Idea szkolenia z social sellingu na platformie LinkedIn
Na szkoleniu poznajemy czym jest marketing relacji oraz jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu – na platformie LinkedIn. Skupimy się na tym jak budować relacje na LinkedIn bez nachalnej, bezwartościowej reklamy i spamu. Będziemy ćwiczyć wyszukiwanie potencjalnych klientów. Dowiecie się jak ocieplać leady na LinkedIn. Będziemy wykorzystywać elementy marketingu treści.
To wszystko po to, aby ostatecznie generować sprzedaż za pomocą platformy LinkedIn.
Dla kogo szkolenie z marketingu na LinkedIn?
Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów w nowoczesny sposób – za pomocą platformy LinkedIn. Dla tych, którzy chcą budować wizerunek firmy, jak i swój osobisty, za pomocą LinkedIn. Dla osób, które chcą w precyzyjny sposób docierać do konkretnych grup osób. Polecamy to szkolenie:
- Handlowcom
- Pracownikom HR
- Marketingowcom
- Menedżerom (różnych branż i poziomów organizacji)
- Osobom zainteresowanym budowaniem marki osobistej
Czego nauczycie się podczas szkolenia z social sellingu na LinkedIn?
- Czym jest marketing relacji oraz jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu (na LinkedIn)?
- Jak budować relacje na LinkedIn bez nachalnej, bezwartościowej reklamy i spamu?
- Jak wyszukiwać potencjalnych klientów?
- Jak ocieplać leady na LinkedIn?
- Jak pozyskiwać kontakty z pomocą bezpłatnych funkcji LinkedIn, jak również narzędzia Sales Navigator?
- Jak wykorzystywać elementy marketingu treści do budowania zaangażowania oraz eksperckości handlowców?
- Za pomocą czego oraz w jaki sposób budować markę eksperta handlowców?
- Jak uzupełnić profil, aby uwiarygadniał on obietnicę firmy i kluczowe korzyści dla klienta?
Social selling przez LinkedIn – program szkolenia
Nie prezentujemy programu szkolenia z marketingu na LinkedIn, bo jest on bardzo mocno zależny od wymagań klienta. Po rozmowie z Wami i zbadaniu Waszych potrzeb, ustalamy konkretny zakres oraz cele, które mają zostać osiągnięte dzięki szkoleniu. Szczegóły na temat badania potrzeb znajdziecie klikając przycisk poniżej.
Jeśli interesują Cię nowe technologie w sprzedaży, to zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniem z Nowoczesnej sprzedaży oraz do szkolenia z Canvy dla nie-grafików.
Zapraszamy do kontaktu z nami!
Z czym wyjdziecie po „Social sellingu na LinkedIn”?
Poniżej wymieniamy kilka rzeczy, które otrzyma każdy z uczestników naszego szkolenia.
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Nasz specjalista z LinkedIna i social sellingu
Kilka słów o Krzysztofie – gdy poznacie go bliżej, to zobaczycie z jaką pasją przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie.
Krzysztof
Trener w obszarze strategii marki, projektowania propozycji wartości i tworzenia modeli biznesowych z ponad 13-letnim doświadczeniem w pracy dla soloprzedsiębiorców, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Wykładowca na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych między innymi na Uniwersytecie Wrocławskim i Ekonomicznym.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z social sellingu, nowoczesnych narzędzi w sprzedaży, czy budowania wartości produktu
Cena szkolenia „Social Selling na LinkedIn” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 7.800 zł netto do 10.000 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl