Szkolenie
Idea szkolenia dla handlowców
Słowo „handlowiec” może być różnie rozumiane, więc aby doprecyzować – jest to szkolenie sprzedażowe kierowane typowo do osób, które sprzedają, spotykając się bezpośrednio z klientem, twarzą w twarz, odwiedzając go w jego siedzibie. W odróżnieniu od szkoleń dotyczących sprzedaży przez telefon, przez emaile, czy w internecie, tutaj będziemy kłaść duży nacisk na umiejętności ważne przy bezpośrednim kontakcie z klientem. Nasze kursy handlowe są więc idealne dla tych, którzy chcą doskonalić swoje zdolności w zakresie komunikacji i perswazji podczas spotkań osobistych. Pomogą one także lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów w trakcie rozmów handlowych.
Szkolenie kierujemy do:
Handlowców
Dla handlowców
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Określenie fundamentów sprzedaży oraz procesów sprzedażowych
| Do czego służy i co daje produkt/ usługa firmy | |
| Poznanie swoich zasobów oraz zasobów firmy | |
| Określenie fundamentów sprzedaży oraz sprzedawcy | |
| Wyróżniki na tle konkurencji pomocne w procesie sprzedaży |
Moduł 2
Klienci vs produkt
| Rzeczywiste potrzeby, pragnienia, problemy oraz przeszkody Waszych klientów | |
| Wyróżniki produktu względem konkurencji | |
| Zbadanie aktualnego rynku | |
| Zbudowanie obrazu klientów, czyli jak znaleźć tych, którzy potrzebują naszego produktu | |
| Klient prawdę Ci powie – dlaczego klienci kupują | |
| Komunikacja z klientem – jak mówić, aby być zrozumiałym, jak słuchać, aby poznać klienta, jakich słów używać a jakich unikać |
Moduł 3
Sprzedawca vs produkt / usługa
| „Nawet najlepszy produkt nie sprzedaje się sam”, czyli określenie sprzedawcy jako kluczowego elementu w procesie sprzedaży” | |
| Zbudowanie pozytywnego obrazu sprzedawcy – fundamenty dobrego handlowca | |
| Wprowadzenie do typów osobowości | |
| Określenie stylów sprzedaży dla każdego rodzaju klienta |
Moduł 4
Komunikacja werbalna oraz komunikacja niewerbalna
| Formy komunikacji bezpośredniej i niewerbalnej: gestykulacji, mimiki, tonu głosu | |
| Różne sposoby komunikowania według Typów Osobowości | |
| Techniki zwiększające skuteczność komunikacji | |
| Technika parafrazy i klaryfikacji, oraz zasada zdartej płyty |
Moduł 5
Trudne sytuacje i wymagający klienci
| Skuteczna analiza potrzeb klientów oraz umiejętność rozpoznania blefu oraz manipulacji | |
| Sprawne negocjacje dające korzyści każdej ze stron | |
| Asertywność w biznesie | |
| Poznanie swojej roli w doradztwie klienta | |
| Trudne sytuacje z klientami oraz radzenie sobie w stresie |
Obszary, które usprawnicie dzięki szkoleniu „Dla handlowców”
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
![]() |
Rozwijanie umiejętności emocjonalnych Handlowcy zyskają większą świadomość własnych emocji i nauczą się lepiej rozumieć emocje klientów. Dzięki temu będą skuteczniej radzić sobie w trudnych sytuacjach i utrzymywać pozytywne relacje z klientami. |
|
![]() |
Budowanie zespołu Podczas naszego szkolenia wasi pracownicy nauczą się rozpoznawać moment, w którym należy przejść do finalizacji transakcji, oraz jak skutecznie i pewnie zamykać sprzedaż. To pozwoli im na zwiększenie liczby udanych transakcji i osiąganie lepszych wyników. |
|
![]() |
Radzenie sobie z presją i stresem Wasi handlowcy dowiedzą się, jak radzić sobie z presją wyników i wymaganiami klientów. Dzięki zdobytym umiejętnościom zachowają spokój w trudnych sytuacjach, co wpłynie na ich pewność siebie i jakość pracy. |
|
![]() |
Personalizacja oferty Szkolenie nauczy handlowców, jak dopasować ofertę do specyficznych potrzeb i oczekiwań klienta. Dzięki temu będą mogli tworzyć rozwiązania, które nie tylko spełniają wymagania klienta, ale także przewyższają jego oczekiwania, budując przewagę konkurencyjną. |
|
![]() |
Proaktywne podejście do sprzedaży Dzieki naszej współpracy zdobędziecie umiejętności skutecznego inicjowania kontaktu z klientami oraz identyfikowania potencjalnych szans sprzedażowych. Proaktywne podejście pozwoli im szybciej reagować na potrzeby rynku i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów. |
Trenerzy prowadzący szkolenia handlowców
Oto wybrani z naszych trenerów, którzy od lat prowadzą profesjonalne szkolenia dla przedstawicieli handlowych i osób pracujących w szeroko pojętej sprzedaży. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.

ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pasja w szukaniu nowych rozwiązań na sprzedaż w najtrudniejszych okolicznościach daje gwarancję zakończenia szkolenia sukcesem.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży


AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Niesamowicie konkretna i precyzyjna w analizie procesów i technik sprzedażowych. Pełna entuzjazmu dla nowych rozwiązań w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach

Trenerzy prowadzący szkolenia handlowców
Oto wybrani z naszych trenerów, którzy od lat prowadzą profesjonalne szkolenia dla przedstawicieli handlowych i osób pracujących w szeroko pojętej sprzedaży. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.

ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Pasja w szukaniu nowych rozwiązań na sprzedaż w najtrudniejszych okolicznościach daje gwarancję zakończenia szkolenia sukcesem.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach

PAWEŁ BOGUSZEWSKI
Ekspert sprzedaży, zarządzania i autoprezentacji
—
Sprzedaż, komunikacja z klientem, prezentacja danych, ofert i produktów to specjalność Pawła.
lat w szkoleniach
lat w sprzedaży

AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Niesamowicie konkretna i precyzyjna w analizie procesów i technik sprzedażowych. Pełna entuzjazmu dla nowych rozwiązań w sprzedaży.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach

MAREK BERNOLAK
Ekspert sprzedaży i negocjacji
—
Zajmowałem się sprzedażą od każdej możliwej strony – od aktywnego pozyskiwania klientów, przez zarządzanie zespołem sprzedaży aż po szkolenie pracowników sprzedaży i obsługi klienta.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Firmy, w których szkolili nasi trenerzy
Co otrzymacie na szkoleniu „Dla handlowców”
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Dla handlowców”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
![]()
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
A może inne z naszych szkoleń z komunikacji?
Planujesz szkolenia z komunikacji w firmie?
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą























