Szkolenie
Jaki jest cel naszego szkolenia z Budowania relacji w zespole?
Szkolenie kierujemy do:
HR
Kierownicy
Liderzy zespołów
Kadra zarządzająca
Trenerzy prowadzący szkolenie Budowania Relacji w Zespole
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
MAGDALENA PIĄTKOWSKA
Communications Manager, trener komunikacji, wspiera procesy HRowe I PRowe
—
Zespół nie tylko ma ze sobą pracować. Przez wiele godzin dziennej pracy ze sobą, niemożliwe jest aby uniknąć tworzenia się relacji. Warto jednak zadbać o to, aby były one pozytywne i aby tak też wpływały na zespół i jego efektywność.
lat w komunikacja interpersonalnej
lat w szkoleniach
Program szkolenia Budowanie relacji w zespole
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych tematów. Program szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.
Moduł 1
Poznanie podstawowych zasad budowania relacji w zespole
Omówienie podstawowych pojęć dotyczących budowania relacji w zespole | |
Przedstawienie skutecznych metod budowania pozytywnych relacji z zespołem | |
Czym jest grupa czym zespół? Fazy procesu grupowego | |
Relacje w zespole – co na nie wpływa? | |
Bariery w budowaniu relacji – jak je zidentyfikować i skutecznie przełamać? |
Moduł 2
Komunikacja i jej wpływ na relacje w zespole
Komunikacja a budowanie relacji – jakie ma dla niej znaczenie? | |
Poznaj styl komunikacji swój, i swojego rozmówcy | |
Omówienie technik skutecznej komunikacji w zespole | |
Przykłady błędów w komunikacji i sposoby ich unikania | |
Praktyczne ćwiczenia w zakresie skutecznej komunikacji w zespole |
Moduł 3
Budowanie zaufania w zespole
Przedstawienie znaczenia zaufania w budowaniu relacji w zespole | |
Budowanie autorytetu przez zaufanie do ludzi | |
Omówienie czynników wpływających na budowanie zaufania w zespole | |
Konflikt w zespole – jak do niego nie doprowadzić, a w ostateczności rozwiązać | |
Dobre praktyki w budowaniu zaufania w zespole |
Moduł 4
Motywowanie zespołu do działania
Poczucie sensu u pracowników – dlaczego to ważne? | |
Omówienie różnych sposobów motywowania zespołu do działania i dopasowanie najlepszych do danej organizacji | |
Przedstawienie technik skutecznego motywowania zespołu | |
Błędy w motywowaniu zespołu – jak je wykrywać i unikać? | |
Praktyczne ćwiczenia w zakresie skutecznego motywowania zespołu |
Moduł 5
Zmienność w zespole i jej wpływ na relacje
Poczucie sensu pracowników – dlaczego to ważne? | |
Budowanie relacji a zmienność zespołu | |
Omówienie skutecznych sposobów zarządzania zmianami w zespole | |
Różnorodność w zespole | |
Radzenie sobie ze zmiennością – przykłady dobrych praktyk |
Obszary, które usprawnicie dzięki szkoleniu Budowanie relacji w zespole
Zobacz jakie konkretne korzyści wyniesiecie z tego szkolenia.
Zwiększanie zaangażowania Szkolenie z budowania relacji w zespole pomoże liderom i członkom zespołu zrozumieć, jak motywować siebie nawzajem i wspierać w codziennych działaniach. Silne relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu i wsparciu prowadzą do wyższego poziomu zaangażowania, co przekłada się na lepsze wyniki i większą satysfakcję z pracy. |
||
Zwiększanie kreatywności Kiedy zespół funkcjonuje w oparciu o silne relacje, jego członkowie czują się bezpieczniej, by dzielić się pomysłami i podejmować ryzyko. Szkolenie pomoże zbudować kulturę otwartości i współpracy, co sprzyja kreatywności i innowacyjności. Zespół, który potrafi efektywnie wymieniać się pomysłami, lepiej rozwiązuje problemy i wprowadza nowe rozwiązania. |
||
Motywacja i wsparcie Budowanie relacji w zespole obejmuje zrozumienie, jak motywować innych i dostarczać im wsparcia w trudnych momentach. Szkolenie wyposaży uczestników w techniki, które pomogą w utrzymywaniu wysokiego morale i zaangażowania zespołu. Wzajemne wsparcie i motywacja sprawiają, że zespół łatwiej radzi sobie z wyzwaniami i osiąga lepsze rezultaty. |
||
Rozwój empatii Kluczowym elementem budowania relacji w zespole jest empatia. Szkolenie nauczy uczestników, jak lepiej rozumieć emocje, potrzeby i perspektywy innych osób, co przyczyni się do budowania bardziej przyjaznej i wspierającej atmosfery w pracy. Rozwinięta empatia w zespole przekłada się na lepsze relacje i większą satysfakcję z pracy dla wszystkich jego członków. |
||
Współpraca zespołowa Budowanie relacji w zespole sprzyja lepszej współpracy między jego członkami. Szkolenie dostarczy uczestnikom narzędzi do skuteczniejszej koordynacji działań, dzielenia się odpowiedzialnością i wspólnego rozwiązywania problemów, co w rezultacie prowadzi do bardziej zgranych i efektywnych zespołów. |
Metody używane na szkoleniu z Kolorystycznych typów osobowości
Zobacz jakie formy może przybierać szkolenie i jakie niosą one za sobą korzyści
Ćwiczenia praktyczne
Kluczowy element każdego efektywnego szkolenia – uczestnicy szkolenia wykonują we wsparciem trenera szereg ćwiczeń doskonalących nabywane przez nich umiejętności.
Autorskie gry
Gry, które mają na celu m.in zintegrowanie Uczestników, Nie tylko z imienia czy z nazwiska ale również kim jest i jaki ma naturalny styl komunikacji ale tez przećwiczenie w praktyce poznanego materiału.
Mini wykłady
Pozwalają na przekazanie doświadczenia trenerów w krótki i przystępny sposób, usystematyzowanie wiedzy oraz zobrazowanie podejmowanych w trakcie warsztatów tematów.
Karty pracy
Uczestnicy otrzymują karty pracy, które umożliwiają wykonanie ćwiczeń w przejrzysty sposób. Pozostają z Uczestnikami po szkoleniu, a wypracowane w ten sposób materiały pomagają w pracy po szkoleniu.
Cykl kolba
Sposób uczenia się, który jest oparty na 4 etapach. Teoria oparta na uczeniu się poprzez doświadczenie. Ważnym elementem jest dopasowanie do osobistego stylu każdego z nas. Wszystkie elementy naszych szkoleń Uczestnicy filtrują przez siebie, dzięki czemu na dłużej są w stanie zapamiętać i wdrożyć po szkoleniu.
Symulacje i role-playing
Interaktywna metoda, która pozwala uczestnikom na praktyczne doświadczenie realnych sytuacji zawodowych. Mogą oni wcielić się w różne role, na przykład klientów, menedżerów czy współpracowników, co pomaga zrozumieć perspektywy innych osób i rozwijać umiejętności interpersonalne.
Nasi eksperci z Budowania wartości produktu
Oto wybrani z naszych trenerów. W trakcie rozmów z Wami polecamy trenera, który najbardziej pasuje do Waszych potrzeb. Kliknij przycisk poniżej, żeby zobaczyć więcej szczegółów.
AGNIESZKA BILSKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Temat wymaga dużo empatii i doświadczenia w komunikowaniu się z ludźmi – Agnieszka to gwarantuje.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
ALICJA KUBACKA
Ekspertka sprzedaży, komunikacji i negocjacji
—
Ulubiony temat szkoleniowy Alicji – czyli jak zrozumieć siebie i innych, ubierając tę widzę w schemat kolorystycznych typów osobowości. Współautorka własnej koncepcji w tym zakresie.
lat w sprzedaży
lat w szkoleniach
Firmy, w których szkolili nasi trenerzy
Co otrzymacie na szkoleniu z budowanie relacji w zespole
Poniżej zestawiamy najważniejsze elementy, które otrzymacie decydując się na nasze szkolenie „Kolorystyczne typy osobowości”
Szkolenie w wersji STANDARDOWEJ
Badanie potrzeb z osobą decyzyjną
Zakres szkolenia dopasowany do Was
Prezentację z najważniejszą wiedzą (pdf)
Karty pracy do ćwiczeń w formie papierowej lub pdf
Dojazd i nocleg trenera w cenie
Imienny oficjalny certyfikat dla każdego
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 3 osobami
Szkolenie w wersji ROZSZERZONEJ
Wszystko to co w wersji standardowej, oraz:
Badanie potrzeb z uczestnikami – z 6 osobami
Pogłębiona analiza funkcjonowania Państwa organizacji (przed szkoleniem)
2h konsultacji po zakończeniu szkolenia (np. omówienie wniosków po szkoleniu, przygotowanie materiałów na podstawie wykonanej przez grupę pracy)
Workbook do samodzielnych ćwiczeń
A może inne z naszych szkoleń z komunikacji?
Planujesz szkolenia z budowania wartości produktu?
Wyślij zapytanie, a wrócimy do Ciebie z indywidualną ofertą