Idea szkolenia sprzedaży przez telefon
Celem naszego szkolenia, jest poznanie różnych typów klientów wraz z nabyciem umiejętności, jak nawiązywać z nimi trwałe relacje biznesowe! Niech fakt, że się różnimy będzie ciekawą drogą, a nie przeszkodą do sprzedaży!
Szkolenie ze sprzedaży przez telefon dla handlowców, ale nie tylko…
Nie tylko dla handlowców i telemarketerów, ale wszystkich stanowisk, na których telefon jest narzędziem sprzedaży. Polecane w szczególności dla:
- Handlowców
- Telemarketerów
- Pracowników działu obsługi klienta
- Specjalistów ds. klientów kluczowych
Korzyści dla firmy po szkoleniu ze sprzedaż przez telefon
Zastanawiasz się jak Wasza firma skorzysta na naszym szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej?
- Budowanie stałych źródeł przychodu – dzięki zrozumieniu różnic pomiędzy klientami, budowanie długotrwałej relacji biznesowej z każdym z nich staje się dużo łatwiejsze.
- Zwiększenie efektywności pracowników – dzięki poznaniu przez nich sposobów na umiejętne zarządzanie czasem w trakcie pracy z telefonem.
- Budowanie zaufania do marki – dzięki sprzedaży opartej na relacji, zamiast na skryptach.
- Poprawa morale i samopoczucia pracowników – dzięki przełamaniu przez nich strachu związanego z rozmową telefoniczną i nowym klientem.
Korzyści dla pracowników
- Pokonanie rutyny w sprzedaży telefonicznej – nie pozwolimy na to żeby każdy telefon był taki sam, odchodzimy od sprzedaży skryptowej i pokazujemy jak sprzedawać relacyjnie, rozumiejąc człowieka po drugiej stronie słuchawki, reagując na jego potrzeby.
- Poznanie siebie – Jakim sprzedawcą jestem? I dlaczego jednym klientom sprzedaje mi się łatwiej, a innym gorzej?
- Usprawnienie pracy z telefonem – czyli na jakich klientów poświęcać najwięcej czasu, które etapy sprzedaży możemy uprościć, a na które poświęcić więcej uwagi.
- Siła rozmowy vs mail – dlaczego telefon do klienta jest tak ważny. Różnice w efektywności rozmowy, a wysłanego maila.
Program szkolenia, a badanie potrzeb
Nasze szkolenia zawsze są dopasowane do uczestników i wymagań klienta na podstawie wcześniejszego zbadania ich potrzeb. Z tego powodu, nie prezentujemy tutaj uniwersalnego programu szkolenia, tylko skupiamy się na pokazaniu korzyści płynących z niego oraz przedstawiamy metodologię, z której korzystamy podczas szkolenia Sprzedaży przez telefon.
Szczegółowe informacje na temat tego, jak badamy potrzeby klienta znajdziesz klikając przycisk poniżej. Polecamy także nasze szkolenie z Nowoczesnej sprzedaży.
Metodologia przy sprzedaży przez telefon
Sposób pracy w trakcie szkolenia zawsze dopasowany jest do grupy i do wymagań klienta, dlatego także ważne jest zbadanie Waszych potrzeb. Poniżej zamieszczamy najczęśniej wykorzystywane przez nas narzędzia i metody w trakcie szkoleń ze sprzedaży telefonicznej.
Kolorystyczne typy osobowości
Teoria Eriksona
Mini wykłady
Upselling
Model AIDA
Typologia Hogana
Styl partnerski
Język korzyści
Spersonalizowana sprzedaż
Sztuka kotwiczenia
Empatyczne słuchanie
Small talk
Co otrzymają uczestnicy szkolenia ?
Wizualizacja „namacalnych” elementów szkolenia, które każdy z uczestników otrzyma.
Certyfikat
Skrypt
Prezentację
Trenerzy sprzedaży przez telefon
Oto sylwetki trenerów, którzy w Intellect prowadzą szkolenia ze sprzedaży przez telefon.
Agnieszka
Ukończyła studia z Psychologii w Biznesie, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu. Od początku życia zawodowego ma pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. 10-letnie doświadczenie w sprzedaży
W branży szkoleniowej jest od 2015 roku. Zaczynała jako sprzedawca, później manager biura, a teraz szkoleniowiec. Wielozadaniowa i zorganizowana. Gwarantuje, że na szkoleniach zarazi uczestników motywacją do działań.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in z różnych form sprzedaży, negocjacji czy organizacji pracy.
Alicja
Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ją w interesujący i prosty sposób. Sprzedażą zajmuje się już ponad 20 lat. Pracowała w wielkich korporacjach oraz z małych rodzinnych firmach. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna nie ma dla niej tajemnic.
Interesuje się rozwojem człowieka, reakcjami chemicznymi, jogą, medytacją, buddyzmem, ale też motoryzacją.
W Intellect prowadzi szkolenia m.in. z różnych form sprzedaży, typologii osobowości, czy komunikacji.
Cena szkolenia „Sprzedaż przez telefon” zależy od kilku czynników i wynosi:
od 6.400 zł netto do 8.600 zł netto (+ VAT 23%)
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Zadzwoń: 530 414 080
Napisz: kontakt@intellect-group.pl