Idea szkolenia z typologii osobowości
Każdy z nas jest indywidualnością. Każdy z nas składa się ze swoich doświadczeń, przekonań i nie ma jednego uniwersalnego klucza do zrozumienia każdego z nas. Nie ma jednego sposobu sprzedaży dla wszystkich. Z tego powodu proponujemy Wam szkolenie, które w praktyczny sposób pozwoli na rozpoznanie swojego naturalnego sposobu funkcjonowania oraz zrozumienie zachowania innych osób wokół nas. Kolory oraz metodę Thomasa Erkinsona poszerzyliśmy o metodę Irin Rockwell.
Dla kogo szkolenie?
Nasze szkolenie polecamy wszystkim, którzy w codziennej pracy mają kontakt z innymi ludźmi. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt bezpośredni, telefoniczny czy mailowy. Jeśli miewasz sytuacje, w których kompletnie nie rozumiesz czyjegoś zachowania, nie możesz się z kimś dogadać, czujesz, że „nadajecie na innych falach”, ale potrzebujecie współpracować, to szkolenie z kolorystycznych typów osobowości na pewno będzie dla Ciebie przydatne. Polecane np.:
- Handlowcom
- Pracownikom HR
- Pracownikom obsługi klienta
- Kierownikom, managerom, team leaderom
- Pracownikom dużych i międzynarodowych firm
- Konsultantom telefonicznym
Korzyści dla firmy
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu z kolorystycznych typów osobowości?
- Lepsze zrozumienie oczekiwań klientów – co przekłada się na większa sprzedaż – wiedząc, czego klient oczekuje, rozumiejąc go, możecie zaproponować mu odpowiedni produkt i zaprezentować go w skuteczny sposób.
- Lepszy przepływ informacji w firmie – lepsza komunikacja sprawia, że przekazywane informacje rzadziej są błędnie rozumiane, co ogranicza liczbę błędów i konieczność ich naprawy.
- Lepsza obsługa klienta – gdy klient po zakupie często kontaktuje się, aby dokonać kolejnego zakupu, zgłosić reklamację, dopytać o pewne kwestie. Prawidłowe zrozumienie jego punktu widzenia oszczędza wiele czasu i pozwala pomóc mu we właściwy sposób.
- Większe poczucie wspólnoty w firmie – dzięki naszemu szkoleniu, jego uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć punkt widzenia innych osób, a tym samym ich rozumieć. Dzięki temu będą mogli budować atmosferę wzajemnej akceptacji, wsparcia i wspólnoty – ludzie lepiej się rozumiejąc będą też po prostu bardziej się lubić
Korzyści dla pracowników
- Budowanie trwałych relacji z ludźmi – wierzymy, że jeśli wiemy kim jesteśmy i rozumiemy swoje zachowania, oraz innych możemy budować trwałe relacje z innymi ludźmi oraz z naszymi klientami.
- Łatwiejsza komunikacja – jeśli Wasza praca wymaga komunikacji z innymi (również telefonicznie i mailowo), to zrozumienie ich sposobu myślenia, pozwala uniknąć niepotrzebnych trudności i nieporozumień.
- Lepsze zrozumienie siebie – Być może czasem się zastanawiasz „dlaczego powiedziałem/am coś takiego, w taki sposób?”. Pomożemy Ci zrozumieć skąd to wynika.
- Lepsze wyniki w pracy – co jest szczególnie widoczne wtedy, gdy Twoja praca opiera się na kontakcie z innymi. Gdy jesteś handlowcem, to skuteczne rozmowy prowadzą do zrealizowanej sprzedaży. Gdy pracujesz w HR, to zrozumiałe komunikaty prowadzą do obopólnego zaufania. Gdy jesteś managerem, to jasno przekazywane oczekiwania obu stron, prowadzą do prawidłowego wykonywania obowiązków.
Program szkolenia, a badanie potrzeb
Nie pokazujemy tutaj programu szkolenia z typologii osobowości, bo jest on inny dla każdego z naszych klientów. Zależy on przede wszystkim od naszych wspólnych ustaleń, które opierają się na zbadaniu Waszych potrzeb. Szczegóły na temat badania potrzeb znajdziecie klikając przycisk poniżej.
Jeśli zastanawiacie się w jaki sposób pracujemy, zapoznajcie się z sekcją poniżej, opisującą naszą metodologię.
Przede wszystkim jednak zapraszamy do kontaktu z nami, a odpowiemy na pytania i ewentualnie doślemy informacje, których Wam brakuje.
Metodologia na szkoleniu z komunikacji
Czyli kilka przykładów metod i praktyk, z który korzystamy w trakcie szkolenia z komunikacji interpersonalnej. Nie jest to w żadnym razie zamknięta lista, a jedynie przykład, abyście mogli wyobrazić sobie sposób w jaki pracujemy.
NVC
Typologia kolorystyczna
Self-reg
Mini wykłady
Empatyczne słuchanie
Styl partnerski
Język korzyści
Moc TEAMu
Po szkoleniu z komunikacji
Oto co otrzymają uczestnicy naszego szkolenia z komunikacji interpersonalnej:
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Trenerzy szkolenia z kolorystycznych typów osobowości
Oto osoby, które pomogą Wam zrozumieć siebie i innych podczas warsztatów z komunikacji interpersonalnej.
Agnieszka
Ukończyła studia z Psychologii w Biznesie, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu. Od początku życia zawodowego ma pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
W branży szkoleniowej jest od 2015 roku. Zaczynała jako sprzedawca, później manager biura, a teraz szkoleniowiec. Wielozadaniowa i zorganizowana. Gwarantuje, że na szkoleniach zarazi uczestników motywacją do działań.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in z komunikacji interpersonalnej, różnych form sprzedaży, czy organizacji pracy.
Alicja
Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ją w interesujący i prosty sposób. Sprzedażą zajmuje się już ponad 20 lat. Pracowała w wielkich korporacjach oraz z małych rodzinnych firmach. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna nie ma dla niej tajemnic.
Interesuje się rozwojem człowieka, reakcjami chemicznymi, jogą, medytacją, buddyzmem, ale też motoryzacją.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z komunikacji interpersonalnej, typologii osobowości, czy sprzedaży.
Cena szkolenia „Kolorystyczne typy osobowości” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 6.200 zł netto do 8.400 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl