Szkolenie
Canva dla Nie-grafików
Celem tego szkolenia jest przygotowanie osób, które nie są specjalistami w projektowaniu grafiki, ale często potrzebują ją tworzyć do samodzielnego tworzenia estetycznych projektów w sposób wygodny i szybki. Oczywiście z wykorzystaniem narzędzia Canva.
Handlowców
Działów marketingu
Pracujących z social mediami
Wszystkich pracujących z grafiką
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Wprowadzenie do projektowania graficznego i projektowania informacji
Bez pomocy grafika przygotujesz prosty projekt plakatu, ulotki, banneru lub innego dowolnego nośnika z wykorzystaniem szablonów Canvy | |
Opracujesz estetyczny, uporządkowany i czytelny projekt do druku lub do Internetu zgodny z księgą systemu identyfikacji wizualnej Twojej marki | |
Nauczysz się dobierać zdjęcia, grafiki, ikony i inne elementy graficzne, które podbiją estetykę projektu, zwiększą jego czytelność i atrakcyjność | |
Uzupełnisz oferty, składające się w większości z tekstów, o elementy informacji wizualnej, która przemówi do wyobraźni odbiorców | |
W praktyce poznasz ważniejsze funkcje Canvy, które ułatwią i przyspieszą projektowanie | |
Poznasz zasady kompozycji obrazu i tekstu na przykładach | |
Poznasz inne darmowe i łatwe w użyciu narzędzia uzupełniające funkcje Canvy |
Moduł 2
Pierwsze kroki z Canvą
Ustawienia identyfikacji wizualnej marki (kolorów firmowych, logo oraz typografii/ czcionek) | |
Integracja z innymi narzędziami i zasobami, np. Instagramem, Facebookiem, Dropboxem, Google Drive | |
Przeszukiwanie bazy szablonów projektów (wg wybranych kryteriów) | |
Wybór szablonu oraz jego wstępne dopasowanie | |
Ustawienia formatu projektu – definiowanie rozmiarów lub dopasowanie rozmiarów wybranego szablonu do oczekiwań | |
Samodzielne definiowanie stylu lub wybór szablonu stylu (z listy już zdefiniowanych w Canvie) | |
Ustawienia siatki, linii pomocniczych i prowadnic (ułatwiających pozycjonowanie grafiki i tekstu na stronie) | |
Omówienie na przykładach funkcji ułatwiających pracę z narzędziem, między innymi: kopiowania stylu, blokowania i grupowania obiektów. |
Moduł 3
Praca z tekstem
Dobór czcionek i ich kombinacji | |
Ustawienia grubości i wielkości pisma dla nagłówków i tekstu ciągłego | |
Wykorzystanie wyróżnień i efektów dla tekstu | |
Korzystanie z kreatora wykresów i tabel |
Moduł 4
Praca z obrazem
Wykorzystanie zasobów graficznych – grafik, zdjęć, linii, kształtów, ramek, siatek, wykresów i innych dostępnych w Canvie | |
Dobór zdjęć, grafik, ikon i innych elementów graficznych | |
Ustawienie lub zmiana tła projektu | |
Usuwanie tła z obrazka | |
Kadrowanie, prostowanie i pozycjonowanie elementów projektu | |
Edycja obrazu – wykorzystanie filtrów graficznych i efektów obrazu | |
Tworzenie prostych infografik | |
Projektowanie prostych logotypów |
Moduł 5
Animacja i video
Wykorzystanie efektów animacji (obrazu i tekstu) | |
Projektowanie prostych animacji do wykorzystania w kluczowych kanałach komunikacji klienta, np. na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych | |
Projektowanie prostego wideo z wykorzystaniem już opracowanych projektów lub ich fragmentów |
Moduł 6
Dodatkowe narzędzia uzupełniające funkcje Canvy i jej możliwości
Narzędzia do tworzenia mockupów/ makiet | |
Narzędzia do kompresji plików (do Internetu) | |
Narzędzia do zarządzania kolorem – koło kolorów, wydzielanie kolorów ze zdjęcia, wydzielanie gradientu, pobieranie koloru z obrazka i tym podobne | |
Darmowe banki zdjęć, grafik, ikon, filmów i inne |
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Tworzenie profesjonalnych materiałów graficznych Szkolenie z Canvy pozwoli pracownikom na szybkie tworzenie atrakcyjnych wizualnie materiałów marketingowych, prezentacji, infografik i grafik do mediów społecznościowych. Dzięki prostemu interfejsowi narzędzia pracownicy będą mogli samodzielnie projektować treści, bez potrzeby angażowania profesjonalnych grafików, co znacznie przyspieszy proces tworzenia materiałów. |
||
Zwiększenie efektywności w zespole marketingu Razem usprawnimy pracę waszego zespołu, dzięki gotowym szablonom i narzędziom do tworzenia spójnych kampanii reklamowych. Zespół będzie mógł szybko tworzyć i edytować materiały reklamowe dostosowane do różnych platform (media społecznościowe, e-mail marketing, materiały drukowane), co skróci czas wprowadzania kampanii na rynek. |
||
Spójność wizerunkowa marki Canva umożliwia łatwe zarządzanie identyfikacją wizualną marki dzięki swoim funkcją, które pozwalają na tworzenie i przechowywanie palet kolorów, logo i fontów. Dzięki temu wszystkie materiały graficzne będą zgodne z wytycznymi firmy, co zapewni spójny wizerunek we wszystkich kanałach komunikacji. |
||
Przyspieszenie działań w marketingu online Dzięki szablonom dostosowanym do różnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), firma będzie mogła tworzyć spójne i estetyczne posty, które szybko przyciągną uwagę odbiorców. To pomoże w szybszym generowaniu treści na potrzeby kampanii online oraz lepszym zarządzaniu grafikami do e-mail marketingu czy reklam cyfrowych. |
||
Współpraca nad projektami w czasie rzeczywistym Canva umożliwia zespołową pracę nad projektami graficznymi, co jest kluczowe przy projektach, które wymagają zatwierdzania przez kilka osób, np. kampanie marketingowe czy materiały promocyjne. Dzięki funkcją współpracy, każdy członek zespołu może edytować grafikę, dodawać uwagi i nanosić poprawki w czasie rzeczywistym, co znacznie przyspiesza proces tworzenia materiałów. |
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Ćwiczenia praktyczne
Kluczowy element każdego efektywnego szkolenia – uczestnicy szkolenia wykonują we wsparciem trenera szereg ćwiczeń doskonalących nabywane przez nich umiejętności.
Graficzne triki
Pokażemy wam wiele sztuczek, skrótów i usprawnień, dzięki którym wasza praca stanie się nie tylko łatwiejsza ale i o wiele szybsza!
Mini wykłady
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, usystematyzowanie wiedzy oraz zobrazowanie podejmowanych w trakcie warsztatów tematów.
Karty pracy
Uczestnicy otrzymują karty pracy, które umożliwiają wykonanie ćwiczeń w przejrzysty sposób. Pozostają z Uczestnikami po szkoleniu, a wypracowane w ten sposób materiały pomagają w pracy po szkoleniu.
Studia przypadków
Ćwiczenia w małych grupach, które pozwalają uczestnikom praktycznie zastosować zdobytą wiedzę. Umożliwiają natychmiastowe wykorzystanie teorii w praktyce.
Sesje Q&A
Regularne sesje pytań i odpowiedzi, które umożliwiają uczestnikom wyjaśnianie wątpliwości i pogłębianie wiedzy. Umożliwiają indywidualne dostosowanie tempa nauki i głębsze zrozumienie materiału.
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
KRZYSZTOF RYNKIEWICZ
Ekspert marketingu, brandingu i social sellingu
—
Canva to świetne narzędzie dla sprzedawców i marketingowców. Nie wymaga umiejętności takich, jakie posiadają profesjonalni graficy, a jednocześnie pozwala tworzyć piękne materiały graficzne.
lat w marketingu
lat w szkoleniach
MACIEJ WIENKE
Ekspert obsługi programów MS Office
—
Uczcie się Canvy od Maćka! Jego umiejętności w przekazywaniu wiedzy z obsługi programów komputerowych są od lat doceniane przez setki klientów.
lat pracy z MS Office
lat w szkoleniach
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
KRZYSZTOF RYNKIEWICZ
Ekspert marketingu, brandingu i social sellingu
—
Canva to świetne narzędzie dla sprzedawców i marketingowców. Nie wymaga umiejętności takich, jakie posiadają profesjonalni graficy, a jednocześnie pozwala tworzyć piękne materiały graficzne.
lat w marketingu
lat w szkoleniach
MACIEJ WIENKE
Ekspert obsługi programów MS Office
—
Uczcie się Canvy od Maćka! Jego umiejętności w przekazywaniu wiedzy z obsługi programów komputerowych są od lat doceniane przez setki klientów.
lat pracy z MS Office
lat w szkoleniach
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Canva dla nie-grafików”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą