Szkolenie
Idea szkolenia dla handlowców
Słowo „handlowiec” może być różnie rozumiane, więc aby doprecyzować – jest to szkolenie sprzedażowe kierowane typowo do osób, które sprzedają, spotykając się bezpośrednio z klientem, twarzą w twarz, odwiedzając go w jego siedzibie. W odróżnieniu od szkoleń dotyczących sprzedaży przez telefon, przez emaile, czy w internecie, tutaj będziemy kłaść duży nacisk na umiejętności ważne przy bezpośrednim kontakcie z klientem. Nasze kursy handlowe są więc idealne dla tych, którzy chcą doskonalić swoje zdolności w zakresie komunikacji i perswazji podczas spotkań osobistych. Pomogą one także lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów w trakcie rozmów handlowych.
Szkolenie kierujemy do:
Handlowców
Dla handlowców
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Określenie fundamentów sprzedaży oraz procesów sprzedażowych
Do czego służy i co daje produkt/ usługa firmy | |
Poznanie swoich zasobów oraz zasobów firmy | |
Określenie fundamentów sprzedaży oraz sprzedawcy | |
Wyróżniki na tle konkurencji pomocne w procesie sprzedaży |
Moduł 2
Klienci vs produkt
Rzeczywiste potrzeby, pragnienia, problemy oraz przeszkody Waszych klientów | |
Wyróżniki produktu względem konkurencji | |
Zbadanie aktualnego rynku | |
Zbudowanie obrazu klientów, czyli jak znaleźć tych, którzy potrzebują naszego produktu | |
Klient prawdę Ci powie – dlaczego klienci kupują | |
Komunikacja z klientem – jak mówić, aby być zrozumiałym, jak słuchać, aby poznać klienta, jakich słów używać a jakich unikać |
Moduł 3
Sprzedawca vs produkt / usługa
„Nawet najlepszy produkt nie sprzedaje się sam”, czyli określenie sprzedawcy jako kluczowego elementu w procesie sprzedaży” | |
Zbudowanie pozytywnego obrazu sprzedawcy – fundamenty dobrego handlowca | |
Wprowadzenie do kolorystycznych typów osobowości | |
Określenie stylów sprzedaży dla każdego rodzaju klienta |
Moduł 4
Komunikacja werbalna oraz komunikacja niewerbalna
Formy komunikacji bezpośredniej i niewerbalnej: gestykulacji, mimiki, tonu głosu | |
Różne sposoby komunikowania według Kolorystycznych Typów Osobowości | |
Techniki zwiększające skuteczność komunikacji | |
Technika parafrazy i klaryfikacji, oraz zasada zdartej płyty |
Moduł 5
Trudne sytuacje i wymagający klienci
Skuteczna analiza potrzeb klientów oraz umiejętność rozpoznania blefu oraz manipulacji | |
Sprawne negocjacje dające korzyści każdej ze stron | |
Asertywność w biznesie | |
Poznanie swojej roli w doradztwie klienta | |
Trudne sytuacje z klientami oraz radzenie sobie w stresie |
Obszary, które usprawnicie dzięki szkoleniu „Dla handlowców”
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Rozwijanie umiejętności emocjonalnych Handlowcy zyskają większą świadomość własnych emocji i nauczą się lepiej rozumieć emocje klientów. Dzięki temu będą skuteczniej radzić sobie w trudnych sytuacjach i utrzymywać pozytywne relacje z klientami. |
||
Budowanie zespołu Podczas naszego szkolenia wasi pracownicy nauczą się rozpoznawać moment, w którym należy przejść do finalizacji transakcji, oraz jak skutecznie i pewnie zamykać sprzedaż. To pozwoli im na zwiększenie liczby udanych transakcji i osiąganie lepszych wyników. |
||
Radzenie sobie z presją i stresem Wasi handlowcy dowiedzą się, jak radzić sobie z presją wyników i wymaganiami klientów. Dzięki zdobytym umiejętnościom zachowają spokój w trudnych sytuacjach, co wpłynie na ich pewność siebie i jakość pracy. |
||
Personalizacja oferty Szkolenie nauczy handlowców, jak dopasować ofertę do specyficznych potrzeb i oczekiwań klienta. Dzięki temu będą mogli tworzyć rozwiązania, które nie tylko spełniają wymagania klienta, ale także przewyższają jego oczekiwania, budując przewagę konkurencyjną. |
||
Proaktywne podejście do sprzedaży Dzieki naszej współpracy zdobędziecie umiejętności skutecznego inicjowania kontaktu z klientami oraz identyfikowania potencjalnych szans sprzedażowych. Proaktywne podejście pozwoli im szybciej reagować na potrzeby rynku i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów. |
Trenerzy prowadzący szkolenia handlowców
Oto wybrani z naszych trenerów, którzy od lat prowadzą profesjonalne szkolenia dla przedstawicieli handlowych i osób pracujących w szeroko pojętej sprzedaży. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pasja w szukaniu nowych rozwiązań na sprzedaż w najtrudniejszych okolicznościach daje gwarancję zakończenia szkolenia sukcesem.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Niesamowicie konkretna i precyzyjna w analizie procesów i technik sprzedażowych. Pełna entuzjazmu dla nowych rozwiązań w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Trenerzy prowadzący szkolenia handlowców
Oto wybrani z naszych trenerów, którzy od lat prowadzą profesjonalne szkolenia dla przedstawicieli handlowych i osób pracujących w szeroko pojętej sprzedaży. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pasja w szukaniu nowych rozwiązań na sprzedaż w najtrudniejszych okolicznościach daje gwarancję zakończenia szkolenia sukcesem.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Niesamowicie konkretna i precyzyjna w analizie procesów i technik sprzedażowych. Pełna entuzjazmu dla nowych rozwiązań w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Firmy, w których szkolili nasi trenerzy
Co otrzymacie na szkoleniu „Dla handlowców”
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Dla handlowców”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
A może inne z naszych szkoleń z komunikacji?
Planujesz szkolenia z komunikacji w firmie?
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą