Szkolenie
Zarządzanie projektami
Dodatkowe 2h konsultacji
Rozmowa z uczestnikami przed szkoleniem
Obszerny raport po szkoleniu
Zobacz więcej >>
Na naszym szkoleniu „zarządzanie projektami” zdobędziecie umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia projektów w dynamicznym środowisku biznesowym. Skupiamy się na praktycznych narzędziach i metodach, które zwiększają efektywność, jakość pracy, redukują koszty i podnoszą przychody z projektów. Uczestnicy wyjdą ze szkolenia z gotowością do skutecznego reagowania na biznesowe wyzwania i prowadzenia projektów do sukcesu.
Managerów, kierowników
Marketerów
Osoby zarządzające zmianą
Team leaderów
Nasza oferta koncentruje się na doskonaleniu umiejętności zarządzania projektami, co przyczyni się do skuteczniejszej realizacji Waszych inicjatyw biznesowych. Dzięki naszemu szkoleniu firma będzie mogła poprawić planowanie, koordynację oraz wykorzystanie zasobów, a co za tym idzie zwiększy efektywność Waszych projektów.
Szkolenie pomaga zrozumieć skuteczne praktyki planowania, wykonywania i monitorowania projektów, co prowadzi do bardziej efektywnego wykorzystania zasobów i skrócenia czasu realizacji.
Szkolenie pomaga w identyfikacji i zarządzaniu ryzykiem projektowym, co minimalizuje potencjalne problemy i wpływa na osiągnięcie zakładanych rezultatów.
Product Managerowie będą w stanie dokładniej oceniać potrzeby projektów oraz dostępność zasobów, co pozwoli na bardziej efektywne ich wykorzystanie, unikając nadmiernego obciążenia zespołów lub przestoju.
Efektywne zarządzanie projektami pozytywnie wpływa na relacje z klientami, inwestorami czy interesariuszami. Wasza przejrzystość, przewidywalność i dostarczanie wartości w terminie buduje zaufanie do całej organizacji i jej produktów.
Kształtowanie analitycznego myślenia, umiejętności podejmowania trafnych decyzji oraz rozpoznawania potencjalnych trudności przed ich nasileniem. Czyli w skrócie: unikanie opóźnień i zakłóceń w projekcie.
Uczestnicy naszego szkolenia zdobędą wiedzę o metodach agile i lean, co pozwoli na lepszą adaptację do zmieniających się warunków rynkowych oraz szybsze reagowanie na feedback klientów. Taka elastyczność przekłada się na większą konkurencyjność firmy i jej zdolność do innowacji.
Wyposażymy uczestników w narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego zarządzania zmianą. Kursanci nauczą się, jak planować i wdrażać zmiany, minimalizując opór w zespole i maksymalizując akceptację nowych rozwiązań.
Poznaj naszych ekspertów! W trakcie indywidualnych konsultacji pomożemy wybrać trenera, który najlepiej odpowie na Wasze potrzeby. Więcej informacji znajdziecie, klikając przycisk poniżej. Zapraszamy do dalszego odkrywania naszej oferty na dedykowanej podstronie.
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HR
—
Paweł ma ogromne doświadczenie w zarządzaniu zespołami i dzieli się tą wiedzę z managerami, kierownikami, liderami na naszych szkoleniach.
lat w szkoleniach
lat w zarządzaniu
MATEUSZ SEKTA
Ekspert zarządzania projektami, zespołem i organizacją
—
Jego pasją jest odpowiedzialne zarzadzanie, budowanie modeli biznesowych i nowe technologie. Prowadzi organizacje non-profit małej i średniej wielkości.
lat jako trenerka
lat w komunikacji interpersonalnej
Przedstawiamy kilku z naszych ekspertów. Podczas konsultacji dobierzemy dla Was trenera idealnie spełniającego Wasze oczekiwania. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o kliknięcie przycisku poniżej.
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe i PRowe
—
Paweł ma ogromne doświadczenie w zarządzaniu zespołami i dzieli się tą wiedzę z managerami, kierownikami, liderami na naszych szkoleniach.
lat w szkoleniach
lat w zarządzaniu
MATEUSZ SEKTA
Ekspert zarządzania projektami, zespołem i organizacją
—
Jego pasją jest odpowiedzialne zarzadzanie, budowanie modeli biznesowych i nowe technologie. Prowadzi organizacje non-profit małej i średniej wielkości.
lat jako trenerka
lat w komunikacji interpersonalnej
Poniżej prezentujemy kluczowe zalety, które uzyskacie uczestnicząc w naszych szkoleniach dotyczących zarządzania projektami
ELEMENT, KTÓRY OTRZYMACIE
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Rozmowa z uczestnikami przed szkoleniem
Zakres szkolenia z efektywnej sprzedaży dopasowany do Was
2 trenerów prowadzących jednocześnie szkolenie
Szkolenie inspirujące do dalszego rozwoju
Niezbędne umiejętności w efektywnej sprzedaży
Autorski test osobowości i jego analiza
Prezentację w pliku z najważniejszą wiedzą
Dojazd trenera na szkolenie stacjonarne w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Materiały szkoleniowe w papierowej formie
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 3 osobami
Opieka poszkoleniowa – 1 miesiąc
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Wstępny wywiad z uczestnikami – z 6 osobami
Opieka poszkoleniowa – 6 miesięcy
Rozbudowana instrukcja dla typów kolorystycznych
Dodatkowe 2 h konsultacji po zakończeniu szkolenia
50-stronicowy workbook do samodzielnych ćwiczeń
Obszerny raport, opisujący wnioski i dalsze działania
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie 2-dniowe (16 h)
Program szkolenia zależy przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Poniżej przedstawiamy elementy programu, najczęściej wykorzystywane w pracy z naszymi klientami.
Moduł 1
Metody ustalania celów i priorytetyzowania działań.
Narzędzie priorytetyzacji.
Określanie i komunikowanie celów w organizacji.
Zarządzanie projektem przez cele
Moduł 2
Najlepsze praktyki utrzymania priorytetów.
Proces tworzenia nawyków.
Strategie zmiany nawyków.
Środowisko i nasza tożsamość, a nasze nawyki.
Moduł 3
Komunikacja – utrzymanie priorytetów, relacji z pracownikami oraz kontrahentami.
Zarządzanie Portfelem Projektów.
Zarządzanie Zasobami.
Znaczenie rozumienia potrzeb i oczekiwań własnych, organizacji oraz rynku.
Moduł 4
Emocje i stres.
Rozpoznawanie ryzyka i szans projektu Analiza ryzyka.
Sposoby monitorowania ryzyka.
Tworzenie strategii minimalizowania negatywnych skutków ryzyka.
Minimalizowanie niepewności.
Moduł 5
Motywowanie zespołu projektowego
Rozwiązywanie konfliktów w projekcie
Budowanie zaangażowania i zaufania w zespole
Znaczenie rozumienia potrzeb i oczekiwań własnych, organizacji oraz rynku
Zarządzanie efektywnymi spotkaniami projektowymi
Moduł 6
Procesy zamykania projektu
Raportowanie i prezentacja wyników
Analiza wsteczna działań
Ocena wyników projektu
Ewaluacja satysfakcji interesariuszy
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą