej firmy.
Marketerów
Sprzedawców
Kadry zarządzającej
Managerów
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Wstęp do storytellingu
Definicja storytellingu | |
Rodzaje storytellingu | |
Elementy skutecznej historii | |
Cele storytellingu | |
Dlaczego sorytelling jest tak ważny w prezentacjach? |
Moduł 2
Techniczne aspekty PowerPoint
Tworzenie slajdów, dodawanie, usuwanie, kopiowanie slajdów | |
Edytowanie tekstu. Formatowanie tekstu na slajdach | |
Pokaz slajdów. Przygotowanie pokazu | |
Nagłówek i stopka. Wstawianie nagłówka i stopki do slajdu | |
Obrazy i obiekty. Wstawianie obrazów, rysunków, schematów | |
Motywy. Wybieranie jednego z gotowych szablonów slajdów | |
Wykresy i tabele. Wstawianie wykresów do prezentacji |
Moduł 3
Jak wykorzystać zmysły w storytellingu?
Wykorzystanie tekstu | |
Wykorzystanie obrazów | |
Wykorzystanie animacji | |
Wykorzystanie dźwięku | |
Wykorzystanie wideo |
Moduł 4
Storytelling w praktyce
Definiowanie grupy docelowej | |
Wykorzystanie wiedzy o publiczności do tworzenia bardziej angażujących historii | |
Struktura narracyjna: wprowadzenie, rozwinięcie, punkt kulminacyjny, zakończenie | |
Tworzenie postaci i ich charakterystyk w opowieści | |
Jak wywołać emocje u słuchaczy za pomocą historii | |
Techniki budowania napięcia i emocjonalnego zaangażowania |
Moduł 5
Wykorzystanie storytellingu – marketing, sprzedaż i PR
Budowanie relacji z klientami za pomocą storytellingu | |
Storytelling jako narzędzie do kreowania wizerunku marki | |
Promowanie marki za pomocą storytellingu | |
Budowanie zaufania firmy | |
Pozytywne treści prasowe a storytelling | |
Storytelling jako metoda na zwiększenie sprzedaży |
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Utrzymywanie uwagi słuchaczy Szkolenie nauczy uczestników, jak dzięki elementom storytellingu oraz wizualizacjom w PowerPoincie utrzymać zainteresowanie odbiorców przez cały czas trwania prezentacji. Lepsze wykorzystanie narracji sprawi, że wystąpienia będą bardziej dynamiczne i zapadną w pamięć słuchaczom. |
||
Skuteczniejsze podsumowywanie i wzmacnianie przekazu Pokażemy wam jak zakończyć prezentację w sposób, który pozostawia trwałe wrażenie. Storytelling w połączeniu z wizualnymi elementami PowerPointa pozwoli uczestnikom tworzyć silne podsumowania, które podkreślają kluczowe informacje i wzmacniają ich odbiór, co wspiera podejmowanie decyzji przez słuchaczy. |
||
Budowanie emocjonalnego połączenia z odbiorcami Techniki storytellingu umożliwią pracownikom budowanie emocjonalnych połączeń z publicznością. Takie podejście pomaga wzbudzić większe zaangażowanie oraz zaufanie, co jest kluczowe przy prezentacjach mających na celu zdobycie poparcia dla projektów czy inicjatyw biznesowych. |
||
Adaptacja prezentacji do różnych grup odbiorców Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak dostosowywać historie i wizualizacje do różnorodnych odbiorców. Dzięki temu będą potrafili przygotowywać prezentacje, które odpowiadają oczekiwaniom zarówno klientów, jak i wewnętrznych zespołów, co umożliwia efektywniejszą komunikację i lepsze wyniki w prezentacjach biznesowych. |
||
Kreatywne podejście do tworzenia prezentacji Nasi podopieczni dowiedzą się, jak wykorzystać elementy storytellingu, aby tworzyć kreatywne i nieszablonowe prezentacje, które wyróżniają się na tle innych. Poznanie technik tworzenia interesujących narracji połączonych z wizualizacjami sprawi, że prezentacje będą nie tylko informacyjne, ale i inspirujące. |
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Ćwiczenia praktyczne
Kluczowy element każdego efektywnego szkolenia – uczestnicy szkolenia wykonują we wsparciem trenera szereg ćwiczeń doskonalących nabywane przez nich umiejętności.
Autorskie gry
Gry, które mają na celu m.in zintegrowanie Uczestników, Nie tylko z imienia czy z nazwiska ale również kim jest i jaki ma naturalny styl komunikacji ale tez przećwiczenie w praktyce poznanego materiału.
Mini wykłady
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, usystematyzowanie wiedzy oraz zobrazowanie podejmowanych w trakcie warsztatów tematów.
Karty pracy
Uczestnicy otrzymują karty pracy, które umożliwiają wykonanie ćwiczeń w przejrzysty sposób. Pozostają z Uczestnikami po szkoleniu, a wypracowane w ten sposób materiały pomagają w pracy po szkoleniu.
Cykl kolba
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas. Wszystkie elementy naszych szkoleń Uczestnicy filtrują przez siebie, dzięki czemu na dłużej są w stanie zapamiętać i wdrożyć po szkoleniu.
Symulacje i role-playing
Interaktywna metoda, która pozwala uczestnikom na praktyczne doświadczenie realnych sytuacji zawodowych. Mogą oni wcielić się w różne role, na przykład klientów, menedżerów czy współpracowników, co pomaga zrozumieć perspektywy innych osób i rozwijać umiejętności interpersonalne.
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Temat wymaga dużo empatii i doświadczenia w komunikowaniu się z ludźmi – Agnieszka to gwarantuje.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Ulubiony temat szkoleniowy Alicji – czyli jak zrozumieć siebie i innych, ubierając tę widzę w schemat kolorystycznych typów osobowości. Współautorka własnej koncepcji w tym zakresie.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Jeśli szukacie wsparcia dotyczącego ogólnie pojętej sprzedaży, to wszechstronne umiejętności Alicji dadzą Wam możliwość głębokiego rozwoju w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Niesamowicie konkretna i precyzyjna w analizie procesów i technik sprzedażowych. Pełna entuzjazmu dla nowych rozwiązań w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Storytelling z elementami PowerPointa”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą