Teoria Poliwagalna

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego reagujemy w różny sposób na sytuacje w miejscu pracy? Dlaczego czasem czujemy się zestresowani, a innym razem spokojni? Odpowiedzią na te pytania jest teoria poliwagalna. W dalszej części artykułu…

Komunikacja – jak mówić aby nas słuchano oraz jak słychać żeby rozumieć innych?

,
Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że Twoje słowa przepadły w próżni lub zostały zignorowane przez innych? Czy czułeś frustrację, gdy nie byłeś w stanie zyskać uwagi swoich rozmówców lub wywołać pełnego zrozumienia? Komunikacja…
Stres

Jak radzić sobie w momencie kryzysu lub stresu?

Zrozumieć nasz organizm – reakcje stresowe Stres to naturalna reakcja organizmu na trudne sytuacje, które wymagają szybkiej reakcji. Gdy jesteśmy narażeni na stresujące bodźce, nasz mózg wyzwala serię reakcji, które mają na celu…
Analiza potrzeb klienta

Analiza potrzeb klienta – czym jest i jak ją wprowadzić?

,
Analiza potrzeb klienta w kilku krokach Analiza potrzeb klienta jest kluczowym elementem w procesie sprzedaży. Dlatego warto poświęcić czas na dokładne zrozumienie potrzeb klienta i dostosowanie do nich oferty. W tym artykule postaramy…

Język korzyści w sprzedaży

,
Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek zastanawiać, dlaczego jedni sprzedawcy są bardziej skuteczni niż inni? Często kluczem do sukcesu sprzedażowego jest nie tylko znajomość produktów i umiejętności techniczne, ale także umiejętność…

Budowanie ścieżki zakupowej klientów

,
Dlaczego warto budować ścieżkę zakupową klienta? Jedną z największych zalet budowania ścieżki zakupowej jest to, że pozwala to na poznanie klienta. Poznanie jego potrzeb i preferencji, a także tego, jakie są najważniejsze czynniki…